Citat:
Ursprungligen postat av
leroy43
Läs svaret till motorprinsen.
För mig är det obegripligt att tycka att ett bra erbjudande är dåligt.
Om ni inte orkar skaffa ett nytt konto som tar 5 minuter att fixa på grund av era principer så föreslår jag att ni försvinner från HBO och gärna härifrån också.
Du och motorprinsen har ju pinsamt dåliga argument.
Rättshaverister är fortfarande den rätta beteckningen för er.
Det är ingen som har argumenterat att ett bra erbjudande är dåligt. Är du förvirrad?
Jag tror inte du vet vad en rättshaverist är, och om vi tittar tillbaka lite så är det stående intryckt av att du inte förstår vad andra skriver, eller vad som argumenteras kring, och om man tittar lite mer så beror det kanske på att du pga din höga ålder börjar bli svårt senil? Eller kan det beror på att ditt arbete är att utbilda 7-10åringar(i dina 80åriga fantasier möjligtvis) och att du därför inte förstår när vuxna människor skriver till dig, som du omedvetet eller medvetet spelar Allan, framställer dig som korkad och är barnslig? Om det inte är viktigt för dig att bestämma vad andra ska prata om, så kanske istället du kan lämna tråden, så kan dom som vill ventilera tankar om tjänsten här iställlet, utan ditt tramsande.
Citat:
Ursprungligen postat av
leroy43
Nu är jag i och för sig 80 år och försöker med ålderns rätt föra ett vettigt resonemang.
Citat:
Ursprungligen postat av
leroy43
För övrigt ber jag om ursäkt för mitt sista inlägg som var lite barnsligt
Citat:
Ursprungligen postat av
leroy43
Rabatten är tidsbegränsad så till vida att den går bara att få om man anmäler sig i november.
Citat:
Ursprungligen postat av
leroy43
Jag undervisar barn mellan 7-10 år men dom har faktiskt lättare att förstå än vad du har.
Återigen: Erbjudandet är tidsbegränsat eftersom det endast gäller november ut.
Halva priset gäller sedan så länge man inte säger upp abonnemanget.
Och som sagt, detta är vedertaget i branschen. Comhem, Viasat etc ger förmånserbjudande för att få nya kunder, dom trogna får inget alls.
Är det möjligtvis så att du har svårt att förstå skillnaden på "erbjudande" och "rabatten"? Erbjudandet gäller November ut, men rabatten gäller livet ut, och
jag ser även att du inte kunde ge något endaste exempel på när någon operatör eller dylikt någonsin erbjudit nya kunder en rabatt på 50% livet ut trots att du påstod att detta är vedertaget, så vi får väl anta att du hittade på för att verka tuff, eller rent av ljög.
I verkligheten så är sannolikt ingen människa med dina språkliga grundkunskaper så dum i huvudet som du framställer dig själv som, så vissa kanske drar slutsatsen att du med ditt helt nya konto bara trollar och försöker irritera, eftersom det är det enda du klarar av i ditt liv, alternativt att du är anställd av en konkurrerande tjänst och vill framställa HBO som så oschyssta som möjligt, så folk vänder dom ryggen.
Men då är vi överens, enda sen FilmNet började sälja abonnemang i mitten av 80talet så har det aldrig vid ett endaste tillfälle kommit ett erbjudande från någon operatör eller tjänsteleverantör som inneburit en rabatt på 50% livet ut för nya kunder, medan dom existerande som varit med och byggt upp företaget får betala 100% mer livet ut. Du snackade goja.