2021-11-03, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Hur lät det i engelsk press efter matchen mot Liverpool? Såg den inte själv men har sett målen i efterhand och Maguire är inblandad i princip allt. Helt bortgjord och påminde om David Luiz mot Tyskland i VM 2014.
Lindelöf är man aldrig sen att kritisera där borta, oftast med rätta, men Maguire kommer billigt undan. Det är känslan jag har.

Tråkigt med Bailly och alla hans skadebekymmer. 27 år har han redan hunnit bli. Jag tycker att han gör helt makalöst bra insatser ibland men han har liksom aldrig fått chansen att spela sig till en plats pga skador. Eller har han kanske varit bänkad mycket också? Rätta mig gärna om jag har fel där. Känslan med honom är att han hade kunnat bli en grymt bra spelare för United om ödet velat annorlunda.
Skulle säga att Bailly har fått ganska många chanser och var oftast dålig när han väl spela,
Citera
2021-11-03, 23:22
Medlem
Bailly är ojämnhetens moder, var femte match han spelar får man prime Vidic-vibbar för att sen snubbla på sig själv och orsaka baklängesmål de andra fyra matcherna. Så har det sett ut allt för länge nu.
Citera
2021-11-04, 07:02
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
"Rykten" vore en mer sanningsenlig beskrivning inför nästa gång. "Rapporter" får det att låta som insideinformation från källor nära klubben, alternativt från en trovärdig journalist som Romano. Om du bara anstränger dig lite och slutar uttrycka dig så klumpigt så kanske vi kan höja nivån i tråden och vi slipper flera sidor fyllda av inlägg där du trasslar in dig i det du själv har skrivit. Det finns en funktion där man citerar flera inlägg åt gången...
Ja, kanske det. Men jag tar inget av det som antingen media skriver, eller vad ngn expert skriver om på Twitter på allvar. När det gäller Romano, så har även han visat sig att ta fel ett flertals ggr.
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Ett troll som inte fattar när man trollar. Tsk tsk. Tillbaka till skolbänken för din del.
Och du är fortfarande lika frisk i locket ser jag. Klar för Norge snart?
Citera
2021-11-04, 07:04
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Bailly är ojämnhetens moder, var femte match han spelar får man prime Vidic-vibbar för att sen snubbla på sig själv och orsaka baklängesmål de andra fyra matcherna. Så har det sett ut allt för länge nu.
Jag minns när Man Utd-kåren skrev om att Lindelöf/Bailly skulle bli det nya Vidic/Ferdinand för Man United. Lol
Senast redigerad av Generalandersson 2021-11-04 kl. 07:16.
Citera
2021-11-04, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Då är det nog den där berömda femte matchen jag lyckats pricka in

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ja, kanske det. Men jag tar inget av det som antingen media skriver, eller vad ngn expert skriver om på Twitter på allvar. När det gäller Romano, så har även han visat sig att ta fel ett flertals ggr.
Var hämtar du din fakta från då? Jag är genuint intresserad av att veta eftersom jag aldrig tror jag sett dig länka något.
Citera
2021-11-04, 07:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
I frågan om spelande managers så måste jag backa upp Generalen. Kenny Dalglish gjorde storsuccé när han blev just en "player manager" 1985. Liverpool vann ligan 1985/1986 och 1987/1988 och FA-cupen 1985/1986. Säsongen 1987/1988 gjorde han bara en handfull matcher men tekniskt sett så vann han som "player manager". Samma med ligan 1989/1990 och FA-cupen 1988/1989.

Men nej, jag vill inte Ronaldo som spelande manager.
Exakt så.

Dalglish gjorde det utmärkt med Liverpool och även Blackburn på 80/90-talet. På den tiden så fanns det 3 stora brittiska managers i engelsk fotboll, och de tre var: Ferguson, Clough och Dalglish. Det var snack om att FA ville ha Dalglish som ny engelsk förbundskapten efter att de missade VM i 94, men Dalglish valde att stanna i Blackburn.

Sen så är det knappast längre relevant att Dalglish gjorde stora framgångar som spelande manager för Liverpool på 80-talet.
Citera
2021-11-04, 07:46
Medlem
Generalanderssons avatar
Hörde nyligen att Man City önskar sig tydligen Brendan Rodgers som deras nya manager den dagen Pep lämnar (när det en blir).
Citera
2021-11-04, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
I frågan om spelande managers så måste jag backa upp Generalen. Kenny Dalglish gjorde storsuccé när han blev just en "player manager" 1985. Liverpool vann ligan 1985/1986 och 1987/1988 och FA-cupen 1985/1986. Säsongen 1987/1988 gjorde han bara en handfull matcher men tekniskt sett så vann han som "player manager". Samma med ligan 1989/1990 och FA-cupen 1988/1989.

Men nej, jag vill inte Ronaldo som spelande manager.
Ingen har motsagt Daglish som kandidat? Enda som sagts är att det var så pass längesedan att det inte riktigt är relevant med hur dagens fotboll ser ut.
Citera
2021-11-04, 09:50
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Hörde nyligen att Man City önskar sig tydligen Brendan Rodgers som deras nya manager den dagen Pep lämnar (när det en blir).

Fan vad du hör mycket.
Citera
2021-11-04, 09:58
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Fan vad du hör mycket.
”Manchester City have been working on Brendan Rodgers for years” City eye Pep Guardiola’s replacement, according to reports. FourFourTwo

Lär dig att använda Google.com, så kan nog även du höra/läsa mkt.
Citera
2021-11-04, 10:27
Medlem
Generalanderssons avatar
Är ju en del snack om Graham Potter till div storklubbar, bl.a Arsenal. Men vad har Potter visat som tillsäger att han är en världsklassmanager, som kan ta över en storklubb och fighta neck and neck med managers som Tuchel, Pep, Klopp etc, etc? Tycker att Potter överskattas en hel del.
Citera
2021-11-04, 10:36
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Är ju en del snack om Graham Potter till div storklubbar, bl.a Arsenal. Men vad har Potter visat som tillsäger att han är en världsklassmanager, som kan ta över en storklubb och fighta neck and neck med managers som Tuchel, Pep, Klopp etc, etc? Tycker att Potter överskattas en hel del.

Med tanke på att tränare som Arteta och Ole plockas in från ingenstans med ännu mindre erfarenhet så borde väl Potter ändå kunna få en chans i ett bättre lag? Sen om han lyckas eller inte är upp till honom själv såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in