2021-11-04, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgatonLax
Varför hade de silkesvantarna på i TAA mot Elvira? Varför sa ingen rakt ut "ingen går på dina lögnaktiga försök att rädda ansiktet, alla förstår att ditt enda syfte var att få Matilda att se dålig ut, du är bara "sorry you got caught" din skenheliga fjant!"...

Tycker det varit så väldigt hård jargong i AAT mot flera andra tjejer som gjort "misstag", ex mot hon som kallat någon annan för mullig, mot elin flera gånger osv osv... men nu var det ju egentligen bara Malin som var något sånär konfronterade, alla tjejer tassade ju på tå för ingen vill se ut som the bad guy som framkallar tårar i Oskyldiga Elviras blanka "tyck synd om mig"-ögon....

Hon är väldigt söt och jag (och många andra) har nog lurats att tro att hon är harmlös och vettig, men nu kom en mindre smickrande sida fram och hon gör ALLT för att skademinimera och slippa stå för sitt fula tilltag!

Hon blev totalt grillad. Till och med programledaren gick på hårt. Vad snackar du om?
Citera
2021-11-04, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Elvira är positiv hela tiden, har inga fula tjyvknep och söt som socker. Stannar.

Du hade visst fel på den
Citera
2021-11-04, 01:45
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Håller med om Elvira, omoget högstadiebeteende. Gör exakt det hon säger (till Simon) att man inte ska göra. Äckligt. Tråkigt med Rebecka, hon verkar vara en jättefin tjej. Hoppas hon träffar någon annan bra snubbe som passar henne

Sant! Rebecka har gett ett seriöst intryck, Simon borde ha gett henne en ros istället för Elvira som känns som en omogen tonåring som gillar att skvallra och intrigera.
Citera
2021-11-04, 01:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Så trist att Simon valde bort Rebecka, den enda vettiga nu när man förstått att också Elvira är en falsk och manipulativ typ. Matilda är ju okej också, men inte snygg.

Matilda har en väldigt bra kropp, kanske snyggast av tjejerna i årets upplaga.

Hon ger dessutom ett rätt sympatiskt intryck. Hon har dessutom inte falska ögon, ett påfrestande skratt likt en fiskmås och ett falskt beteende som Elvira uppvisat, hon är en riktig liten intrigmakerska.

Simon kommer aldrig att bli lycklig med en sådan person som Elvira.
Citera
2021-11-04, 03:35
Medlem
NamnlosBarns avatar
Mina top är

Matilda
Rebecca

Men upplever endå att Rebecca och Ida är tråkiga.
Citera
2021-11-04, 03:39
Medlem
NamnlosBarns avatar
Tycker Elvira borde åka ut från början. Stör mig något enormt på hennes leende , kan människan slappna av i ansiktet ? Le och prata samtidigt… herregud
Citera
2021-11-04, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Simon började följa henne, då folk kommenterade på hans instagram, att han inte följde henne.

Aha tack för den infon.
Citera
2021-11-04, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BareReceptor
Du är fan besatt av att kommentera folks utseende. Mår du bra eller? Gör något nyttigt och köp en spegel för du tillför verkligen ingenting till denna diskussion.
Är väl inte värre än att kommentera folks personligheter goda aom dåliga
som är majoriteten av kommentarena här.
Bachelor handlar till stor del av just utseende och personligheter.
Vill du ha snälla kommentarer kan du hålla dig till Svensk Damtidning.
Citera
2021-11-04, 08:37
Medlem
Tycker verkligen det är synd att Rebecka åkte och hur allting helt plötsligt vändes. Från att vara topp 1, första kyssen, ha superbra kemi till att Simon helt plötsligt börjar snacka lite illa om henne i varje synk, nästan som att försöka övertyga sig själv att deras relation inte var bra.

Blir så jävla förvirrande när Simon säger ’det blir så tyst ibland och krystat’, ’nu ljuger Rebecka för mig för jag har sett annat’, ’det skrämmer mig när Rebecka sa/gjorde detta’ och man inte har fått se NÅGONTING. Kan också störa mig på att han tydligen såg allt detta men aldrig pratade med henne om det. Istället springer han efter 23 åriga fnitterElvira som även skrattar i de mest sorgligaste stunderna.

Sebbes val av att skicka ut Elin tyckte jag var det bästa han gjort. Trots att han verkade superkär i henne och märkbart attraherad kände han att han inte kunde lita på henne när hon helt plötsligt börjar flörta med folk produktionerna ’på flipp’?! Vad tänker man med?!
Citera
2021-11-04, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Hon blev totalt grillad. Till och med programledaren gick på hårt. Vad snackar du om?

Grillad och grillad, ja visst hon fick mycket frågor osv. Men tyckte, som sagt, att det bara var programledaren som var något sånär "tuff" i sina frågor. Alla tjejer var ju väldigt försiktiga och snälla i sin "grillning". Det var ju ingen som uttryckligen sa "jag tror inte på det du säger nu, det låter som en efterhandskonstruktion och uppenbar lögn". Det enda folk "grillade med" var ju typ "jag tyckte det var konstigt att du gjorde så" och "men varför gjorde du så då" och "jag tyckte det var lite taskigt". Inte ens Matilda verkade ens arg/upprörd över det hela?

Som sagt, jag jämför främst med hur jargongen har låtit i andra avsnitt av TAA när nån annan tjej har gjort nått oskönt. Då har alla minsann gått väldigt hårt på och varit väldigt arga och tydligt markerat att "det du gjorde var j*vligt korkat/elakt" och inte låtit dem komma undan med uppenbara bortförklaringar.
Citera
2021-11-04, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Tycker Elvira borde åka ut från början. Stör mig något enormt på hennes leende , kan människan slappna av i ansiktet ? Le och prata samtidigt… herregud
Eller hur, så störigt! Sen säger hon aldrig klart en hel mening innan hon börjar på nästa, oxå jäkligt störigt och vimsigt! och det där smajlet hela tiden!!
Citera
2021-11-04, 11:20
Medlem
Ett jäkla tjat om Rebecka. Ja hon var mogen och vettig, men han har en minst lika mogen och vettig (trots 23 år) tjej i Nora, som dessutom är roligare och mer witty. Hoppas att han väljer henne, men misstänker också att han kommer inse att det mest är fysisk attraktion i botten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in