Citat:
Ursprungligen postat av
Makarov.24
Min poäng är att göra jämförelsen med att alla vittnen missat språngmarschen SE påstås ha gjort. Många här menar att han har sprungit och att det finns förklaringar till att ingen sett det. Tja, då bör man kunna resonera på samma sätt i detta fall. Anser jag. Annars kanske man är lika färgad som man menar att SEkten är?
OM vi diskuterar MOP istället för att återkommande återvända till diverse okvädningsord samt ordföljelser skrivna enbart för att försöka förminska eventuell åsiktsmotståndare så kanske vi kommer framåt istället?
Jag fattar inte att det kan gå prestige i åsikter om MOP?
Ingen av oss kommer att åtnjuta 50 Mill i belöning,och vad prestige anbelangar så är detta Flashbacks forum..det finns ingen prestige,ingen verklig i alla fall.
Nåväl..min simpla åsikt gällande detta är att man inte kan skriva av vittnesmålen ifråga åt något håll.
Detta innebär att jag måste sluta mig till att Palme vänds till framstupa sidoläge samtidigt som jag måste tro att SE inte genomfört någon språngmarsch efter poliser kvällen den 28 Februari 1986.
Det är så man måste behandla materialet.Man kan inte ändra och/eller avfärda efter eget huvud som man vill.
Det har prövats förr i diverse olika spår inom PU..och se var det har landat oss 2021.
Låt oss respektera materialet.Det finns inte en chans att komma framåt annars.
Tilläggas kan att jag länge förfäktade åsikten att CP mördade OP.Jag finner numera,efter det material som finns vid hand..att jag troligen hade helt fel.
Jag är således ingen Hercule Poirot.Jag har haft fel förr,har det kanske igen.
So what?
Så länge man försöker sitt bästa...