2021-11-04, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Hur länge tror ni att GM's-männen befunnit sig i och runt Hammarby Sjöstad innan de sköt?
Cirka 15 min😂
Citera
2021-11-04, 01:45
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Hur länge tror ni att GM's-männen befunnit sig i och runt Hammarby Sjöstad innan de sköt?

Ankomst cirka fyrtio minuter innan skotten avlossades.

Enligt obekräftade uppgifter har GM's-männen rekogniserad kring mordplatsen dagar innan för att titta på eventuella flyktvägar.
Citera
2021-11-04, 01:48
Medlem
Citat:
Hur länge tror du Adel och Dumle var med Einar innan skotten ekade?
Citera
2021-11-04, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand

Enligt obekräftade uppgifter har GM's-männen rekogniserad kring mordplatsen dagar innan för att titta på eventuella flyktvägar.

Rätt vågat att infinna sig 40 minuter innan skotten avlossades. Har de gömt sig i buskar, eller inne i ett av garagen kanske? För annars hade vittnen sett dem.
Citera
2021-11-04, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
1. Ja precis så och om de som ”hänger” är ”svenskar” eller inte gör ingen skillnad. Inget ovanligt vad som.

Hur många här inne bor i Stockholms län?

2. Japp precis så, igen, men betyder det att vissa gäng inte har dessa unga mördare/wannabes och istället lägger ut en massa pengar och betalar ett annat gäng? Nu är jag inte kriminell men låter det inte väldigt märkligt och bakvänt?

Jag skulle aldrig kunna göra det men sett till statistiken så verkar detta med att skjuta/döda någon inte vara några svårigheter,

Nja, jag skall väl inte låta som om jag vet något, men det borde väl vara rätt ovanligt med somalier klädda i becknarväska i Hammarby Sjöstad? Det är ju ändå övre medelklass liksom.
Citera
2021-11-04, 01:55
Medlem
Dumle lär knappast återvända till sverige på ett bra tag
Citera
2021-11-04, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omarlols
Han va inte bra på att förhandla hahahahah
Om NG tackat ja till detta erbjudande..Hur lång tid hade det tagit tills nästa påhittade hot om han liv leverats.Han blandade sig med avskum..kunde bara sluta såhär..förr eller senare.
Citera
2021-11-04, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand

De har vart där i flera dagar adel elr dumle goa ej nisse
Citera
2021-11-04, 02:19
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Rätt vågat att infinna sig 40 minuter innan skotten avlossades. Har de gömt sig i buskar, eller inne i ett av garagen kanske? För annars hade vittnen sett dem.

Vad jag förstått så såg skyttarna Dumle Einar Adel gå in i cykelförråd rätt över vattnet och gick närmare sekunderna innan vederbörande gick ut från detta cykelrummet.

Mördarna kunde tydligt se att Dumle och Adel sprang iväg förbi och sedan Einar som kommer ut sist från detta cykelrummet och ser ryggtavlan av sina vänner springa iväg utan en förvarning medans själv blir beskjuten och jagad av mördare helt övergiven.

När dom sedan jagat Einar och på något sätt fått ner honom på marken har dom förnedrat honom via antingen video/bild eller ytterligare facetime samtal.

Einar var väldigt nära på att komma undan ifall han bara hade öppnat porten och hunnit in i trappen tillräckligt snabbt nog..

Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777

Du påstår det, många andra källor påstår det med..

Det var antingen Abel eller Dumle som höll kvar Einar i dörren innan öppnade den och direkt sprang iväg mycket väl vetandes om vad som väntade på Einar.

Kan du hjälpa vidare utveckla eller dementera några av dessa uppgifter?
Senast redigerad av TwoThousand 2021-11-04 kl. 02:22.
Citera
2021-11-04, 02:19
Medlem
Citat:

Tror dig. Du brukar sitta på bra info. Men vem var det då? Hur går snacket?
Citera
2021-11-04, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Tror dig. Du brukar sitta på bra info. Men vem var det då? Hur går snacket?

Vad jag har hört så ska kurderna i Västerås samt några andra från Skarpnäck pressat adel till o goa Einar men adel ville ej goa Einar de yngre som sköt han har rekat i flera dagar där detta har inget med dp eller hh o göra adel har själv folk efter sig pga Einar tror han kmr ryka härnäst om han inte kickar utomlands
Citera
2021-11-04, 02:43
Medlem
Citat:
Vad jag har hört så ska kurderna i Västerås samt några andra från Skarpnäck pressat adel till o goa Einar men adel ville ej goa Einar de yngre som sköt han har rekat i flera dagar där detta har inget med dp eller hh o göra adel har själv folk efter sig pga Einar tror han kmr ryka härnäst om han inte kickar utomlands
men varför skulle kurderna från västerås vilja se einar död? Dem var ju hans beskydd samt att han hyllar deras namn i låtar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in