2021-11-03, 21:49
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Vad vägde E enligt FUP, och om L hade en fablesse för små män, så är det inte alls extremt osannolikt,
Nu vet inte jag va du har för sillmjölkar till kvinnor runt dej, men jag känner ett antal som kan lyfta 55-60 pannor, fast dom går ju inte på nåt fancy gym, är det så svårt att acceptera

Jag håller med dig jag har kanske lyft skrot 3 ggr i mitt liv på gym, föredrar spinning och annat som är roligare.
Däremot har jag jobbat på ett lager som ensam tjej bland killar i några år och är bara 1,62 lång och rätt liten i övrigt.
Kan säga att det var rätt mycket suck och stön från grabbarna när jag började, dom ville ju ha en STARK kille som ny resurs och arbetskollega.
Det tog bara 2 dagar så var jag ett med gänget och skeptikerna var nöjda, jag var en lika stor tillgång som grabbarna och vi lyfte mååååånga ton på en vecka och hade ofta lååånga dagar.
Det kan verkligen inte jämföras med att lyfta skrot 1-2 timmar på gym några dagar i veckan som en viss skribent i tråden tjatar om.
Man behöver inte gå och lyfta bänkar för att ha styrka i kroppen.
2021-11-03, 21:54
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Jag håller med dig jag har kanske lyft skrot 3 ggr i mitt liv på gym, föredrar spinning och annat som är roligare.
Däremot har jag jobbat på ett lager som ensam tjej bland killar i några år och är bara 1,62 lång och rätt liten i övrigt.
Kan säga att det var rätt mycket suck och stön från grabbarna när jag började, dom ville ju ha en STARK kille som ny resurs och arbetskollega.
Det tog bara 2 dagar så var jag ett med gänget och skeptikerna var nöjda, jag var en lika stor tillgång som grabbarna och vi lyfte mååååånga ton på en vecka och hade ofta lååånga dagar.
Det kan verkligen inte jämföras med att lyfta skrot 1-2 timmar på gym några dagar i veckan som en viss skribent i tråden tjatar om.

Helt riktigt, en del kan bara inte förstå det, kanske för att dom sitter på ett kontor och är pompösa hela dagarna, sen drar dom på sej trendriktiga trikåer, för att pumpa luftmusklerna framför spegeln på gymet, innan dom kilar hem å sätter sej framför datorn resten av fritiden och är pompösa även där
det tror jag
2021-11-03, 22:00
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Precis, och efter 2 dagar på lagret var du så stark att du kunde lyfta din egen kroppsvikt rakt upp med bara armarna
Det där med träning är bara skitsnack, man blir nog starkare bara av att skriva här?
2021-11-03, 22:29
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Precis, och efter 2 dagar på lagret var du så stark att du kunde lyfta din egen kroppsvikt rakt upp med bara armarna
Det där med träning är bara skitsnack, man blir nog starkare bara av att skriva här?

Vart i gold94:s inlägg står det att hon blev stark efter två dagar, det står att hennes kollegors utvärdering tog två dagar, det har heller inte diskuterats att lyfta sin egen kroppsvikt på raka armar
Du försöker vara käck och raljant, men faktum är att du bara tramsar, och försöker vända bort frågorna
så fort dina ihåliga argument ifrågasätts,
2021-11-03, 22:48
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ge dig nu, du börjar bli pinsam...
Jag spelade fotboll och idrottade när jag var yngre, jag har aldrig haft ett stillasittande jobb förutom när jag jobbade på Canon men det är hundra år sen.
Men fortsätt du med dina hantlar några timmar i veckan, kanske blir du lika stark som Bamse då, tillomed utan honung..😂
2021-11-03, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Vad är dt för imponerande med det ?
Hon verkar alltid valt kortare, mindre och svagare (fysiskt) män. Kanske för att hon har ett extremt behov av att hävda sig och vill vara den större starkare.
Att lyfta upp nån och ta stryptag är knappast imponerade. Det är sinnesjukt bara.
Oavsett om det är en man eller en kvinna.

Fast om nån säger att Lydia brukar dricka sitt kiss - så gillar ni väl det med - och ställer er på kö för att få vara med.
Erat sunda förnuft har försvunnit och ersatts av nånting helt galet.

Och med sitt fysiska övertag över Emils det fan ännu värre att man måste hämta ett vapen.
Och sen att ens tänka tanken att hämta ett vapen är galenpanna. Sikta på nån m laddat vapen - idiot
Trycka av och kallblodigt mördade nån - psykopat, idiot , galenpanna , mördare, brinn i helvetet - är t.o.m. för snällt för en sån människa.
Vad håller du på med? Du pratar om någon du inte känner, du pratar om sådant du inte vet. Lägg bara av. Get a life.
2021-11-03, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Va, var i fuppen eller domen står motivet???

Ojoj, det har jag totaalt missat, ju!
Kan man läsa domen nu?
2021-11-03, 23:19
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallbarrskotte
Kan man läsa domen nu?

Ja, den ligger i tråden, jag tror du ska söka inlägg av Stefan S.

Men domen är som en finskriven fup, i mitt tycke.
2021-11-04, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Så vitt jag vet har åklagaren inte kunnat fastställa något motiv.

Driver du ?

Hon blev utslängd
Avverkad
Psykfallet hade gjort sitt
2021-11-04, 05:52
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Här är domen i målet. Lydia Barth döms till fängelse i 18 år för mord.

Uppsala tingsrätt:

Här har du domen, och den är väldigt välskriven enligt de skribenter i forumet så förstår sej på lagen
2021-11-04, 08:11
Medlem
Citat:
Driver du ?

Hon blev utslängd
Avverkad

Driver du?
Åklagaren har inte fastställt något motiv.
Utslängd, Avverkad säger du. Förstår du vad du säger om hur Emil är när du säger så? I samma mening säger du att Emil utnyttjade Lydia för att sen slänga ut henne likt en avverkad person.
Ja,ja, tvära kast på dig ser jag.
2021-11-04, 09:31
Medlem
Citat:
Driver du ?

Hon blev utslängd
Avverkad

Det är din personliga uppfattning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera