Citat:
Ursprungligen postat av
Enzyme
Det ska vara särskilda regler för invandrare. Det är orimligt att någon som nyss kommit hit ska kunna utnyttja välfärden fullt ut. En svensk som arbetat och som blivit utförsäkrad ska inte ha samma krav som en blatte. Svenskar ska inte få det sämre för att blattar överutnyttjar våra system.Det har redan börjat.Här i Göteborg får svenskar som har försörjningsstöd inte längre busskort. Detta för att fler ska dela på kakan och pengarna räcker inte till
Idioter som drar in det. Det blir fler som plankar då, vissa får böter, kan inte betala, soc vill inte betala ja då blir det kronofogden skulderna blir högre och inträdet till arbetslivet blir högre. Ärthjärnor till politiker och tjänstepersoner som ger sig på de utsatta.
Och du är en jubelidiot som skyller på invandrare.