2021-11-05, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
är det vad th säger till dig?
Godnatt, Notteliten.
Citera
2021-11-05, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goingsomewhere
1. De finnes etter all sannsynlighet ingen reelle kidnappere
2. De (dvs kryptogm) skjønnte det iallefall 30.11.2018 seint på ettermiddagen

Helt korrekt. Politiet har som oppgave å løse en krimsak, og kan ikke la være bare fordi noen pårørende har andre ideer. Det er ikke slik ting fungerer. At de har (etter min mening) dummet seg mye ut i begynnelsen av undersøkelsen taler ikke mye for politiet, men det er nok noe annet igjen. Og ja, det siste lurer jeg selv også...

Det hele er jo fake, og kryptografen artikkel er ufullstendig. Jeg var den første som knekket hele kryptospor og kom med det her på fb flere dager før det kom ut på nrk, arcane, tv2, kryptografen osv, mye mer eller mindre direkte kopiert fra det jeg skrev den gang. Men greit det. Men selvsagt kan de som vil ha det annerledes, og de som fortsatt tror på et reelt kidnapping for løsepenger tenke hva de vil.

Håper virkelig ikke du selv tror på det du skriver der, med mindre du tror bestemmt på kidnapping-for-løsepenger teorien da. Uansett, han trodde ikke at han kommuniserte med TH, det skjønnte han med en gang 30.11.2018. Skulle ønske jeg kunne peke nærmere på en mulig kryptogm, har så mine tanker rundt miljøet, men ikke mere. Det er noen der ute som vet mye, men sier ingenting. Det er sikkert.

Jeg tenker også at det ikke nødvendigvis gjør det, finnes reelle kidnappere. En kort innføring i hvorfor 30.11 seint på ettermiddagen?
Citera
2021-11-05, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Hvis hun hadde vært så dritt lei TH som du tror. Da hun ikke dratt på restaurant og teater med ham.

...
Senast redigerad av Braskamin58 2021-11-05 kl. 00:22.
Citera
2021-11-05, 00:17
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Godnatt, Notteliten.

Har du någonsin pratat med någon som har levt med en partner med psykopatiska tendenser??

kan du svara något som inte finns på din lista over svar?

Pucko!!
Citera
2021-11-05, 00:17
Medlem
Citat:
Det er i hvertfall helt tydelig at TH og kidnapperen ikke har samme oppfatning om hva som skal gjøres. Det finnes derfor ingen grunn til å tro at de samarbeider.

At kidnapperen er så sta, forteller meg at han er alene om dette. Det samme gjør slepesporene i huset.

Her er jeg uenig. Dersom planen hos en eller flere var å villede, trekke ut i tid ser det ut til at de har hatt sammenfallende interesser og samarbeidet. For alt vi vet kan en person, tenker da på TH den siktede, ha utført alt sammen og med det sittet på begge sider av forhandlingsbordet.

Slepesporene i huset forteller lite om antall personer i huset sett bort fra at personen muligens var alene akkurat da hun ble slept. Ikke at jeg ser bort fra at det mulig var kun en person der den dagen.
Senast redigerad av Kokadu 2021-11-05 kl. 00:25. Anledning: Tillegg
Citera
2021-11-05, 00:18
Medlem
Citat:
Hvis hun hadde vært så dritt lei TH som du tror. Da hun ikke dratt på restaurant og teater med ham.

Det med teater trenger ikke være sant. Rart fordi de hadde planlagt å gå til Kvitfjell på Halloween. TH ville ha bevis på at alt i ekteskapet var som det skulle fordi TH visste hva som ville skje dagen etter.

Hvorfor har vi ikke funnet ut hvem de var på teater med, kan du lure på for eksempel.
Citera
2021-11-05, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det med teater trenger ikke være sant. Rart fordi de hadde planlagt å gå til Kvitfjell på Halloween. TH ville ha bevis på at alt i ekteskapet var som det skulle fordi TH visste hva som ville skje dagen etter.

Hvorfor har vi ikke funnet ut hvem de var på teater med, kan du lure på for eksempel.

De var på teater og spiste ute. Paret de var med har bevitnet det. I hvertfall en drosjesjåfør har også fortalt om turen med dem den kvelden.
Citera
2021-11-05, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
De var på teater og spiste ute. Paret de var med har bevitnet det. I hvertfall en drosjesjåfør har også fortalt om turen med dem den kvelden.

Den historien er for sann til å tro.
På hvilken måte visste taxisjåføren at det var nettopp denne TH som var på teatret? TH ønsket tross alt ikke å være i rampljuset.
Senast redigerad av Braskamin58 2021-11-05 kl. 00:29.
Citera
2021-11-05, 00:28
Medlem
Citat:

Ok. Uten at jeg skjønner hvor du vil med den påstanden.
Citera
2021-11-05, 00:32
Medlem
Citat:
På hvilken måte visste taxisjåføren at det var nettopp denne TH som var på teatret? TH ønsket tross alt ikke å være i rampljuset.

Jeg vet ikke hvordan han visste. Men med tre vitner til dette er det mer trolig at de faktisk var ute den kvelden enn at de ikke var det.
Citera
2021-11-05, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Jeg vet ikke hvordan han visste. Men med tre vitner til dette er det mer trolig at de faktisk var ute den kvelden enn at de ikke var det.

Men vitner kan lyve eller? Er det lagrede kvitteringer, teaterbilletter mm. Hvis det ikke finnes, er det ikke sant. Hvordan var AEH kledd?
Citera
2021-11-05, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Har du någonsin pratat med någon som har levt med en partner med psykopatiska tendenser??

kan du svara något som inte finns på din lista over svar?

Pucko!!

Jag känner personer som är psykisk sjuka. En frisk människa tar inte död på sin fru eller make.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in