Citat:
Instämmer.
Till styrkande av att hon är emotionellt störd (droger inblandat?) visar med all önskvärd tydlighet att hon gick under jorden och hennes familj (sen 7 år) trodde hon var död i flera veckor. Det är så häpnadsväckande att det svårligen går att ta in utan att ålägga henne någon diagnos. Att vara suicidal (1500 pers/året tar livet av sig) är mer regel än undantag hos såväl psykiskt instabila kvinnor som män.
Vad gäller bilden med blåtiran så går det näppeligen sätta någon tilltro till att Beata -genom gammelmamman påstår CR orsakat den. För rättssäkerhetens skull får vi verkligen hoppas att inte den fyllebläckan ligger till grund för häktningen på sannolika skäl.
Tack Lawnmoverman2011 för att du orkar med den otäcka mobbing du utsätts för av dom som blir skitsura om inte Beata mördats.
Till styrkande av att hon är emotionellt störd (droger inblandat?) visar med all önskvärd tydlighet att hon gick under jorden och hennes familj (sen 7 år) trodde hon var död i flera veckor. Det är så häpnadsväckande att det svårligen går att ta in utan att ålägga henne någon diagnos. Att vara suicidal (1500 pers/året tar livet av sig) är mer regel än undantag hos såväl psykiskt instabila kvinnor som män.
Vad gäller bilden med blåtiran så går det näppeligen sätta någon tilltro till att Beata -genom gammelmamman påstår CR orsakat den. För rättssäkerhetens skull får vi verkligen hoppas att inte den fyllebläckan ligger till grund för häktningen på sannolika skäl.
Tack Lawnmoverman2011 för att du orkar med den otäcka mobbing du utsätts för av dom som blir skitsura om inte Beata mördats.

Tack, jag gör mitt bästa för att hålla en hög nivå bland alla dessa "plotkara"
Intressant att du lyfter fram hypotesen om suicid, den diskuteras inte alls här av någon anledning? Jag är rätt övertygad om att hon kan ha begått suicid, hypotesen har faktiskt stöd av statistiken när det gäller försvunna personer som försvinner utan att meddela något
Samtidigt kan vi nog konstatera att en människa vid god psykisk hälsa rymmer helt enkelt inte från småbarn och make om det inte föreligger någon störning, jag frågade tidigare om den försvunna kvinnan haft kontakt med den psykiatriska vården i Malmö men har inte fått något svar. Kanske beroende på att det är känsligt och att vissa plotkara inte vill sluta bli att helgonförklara den försvunna kvinnan?
Vad gäller de där bilderna som den försvunna kvinnan ska ha skickat till gammelmor i Polen så utgör dessa inget bevis för någon misshandel, det krävs en undersökning och ett rättsintyg för detta.
första gången jag hört om dom i det här fallet. Känns tråkigt att inte MissingP har tagit de här. Meeeen vi utgår från att Fikk oxå är seriösa, huvudsaken att hon hittas.