Citat:
Ursprungligen postat av
howdie11
Säg det till våra riksdagspolitiker.
Det verkar finnas någon form av hemlig fundering hos de som har inflytande att det ska finnas stora komplex som ica , biltema, byggmax osv de ska sälja allt. Sen ska det tillverkas med maskiner som är princip automatiska. Vad blir kvar att göra för människor? inte mycket. Tydligen ska vi alla leva på bidrag och en mycket låg lön. På detta sätt spar man också miljön.