2021-11-06, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja vi har alla varit nya här
Men det speciella med FDS är att han började med 50 000,- som han investerat tillsammans med sin svärfar och några år senare är han bra för över 50 000 000,-
är han skyldig TH något på grund av detta eller?

Aner ikke.
Citera
2021-11-06, 01:12
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Dørstoppere brukes til å både å forhindre at dører smeller i veggen inn i noe og at dører ikke skal blåse igjen. Men nok om det. Hva om den ble brukt for å holde døren på vid gap?

Med tanke på at store deler av åstedet er staget så er det vanskelig å vite om den ble forlatt slik den ble brukt med vilje, eller om den er en del av stagingen.

Det virker noe lemfeldig å ta seg bryet med å iscenesette deler av opplegget, men samtidig legge igjen tankeløse spor, som en forlatt planke brukt som dørstopper.

Politiet har også uttalt at åstedet bærer preg av både staging og tilfeldige spor.

Dette er selvfølgelig spennende detaljer vi skulle likt å vite mer om, men som foreløpig ikke er tilgjengelige for offentligheten.
Citera
2021-11-06, 01:15
Medlem
Citat:
Nettopp. Og hva ville da kunne skjedd om noen ankom stedet før TH? Jeg tenker hvis døren stod på vid gap?

Eller kanskje den ville illustrere som om AEH hadde hatt en hjerteinfarkt.
Citera
2021-11-06, 01:15
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Aner ikke.

om han är det så är det nog bara två personer som vet det, TH och FDS ...
men frågan är varför TH omger sig med fler som verkligen vill bli rika, hur långt är dessa människor villiga att gå?
Citera
2021-11-06, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Med tanke på at store deler av åstedet er staget så er det vanskelig å vite om den ble forlatt slik den ble brukt med vilje, eller om den er en del av stagingen.

Det virker noe lemfeldig å ta seg bryet med å iscenesette deler av opplegget, men samtidig legge igjen tankeløse spor, som en forlatt planke brukt som dørstopper.

Politiet har også uttalt at åstedet bærer preg av både staging og tilfeldige spor.

Dette er selvfølgelig spennende detaljer vi skulle likt å vite mer om, men som foreløpig ikke er tilgjengelige for offentligheten.

Her er nok ingenting overlatt til tilfeldighetene er min tanke. Spørsmålet er om noen klarer forstå alle tankene bak. Enig i at det er mange spennende detaljer i dette man kan vri hjernen litt rundt.
Citera
2021-11-06, 01:18
Medlem
Citat:
om han är det så är det nog bara två personer som vet det, TH och FDS ...
men frågan är varför TH omger sig med fler som verkligen vill bli rika, hur långt är dessa människor villiga att gå?

Jeg tror det er kun et fåtall som er villige til å mulig drepe en 68-årig gammel dame.
Citera
2021-11-06, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Eller kanskje den ville illustrere som om AEH hadde hatt en hjerteinfarkt.

Også en mulighet. Og da kjenner gjerningsperson TH godt og er ute etter å ramme han hardt vil jeg tro. Sette han litt ut av spill kanskje?
Senast redigerad av Kokadu 2021-11-06 kl. 01:20. Anledning: Tillegg
Citera
2021-11-06, 01:23
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jeg tror det er kun et fåtall som er villige til å mulig drepe en 68-årig gammel dame.

jag håller med dig i det,
min fråga är om det är någon som har gjort delar av detta utan att veta vad de var med om innan det var för sent, sånn det ser ut som att RU har gjort...
Citera
2021-11-06, 01:28
Medlem
Citat:
jag håller med dig i det,
min fråga är om det är någon som har gjort delar av detta utan att veta vad de var med om innan det var för sent, sånn det ser ut som att RU har gjort...

Det er klart det er en mulighet for det. Men hvilke oppgaver kan RU reellt sett ha hatt som ikke gjorde at han forstod hva dette handlet om?
Citera
2021-11-06, 01:29
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Også en mulighet. Og da kjenner gjerningsperson TH godt og er ute etter å ramme han hardt vil jeg tro. Sette han litt ut av spill kanskje?

Jeg tenker mer slik at vedplanker forlatt på gårsdplassen er noe kun TH forbinder med hjerteinfarkt, av god grunn riktig nok, men at det samtidig er avslørende for han som mulig GM.

Eller skal vi dra det så langt at dette er et superdypt komplott mot TH av noen som kjenner han veldig godt og vil sette han fast?
Citera
2021-11-06, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Jeg tenker mer slik at vedplanker forlatt på gårsdplassen er noe kun TH forbinder med hjerteinfarkt, av god grunn riktig nok, men at det samtidig er avslørende for han som mulig GM.

Eller skal vi dra det så langt at dette er et superdypt komplott mot TH av noen som kjenner han veldig godt og vil sette han fast?

Jeg vet ikke om det siste er å dra det langt. TH mener noen kan ha vært ute etter å hevne seg på han. En slik person ville vel kunne ty til litt av hvert som den ultimate hevnen. Drepe hans kone og minne han på hans livs mulige største tragedie er vel hevn god som noen det.

Hvorfor mener du denne plankebiten avslører noe om hvorvidt TH er gjerningsmann?
Citera
2021-11-06, 01:34
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det er klart det er en mulighet for det. Men hvilke oppgaver kan RU reellt sett ha hatt som ikke gjorde at han forstod hva dette handlet om?

Bara de uppgifter som är kända, och så finns det andra människor som har haft sina små uppgifter, det är förstås inte vem som helst som bär bort ett lik...
men vad gör inte folk för vita pengar och en garanti från någon du litar på att aldrig bli arresterad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in