2021-11-06, 23:21
Avslutad
Jag har en gammal flickvän som är kanonfin. En sexbomb. Jag vill nog inte träffa någon ny utan det kanske bör vara någon man har minnen med. Hon är liten och tight men är gift och har barn som dock inte bor med henne.
Hon är inte främmande för att vara med den som passar henne och hennes man verkar vara en lam toffel.

Jag tror jag kan få henne tillbaka men lättare vore ändå att träffa någon random, men jag är svag för gemensamma minnen. Jag saknar henne. Det kräver energi att inleda ny relation, det är jobbigt.

Finns det någon fördel med att gå tillbaka till ett gammalt ex jämfört med att träffa någon ny? Ny tjej/kille eller söka upp gammalt ex som åtminstone då funkade bra?
Citera
2021-11-06, 23:26
Medlem
Det finns säkert en bra anledning till att hon är just ett ex till dig.
Citera
2021-11-06, 23:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dundermannen
Det finns säkert en bra anledning till att hon är just ett ex till dig.
Ja det är nog sant.
Citera
2021-11-06, 23:30
Medlem
Tycker du ska satsa på en ny tjej istället.
Citera
2021-11-06, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dundermannen
Tycker du ska satsa på en ny tjej istället.
Ja... Och det görs med början nu.
Citera
2021-11-06, 23:50
Medlem
spermaoffrets avatar
Vad vill du ha ut av relationen förutom knulla?
Citera
2021-11-06, 23:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Vad vill du ha ut av relationen förutom knulla?
Jag vill att hon håller om mig. Faktiskt gråta också. Det gjorde jag innan med henne och hon gillade att trösta mig.
Citera
2021-11-06, 23:52
Medlem
spermaoffrets avatar
Men inte längre. Gå vidare och gråt.
Citera
2021-11-07, 00:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Men inte längre. Gå vidare och gråt.
Det är nog också sant. Bara för att något var bra innan så behöver det absolut inte bli det igen. Helt korrekt. Så ska man tänka.

Ett mycket bra råd.
Citera
2021-11-07, 00:47
Medlem
Hon dumpade mig för antal år sedan, skaffade ny kille och barn. Såren finns fortfarande, hade jag träffat henne idag och tagit tillbaka henne. Nej tror inte det. Då var då och nu är nu. Men visst vill du bara knulla kan det vara kul!
Vill du verkligen ha henne så kör, men inte bara för ditt eget ego.
Citera
2021-11-07, 01:30
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBOO
Jag har en gammal flickvän som är kanonfin. En sexbomb. Jag vill nog inte träffa någon ny utan det kanske bör vara någon man har minnen med. Hon är liten och tight men är gift och har barn som dock inte bor med henne.
Hon är inte främmande för att vara med den som passar henne och hennes man verkar vara en lam toffel.

Jag tror jag kan få henne tillbaka men lättare vore ändå att träffa någon random, men jag är svag för gemensamma minnen. Jag saknar henne. Det kräver energi att inleda ny relation, det är jobbigt.

Finns det någon fördel med att gå tillbaka till ett gammalt ex jämfört med att träffa någon ny? Ny tjej/kille eller söka upp gammalt ex som åtminstone då funkade bra?

Att gå tillbaka till ett ex är som att ta en dusch, och sedan ta på samma skitiga underkläder igen.
Orka släpa på gamla jävla ex.
Citera
2021-11-07, 04:44
Medlem
scoremaxs avatar
Det är egentligen omöjligt att svara på, då det finns alla varianter på det här.

Var det bra, så var det bra.
Har man då ambitionen att faktiskt fixa det som inte funkade, så blir det bara bättre.

Att kategoriskt säga att "det är ditt ex av en anledning" är BS.
Det är att göra det lätt för sig för att man inte orkar tänka/agera anser jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in