Citat:
Ursprungligen postat av
smokeonthewater
■ Ni bedriver en hat-kampanj mot HD för att ni ska ha något att skriva om så att tråden inte dör ut. För vad ska ni då göra med era liv?
■ Snälla lilla Smokey ta nu och ge dig innan du trillar av stolen. Det är överhuvudtaget ingen medlem i L*na Wesstr*m-tråden som bedriver någon sorts hat-kampanj mot H*nna Davidss*n, det är endast något som du själv ha fått för dig, något som du själv upplever och tror.
■ Allting som medlemmen @develi har, i sina många tidigare skrivna och postade inlägg framfört i L*na Wesstr*m-tråden är ju kommet ur, och från själva förundersökningsprotokollet, det vill säga, det som medlemmen @develi har framfört, är ju ingenting annat än ren fakta.
■ Du tycker så vitt jag har förstått dig, att det var ett helt normalt beteende ifrån H*nna Davidss*n:s sida när hon tokraderade i sin mobila enhet under en då pågående mordutredning ?
■ Du tycker, och, om jag nu har förstått det hela rätt, att det var ett fullständigt normalt beteende ifrån H*nna Davidss*n:s sida när hon vid många olika tillfällen åsidosatte barnen för att kunna ge sig ut i skog och mark, enbart för att jaga sina Geocach-burkar ?
■ Mitt under den då pågående mordutredningen gjorde H*nna Davidss*n sig själv till initiativtagare för en storstädning i St*fan Davidss*n:s hus.
■ Páter SOA med fullt ös uppe på St*fan Davidss*n:s hustak där han toksotade skorstenen så det stod härliga till, detta under tiden som H*nna Davidss*n tokskurade St*fan Davidss*n:s golvbrunn, givet vis var H*nna Davidss*n:s enda anledning vid det aktuella tillfället under Fredagen den 25 Maj 2018 att undanröja bevis, jag undrar, tycker du att detta var ett fullständigt normalt beteende ifrån H*nna Davidss*n:s sida ... och dessutom hade hon mage att skylla på sina döttrar, vilka enligt henne skulle ha varit initiativtagarna till den storstädningen som ägde rum under Fredagen den 25 Maj 2018.
■ H*nna Davidss*n jagade upp en gift man vilken hon satte klorna i för att senera framåt bara kasta åt sidan när fångsten inte längre passade henne, tycker du Smokey att detta var ett fullständigt normalt beteende ifrån H*nna Davidss*n:s sida ... och till de omständigheter som fanns vid den aktuella tiden ?
■ Tycker du Smokey att H*nna Davidss*n:s manipulativa kärleksbombningar var ett normalt beteende ifrån hennes sida ?
■ Det finns betydligt mer att kunna tillägga om H*nna Davidss*n och hennes mycket egendomliga och säregna beteenden men jag stoppar här tills vidare.
■ H*nna Davidss*n hoppades, och hon önskade att hennes mycket hatade rival L*na Wesstr*m skulle vara död ... och det hoppet, tillika den önskan blev till H*nna Davidss*n:s verklighet, nu mera jagar hon Geocach-burkar dagligen och strålar som en sol av uppenbar glädje ... man kan undra varför ?
Fråga: Vem är H*nna Davidss*n ?
Mvh/JM.