2021-11-05, 22:28
Medlem
Ange gärna hur bra ligget var också, och hur ni kände personen samt kön på er och hen.

För mig har den största åldersskillnaden åt det hållet varit 11 år; jag var 31 och han 20 (jag är 33 år nu). Jag ligger som regel bara med yngre killar så det var ingen skillnad såtillvida, bara lite större åldersskillnad än normalt. Och han var vacker som få och härligt lyhörd och omtänksam i sängen. Så tummen upp på den erfarenheten.
2021-11-05, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeculiarDessie
Ange gärna hur bra ligget var också, och hur ni kände personen samt kön på er och hen.

För mig har den största åldersskillnaden åt det hållet varit 11 år; jag var 31 och han 20 (jag är 33 år nu). Jag ligger som regel bara med yngre killar så det var ingen skillnad såtillvida, bara lite större åldersskillnad än normalt. Och han var vacker som få och härligt lyhörd och omtänksam i sängen. Så tummen upp på den erfarenheten.

Jag (94:a) och min före detta flickvän (83:a) hade väldigt bra sex tillsammans, kunde ha väldigt öppna dialoger med varandra gällande vad var part var intresserade av att testa och experimentera med.

Min erfarenhet av lite äldre damer är väl att dem är lite säkrare i sig själva, vet vad dem vill ha och är ute efter och därefter blir sexet och njutningen absolut bättre!
2021-11-05, 22:59
Medlem
Citat:

Största åldersskillnaden neråt var relativt nyligen. Jag 36 då och hon 24 dvs tolv års åldersskillnad.

Var inget speciellt förutom att det var väldigt bra sex rent allmänt. Kunde lika gärna ha varit med en jämnårig tjej, ingen skillnad.

Träffades via en gemensam bekant och inledde en relation som blev rätt så kortvarig.

Har ingen direkt fetisch för yngre rent allmänt utan det hela var mest en slump att det blev som det blev.
2021-11-06, 01:13
Medlem
Oliveiras avatar
24 år. Det är väldigt bra.
2021-11-06, 03:41
Medlem
Jag 29 år, hon 58 år.
Ligger var ok. Hon var rätt tråkig. Men med en sjukt trång fitta.
2021-11-06, 03:43
Medlem
Hon var 20 och jag 33, hon var väldigt undergiven sub som jag fann på fetlife. Vi hade kul tillsammans.
2021-11-06, 03:49
Medlem
Citat:

Snuskkärring.
2021-11-06, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flumbert
Jag 29 år, hon 58 år.
Ligger var ok. Hon var rätt tråkig. Men med en sjukt trång fitta.
Fy fan va vidrigt,fick du pensionärsrabbat?
2021-11-06, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Fy fan va vidrigt,fick du pensionärsrabbat?

Hehe nejj.

Avensjuk?
2021-11-06, 05:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flumbert
Hehe nejj.

Avensjuk?
På pensionärsknull ? Nej mer äcklad.
2021-11-06, 05:37
Medlem
Jag 36, hon 20.

Helt okey ligg, hon var duktig på att suga, oerfaren i sängen, jag var den första som tog henne analt.
2021-11-06, 16:19
Medlem
Roidberts avatar
Min andra fru är 13 år yngre. Jag var 32 och hon 19 när vi hade sex senast. Hon var oskuld innan mig och dålig i sängen till en början, men var inte svårt att lära henne. Efter bara en vecka kunde jag djupdyka i hennes tvåa, och efter ca 2.5 veckor kunde hon rida mig analt. Mycket nöjd med henne än så länge.

Den största åldersskillnaden uppåt är nog ca 20 år, om man räknar riktigt sex åtminstone (d.v.s. utan kondom). Jag var ca 25 och knullade en kvinna kring 45.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in