2021-11-06, 09:34
Medlem
skillnads avatar
Har inte sett filmen och tänker inte göra det heller.

Ett degenererat litet svensk våp med högts medelmåttig utseende och lika medelmåttig musikalisk talang skämmer ut sig själv och vanärar sin familj för all framtid som en billig hora, så förvånande. Fast å andra sidan, har hennes föräldrar ställt sig bakom hennes karriär så får man nog säga att även de förtjänar att vanäras av sin dotters skamlösa beteende. Hur fan kan man tro att det kommer någon bra av att låta sin dotter prostituera ut sig med massa neger influerad pop.
Senast redigerad av skillnad 2021-11-06 kl. 09:38.
2021-11-06, 12:22
Medlem
Detta måste vara Flashbacks största inceltråd någonsin.

Förr var vi kända för ”tar hon den i tvåan”?

Nu har den förvandlats till mellanmjölkens paradis där endast missionären är tillåten under formerna nervevade persienner och släckta lampor.
2021-11-06, 12:24
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L

Nu har den förvandlats till mellanmjölkens paradis där endast missionären är tillåten under formerna nervevade persienner och släckta lampor.

Ja det är konstigt! När rika framgångsrika kändisar kör in fingrarna i röven då är det tydligen inte ok längre.
2021-11-06, 12:43
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Magdalena Andersson tycker att Zara borde bli partiledare, med eller utan fingrar i rumpan förtäljer inte historien...

https://pbs.twimg.com/media/FDboHiZWYAglC-d.jpg
https://twitter.com/Soderbussen/status/1456737660618301447

Magdalena gör bara bort sig mer och mer. Först hyckleriet om bensinskatten, och nu brunögat Zara.
2021-11-06, 12:51
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Magdalena gör bara bort sig mer och mer. Först hyckleriet om bensinskatten, och nu brunögat Zara.

Vad då nu? Det är ju gamla artiklar . Och vad spelar det för roll? Kan man inte anse att någon kan bli politiker för att man gillar analsex? Eller vad menar du? Stolpskott!
2021-11-06, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Dom som inte tycker att hon är bra och inte är snygg har ju verkligen taskig smak . Hon är en tiopoängare och ursvensk blondin och sjunger för jävla bra. Jag ska på hennes konsert nu den 19:e i Göteborg. Ser jag verkligen fram emot
jag ska digga till hennes musik och snegla på hennes stjärt och tänka att där under har hon mycket fina grejer

https://www.youtube.com/watch?v=0qG-MdEiwls
Perfekt avstånd kan du stå och drömma som en cuck medan hon blir påsatt av negrer.
2021-11-06, 18:00
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.B.T.L

Ja jo FB har degenererats sen förbudet.
2021-11-06, 19:35
Avslutad
Detta citat från the fappening håller jag fullständigt med om:

"What’s not to like?
Yeah, she has awful opinions and a horrendous personality…
but those aren’t caught in pictures"

Tror många här skriver att hon är ful för att hon är en vänsterbliven negerknullerska och feministbimbo. Ja, hon är extrem, men inte fan är hon ful. Hon är tvärt om väldigt vacker. Dessutom tar hon sannolikt kuk i röven och det är väl bra? Jag tror inte det är sant när jag läser alla negativa kommentarer i den här tråden, man kan ju förledas att tro att det är en grupp pingstvänner som sitter här och skriver.

Sen undrar jag om ni sett en kvinnas rumpa på riktigt? I porrfilmer är tjejerna rosa som Barbiedockor långt in i tarmsystemet. De fastar, tar lavemang och bleker rövhålet inför inspelningen. Men i verkligheten ser damerna inte ut på det sättet. Ni kan ju inspektera analen på era flickvänner och fruar (i den mån ni har några) så får ni se hur kvinnor brukar se ut där bak.
2021-11-07, 00:13
Medlem
picapicans avatar
Uppenbart att hon syftar på nakenbilderna på senaste posten med horklädsel.

https://www.instagram.com/p/CV5oHKWM6DX/?hl=sv
2021-11-07, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Har du aldrig haft fingrarna i röven på tjej?
Berätta vad du menar. Tror du inte det stinker skit från hennes röv eller vad? Bajslukt är fanimej hopplöst att tvätta bort.
2021-11-07, 03:11
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Undrar vem det är som dött. Hennes favorit BBC ? Det du målar upp ser jag inte so speciellt troligt men det kan hända

Lär väl vara Einar…

Snygg brud men… hur jävla lång kan en fitta vara?
Har haft en hygglig skörd av kvinnor men kan inte påminna mig att någon sett ut sådär.
Kommer att tänka på en tjej i min ungdom vi kallade för ”långa apparaten” hon lär ha haft en väldigt lång mus men jag fick aldrig tillfälle att kontrollera själv.
2021-11-07, 03:37
Medlem
crusades avatar
Ny bild (för mig) https://thefappeningblog.com/category/zara-larsson/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in