2021-11-05, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berting
Jag tyckte Erik fokuserade på fjollandet, inte på rösten. Därför föll han bort för mej.

Erik passar faktiskt inte att köra fjolliga Abba-låtar. Han passar egentligen inte i Idol över huvud taget. Han är för gammal. Han är ju i grunden en singer-songwriter som ska köra sin egen grej. Men jag är glad att han är kvar och att vi har chansen att få se honom nästa vecka. Problemet är att han nästan alltid väljer fel låt. Han borde valt en lugnare låt denna vecka istället för den cheesiga Take A Chance On Me, jag har aldrig gillat den låten. Tänk om han sjungit "I Have A Dream" istället...
Citera
2021-11-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Du kan ju vara en sympatisör av Adolf. Hur ska vi veta om du är anhängare eller ej av SS?

Ja du, det kan man ju aldrig veta. Spännande det här.
Citera
2021-11-05, 23:31
Medlem
Gåshud av Annikas sång i dag, riktigt fint!
Citera
2021-11-05, 23:39
Medlem
Bertings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sachos_legs
Erik passar faktiskt inte att köra fjolliga Abba-låtar. Han passar egentligen inte i Idol över huvud taget. Han är för gammal. Han är ju i grunden en singer-songwriter som ska köra sin egen grej. Men jag är glad att han är kvar och att vi har chansen att få se honom nästa vecka. Problemet är att han nästan alltid väljer fel låt. Han borde valt en lugnare låt denna vecka istället för den cheesiga Take A Chance On Me, jag har aldrig gillat den låten. Tänk om han sjungit "I Have A Dream" istället...

Ja ABBA-låtarna behöver väl ej var fjolliga, men jag tycker att han borde koncentrera sej på sången, med allvar medan han sjöng. Så hade han gjort bättre ifrån sej. Nu kom ju det ej i första hand utan istället ville han visa upp sin personlighet i TV, vrida händerna framför ansiktet överdrivet och så. Nej, visa att du kan sjunga profesionellt under uppträdandet, överdrivet fjolleri kan väl komma efter artisten har sjungit klart?? Då kan han kanske hänga sej kvar i IDOL.
Citera
2021-11-05, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berting
Ja ABBA-låtarna behöver väl ej var fjolliga, men jag tycker att han borde koncentrera sej på sången, med allvar medan han sjöng. Så hade han gjort bättre ifrån sej. Nu kom ju det ej i första hand utan istället ville han visa upp sin personlighet i TV, vrida händerna framför ansiktet överdrivet och så. Nej, visa att du kan sjunga profesionellt under uppträdandet, överdrivet fjolleri kan väl komma efter artisten har sjungit klart?? Då kan han kanske hänga sej kvar i IDOL.

Ja jag menade inte att Abbas låtar är fjolliga, jag menar att just nu försöker Erik lite för hårt att passa in i någon slags glamorös, super-gay bild som TV4 har ritat upp av honom. Bäst är han med sina egna, ödmjuka, fina låtar. På svenska.
Citera
2021-11-06, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Gåshud av Annikas sång i dag, riktigt fint!

Ja, det var härligt, och Jacqline också.
Citera
2021-11-06, 00:35
Medlem
picapicans avatar
Pärs nya standardkommentar:

"Det här Sverige, det vill ni inte missa".

Tyckte han var bra förr, nu är det dags för någon ny, eller lägg ned programmet.
Citera
2021-11-06, 00:37
Medlem
Är det bara jag eller har Idol blivit lite sämre på senare år, sedan det började? De lekar de gör efter resultatshowen är iaf barnsligt.
Citera
2021-11-06, 02:25
Medlem
Hela programmet är ett skämt. Extremt jävla löjligt. Ser ut som en jävla cirkus med en massa karaokesångare.
Citera
2021-11-06, 08:00
Medlem
SmartSkalles avatar
Bra att den inkvoterade Islamisten MENA med den kvinnoförtryckande sjöjan på huvudet åkte ut.
Sjunga kunde hon inte heller.
Citera
2021-11-06, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Amena vann svenska folkets hjärtan, hon tog tillbaka slöjan från rasisterna.

Vad pratar du om vann hjärtan? Hon åkte ut.

Och då får vi komma ihåg att den största målgruppen som röstar på det här programmet är sådana som gillar slöjor.
Citera
2021-11-06, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sachos_legs
Ja jag menade inte att Abbas låtar är fjolliga, jag menar att just nu försöker Erik lite för hårt att passa in i någon slags glamorös, super-gay bild som TV4 har ritat upp av honom. Bäst är han med sina egna, ödmjuka, fina låtar. På svenska.

Problemet är att han inte har bra sångröst. Det låter bara som han står och gnäller. Svenska sångare som står och gnäller har vi redan för många. Han har bara gått vidare på sin tramskaraktär som tv4 skapat och det vet han. Han har inget val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in