2021-11-05, 19:54
Medlem
Någon som vet vart denna plats i videon ligger?
https://youtu.be/l1pP3LgggpE
Citera
2021-11-05, 20:19
Medlem
Hegamons avatar
De där bilarna ser ut att stått i 30 år. Exempel på varför bilar inte ska stå alltför länge utan planering. Kostnaderna måste vara mycket stora för att ens få ordning på den där 164:an.

Tyvärr tycker jag det är ett tveeggat svärd, kufar som samlar bilar = bra. Men samma person tänker inte långsiktigt, hur kul är det med totalt sönderrostade skrotbilar nästan ingen vill eller kan få ordning på.

Det var också väldigt mycket bilar jag fann ointressanta ur samlarperspektiv och värdeperspektiv.
Citera
2021-11-05, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
De där bilarna ser ut att stått i 30 år. Exempel på varför bilar inte ska stå alltför länge utan planering. Kostnaderna måste vara mycket stora för att ens få ordning på den där 164:an.

Tyvärr tycker jag det är ett tveeggat svärd, kufar som samlar bilar = bra. Men samma person tänker inte långsiktigt, hur kul är det med totalt sönderrostade skrotbilar nästan ingen vill eller kan få ordning på.

Det var också väldigt mycket bilar jag fann ointressanta ur samlarperspektiv och värdeperspektiv.

Håller med om att de flesta var helt ointressanta men tyckte pickisen var intressant. Förmodligen är den helt sönderrostad undertill men man kan ju alltid drömma...eller?
Citera
2021-11-05, 21:52
Medlem
hippilis avatar
Såna ställen är roliga att gå att titta på det går man inte ut med var dom är någon stans. Har varit på några ställen och tagit bilder och hämtat då det är markägare som vill ha städat och japp mycket har jag räddat från skrotning
Citera
2021-11-06, 10:21
Medlem
OBS!
Har redan hittat stället så ni behöver inte besvara min fråga
Citera
2021-11-09, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeMeester16
Håller med om att de flesta var helt ointressanta men tyckte pickisen var intressant. Förmodligen är den helt sönderrostad undertill men man kan ju alltid drömma...eller?
Den ser ju ut att stå rätt bra till, inta nersjunken och inget högt gräs så man vet ju aldrig - skulle kunna vara skaplig!
Citera
2021-11-09, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoffeSouverin
Den ser ju ut att stå rätt bra till, inta nersjunken och inget högt gräs så man vet ju aldrig - skulle kunna vara skaplig!

Ja, det var det jag också tänkte. Får väll dra dit någon gång och kika och ringa ägaren om den inte är allt för dålig.
Citera
2022-01-11, 17:41
Medlem
Citat:
OBS!
Har redan hittat stället så ni behöver inte besvara min fråga
Vill du berätta var gården ligger? Är också grymt intresserad av att rädda de två Dodge D250 pickuperna. Om kommunen får reda på att alla bilarna står där i gräset är risken stor att allt snart går till skrot. Dodgarna måste räddas.
Citera
2022-01-11, 19:55
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingevettigt
Vill du berätta var gården ligger? Är också grymt intresserad av att rädda de två Dodge D250 pickuperna. Om kommunen får reda på att alla bilarna står där i gräset är risken stor att allt snart går till skrot. Dodgarna måste räddas.

Han vill ha allt för sig själv, sån girig ego som han är.
Citera
2022-01-11, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Han vill ha allt för sig själv, sån girig ego som han är.

Haha, det säger du innan jag ens hunnit svara.
Citera
2022-01-11, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingevettigt

Har ej 50 inlägg än så kan tyvärr inte skicka pm om var det ligger och jag tänker inte outa det här. Men det ligger någonstans i västmanland.
Citera
2022-01-11, 21:27
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Har ej 50 inlägg än så kan tyvärr inte skicka pm om var det ligger och jag tänker inte outa det här. Men det ligger någonstans i västmanland.
Bra, skriv inte ut det här för då är allt snart sönderslaget och bort eldat folk klarar inte av att låta grejer vara tyvärr
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in