2021-11-05, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
så när du läser något som är tydligt konstruerat, lyckas du se om personen/personerna bakom är aggressiva eller inte?

Så du tror han bare later som om han er sint i mailene ?

Et bevis på at han ikke skjønte noe av politiets meldinger etter 30.11.2018 er at han i mailen 27.01.2019 skriver «Til politiet, ikke prøv å spille spill med komunikation»
Citera
2021-11-05, 22:53
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Så du tror han bare later som om han er sint i mailene ?

Et bevis på at han ikke skjønte noe av politiets meldinger etter 30.11.2018 er at han i mailen 27.01.2019 skriver «Til politiet, ikke prøv å spille spill med komunikation»

Vilke värd lever du i?
Det är omöjligt att säga vilken typ av person som skriver ett tydligt konstruerat mejl...
Och du har inte skrivit något som övertygar mig om din förmåga att tolka skrivna ord på ett sätt som du påstår...
Citera
2021-11-05, 23:05
Medlem
Citat:
Vilke värd lever du i?
Det är omöjligt att säga vilken typ av person som skriver ett tydligt konstruerat mejl...
Och du har inte skrivit något som övertygar mig om din förmåga att tolka skrivna ord på ett sätt som du påstår...
Også kryptovaluta eksperter har bekreftet at det er snakk om en amatør. Han er tydelig en mindre intelligent bølle.
Citera
2021-11-05, 23:06
Medlem
Et par ting jeg finner litt rart i saken.

Prøvd å spørre Goingsomevear om dette passordet. Vet man om kontoen ble opprettet med passordet ANNE?

Badekarshistorien. Knapt et ord i media. Men med i bok og Tv-2 serie. Er vel fort informasjon som aldri skulle vært lekket dette som noen her inne har vært inne på.

Flere har vært inne på sønnens forhold til far. Stemmer det at det var anstrengt så er det rart at han blir ringt først etter forsvinningen.

Så denne detaljen som ble avslørt i serien. Det var ikke bare strips somble funnet men også en taperull. Ingen andre har skrevet om dette som jeg har fått med meg. Veldig veldig merkelig. Ny informasjon politiet ikke ville skulle ut?

Det kan virke som dama er tatt av dage, kledd av og rullet i plast og tapet igjen. Det er ikke mye i favør Hagen. For uten kidnapping står vi igjen med drap. Men det er bare gjetting. Hendelsene i Ås taler veldig for nettopp kidnapping.

Denne saken er rimelig sjuk.

Tar det som et meget positivt tegn at Holden, som har fortløpende informasjon fra politiet, mener saken blir løst.
Citera
2021-11-05, 23:07
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Også kryptovaluta eksperter har bekreftet at det er snakk om en amatør. Han er tydelig en mindre intelligent bølle.

du beskriver dig själv där...
Citera
2021-11-05, 23:10
Medlem
Citat:
du beskriver dig själv där...
Følte du deg truffet ?
Citera
2021-11-05, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Politiet hadde ikke noe valg. De var nødt.

Det som er rart er at TH og familien motsatte seg å forsøke å opprette kontakt og kommunikasjon med angivelig kidnapper. Det er mistenkelig. Rett og slett.

EOD.
Enig. Det viktigste i kidnappingssaker er å få penger raskt. Motivet kan ikke være penger.
Citera
2021-11-05, 23:20
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Følte du deg truffet ?

Sluta skriva från din lista och börja svara på frågor så kanske folk börjar ta dig på allvar...
Citera
2021-11-05, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Enig. Det viktigste i kidnappingssaker er å få penger raskt. Motivet kan ikke være penger.
Jeg tror det å ikke bli tatt var like viktig.
Citera
2021-11-05, 23:25
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman

Prøvd å spørre Goingsomevear om dette passordet. Vet man om kontoen ble opprettet med passordet ANNE?

Badekarshistorien. Knapt et ord i media. Men med i bok og Tv-2 serie. Er vel fort informasjon som aldri skulle vært lekket dette som noen her inne har vært inne på.

Flere har vært inne på sønnens forhold til far. Stemmer det at det var anstrengt så er det rart at han blir ringt først etter forsvinningen.

Så denne detaljen som ble avslørt i serien. Det var ikke bare strips somble funnet men også en taperull. Ingen andre har skrevet om dette som jeg har fått med meg. Veldig veldig merkelig. Ny informasjon politiet ikke ville skulle ut?

Det kan virke som dama er tatt av dage, kledd av og rullet i plast og tapet igjen. Det er ikke mye i favør Hagen. For uten kidnapping står vi igjen med drap. Men det er bare gjetting. Hendelsene i Ås taler veldig for nettopp kidnapping.

Tar det som et meget positivt tegn at Holden, som har fortløpende informasjon fra politiet, mener saken blir løst.

Gaffa-tejp beskrivs i media tidigare i ärendet så det är ingen nyhet...

att packa AEF i plast är en trolig möjlighet ...
Citera
2021-11-05, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman

Det har vært flere slike «pakket liket inn i plast» saker. Men så legge igjen taperullen er merkelig. Hvis tapen var ny, kan man finne ut hvor mye tape som ble brukt. Jeg vil her tro det var tape for å tape munnen på AEH.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-11-05 kl. 23:42.
Citera
2021-11-05, 23:44
Medlem
Man kan stusse på om EJ Brow har skiftet navn, kanskje flere ganger for det er vel nesten umulig å bli så anonym på nett både om fortid og nåtid.
Man havner som regel i et offentlig register man kan finne på nett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in