2021-11-04, 19:38
Medlem
Sitter å kollar på SHL hockey på min formuler z8 pro och my tvonline2 och det laggar nå jävulskt mycket (N1)
Byter till tivimate (fortfarande på formuler z8 pro) där jag har ett kina abbonemang och det funkar hur bra som helst.
Är det apparna eller abbonemanget som är skillnaden?
Citera
2021-11-04, 19:58
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pejowi
Sitter å kollar på SHL hockey på min formuler z8 pro och my tvonline2 och det laggar nå jävulskt mycket (N1)
Byter till tivimate (fortfarande på formuler z8 pro) där jag har ett kina abbonemang och det funkar hur bra som helst.

Lägg in den dyra linan i Tivimate också så kan du ju jämföra. Är enkelt att aktivera eller av-aktivera den där i playlists.
Citera
2021-11-04, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Lägg in den dyra linan i Tivimate också så kan du ju jämföra. Är enkelt att aktivera eller av-aktivera den där i playlists.
Har tänkt göra det men inte just under matchen ,tänkte om nån annan har samma som jag
Citera
2021-11-04, 20:09
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Har tänkt göra det men inte just under matchen ,tänkte om nån annan har samma som jag

Aha okej. Kollar inte via dom just nu, den linan används nästan bara till vod. Men vänta några minuter så kommer någon fråga dig vad din säljare säger.
Citera
2021-11-04, 20:28
Medlem
Citat:

För mig laggar europa league fotbollen, jag kör apple tv då. Hela jävla tiden samma visa och senare efter matcherna inget lagg alls!
Citera
2021-11-04, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
För mig laggar europa league fotbollen, jag kör apple tv då. Hela jävla tiden samma visa och senare efter matcherna inget lagg alls!
Har lagt in N1 i tivimate nu och ska kolla 3de perioden av hockeyn så får vi se vad som händer
Citera
2021-11-04, 20:45
Medlem
Citat:
Har lagt in N1 i tivimate nu och ska kolla 3de perioden av hockeyn så får vi se vad som händer
Har nu sett 5 minuter och inget lagg,verkar som det är mytvonline2 som strular eller?
Citera
2021-11-04, 20:47
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Har nu sett 5 minuter och inget lagg,verkar som det är mytvonline2 som strular eller?

Kan vara portalservern hos leverantören.
Citera
2021-11-04, 20:49
Medlem
Citat:
Ja så det kan det vara loggade in via extream codes
Citera
2021-11-04, 21:06
Medlem
Citat:
Har bytt till myrvonline2 och nu funkar det där ,så man får väl hålla koll var det är stabilast
Citera
2021-11-04, 21:08
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Har bytt till myrvonline2 och nu funkar det där ,så man får väl hålla koll var det är stabilast

Vad skönt. Lagom till slutsignalen.
Citera
2021-11-04, 21:11
Medlem
Citat:
Ja så det kan det vara loggade in via extream codes

Ska du jämföra två appar så anslut på samma sätt på båda apparna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in