• 1
  • 2
2011-02-12, 05:34
Medlem
spjuits avatar
Jag har läst boken och den var okej. Störde mig dock fruktansvärt mycket på att hon väntade så länge med att lämna karln. Sen jag läste den boken har min uppfattning varit att hon inte verkar ha så mycket mer än luft innanför sitt pannben.
Citera
2011-06-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spjuit
Jag har läst boken och den var okej. Störde mig dock fruktansvärt mycket på att hon väntade så länge med att lämna karln. Sen jag läste den boken har min uppfattning varit att hon inte verkar ha så mycket mer än luft innanför sitt pannben.

Så lätt för dig att sitta och vara storebrosa och säga: men varför lämnade hon han inte...du har nog ingen aning om varför folk stannar i sådana förhållanden. Googla litegranna så kan du få läsa.
Citera
2011-06-08, 02:35
Medlem
spjuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EMJ
Så lätt för dig att sitta och vara storebrosa och säga: men varför lämnade hon han inte...du har nog ingen aning om varför folk stannar i sådana förhållanden. Googla litegranna så kan du få läsa.
Jag har kollat upp varför folk inte lämnar hemska förhållanden. Förklaringen gör inte dessa människor mindre idiotiska.
Citera
2013-09-29, 20:24
Bannlyst
Jag tror inte att den där boken är på riktigt. Hon har garanterat fått nån minnesrubbning efter hjärnblödningen. Hon måste sluta blanda ihop sexlekar och verklighet.
Senast redigerad av ThePunisher6666 2013-09-29 kl. 20:27.
Citera
2021-11-05, 22:05
Medlem
oceandrives avatar
Så vem är psykfallet och hur såg han ut då och hur ser han ut nu?
Citera
2021-11-06, 17:15
Medlem
Rebali179s avatar
har läst den för längesedan, Får ta och läsa om den med tiden tror jag.
Annars vill ni ha mera av Magdalena Graaf får ni väl kolla https://www.flashback.org/t839396
Citera
2021-11-18, 15:41
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spjuit

Här finns den gratis som ljudbok...

Om Ni vill stämma av bilden om luft innanför pannbenet

https://play.acast.com/s/krullokriminell
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in