2021-11-03, 21:59
Avslutad
Jag funderar och försöker förstå varför de flesta män vill eller säger sig vilja ha samlag. Jo, för att män är kåta och attraherade av kvinnor, så långt är jag med...
Men min analys går längre. Det har visat sig att de som pratar sig varma för samlag främst vill tillfredsställa kvinnan och imponera hur bra de är i sängen.
Slutsatsen är att samlag för njutnings skull är en myt som bottnar i dåligt självförtroende och narcissistiskt behov att visa sig maskulin, dvs leva upp till antagna förväntningar av kvinnan.

T.ex. petting, avsugning eller att runka själv en kvinna är lättare och sprutet blir precis lika bra om inte bättre. Jag undrar varför ni som har samlag har just samlag.
Vad är ert skäl till att ha samlag istället för att t.ex. runka, eller att bli avrunkad, och spruta tjejen i munnen, ansiktet, på eller i fittan?
Det finns tusen sätt att komma. Samlag är bara ett sätt, så varför är ni så fixerade vid just samlag?
Senast redigerad av andreaspapandreou 2021-11-03 kl. 22:03.
Citera
2021-11-03, 22:02
Medlem
Roidberts avatar
Skall man runka kan man väl lika gärna göra det själv?
Citera
2021-11-03, 22:02
Avstängd
Har du inte haft biologi i skolan?

Samlag = man är två som är samman, och har könsumgänge.

Samlaget kan vara oralt, analt, vaginalt, you name it. Alla sexuella handlingar som inkluderar två personer är samlag.
Citera
2021-11-03, 22:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Skall man runka kan man väl lika gärna göra det själv?
I så fall kan man jämföra att runka ensam med att ha samlag med en gummifitta. Jag sa inte att runka själv eller ensam är alternativet.

Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Har du inte haft biologi i skolan?

Samlag = man är två som är samman, och har könsumgänge.

Samlaget kan vara oralt, analt, vaginalt, you name it. Alla sexuella handlingar som inkluderar två personer är samlag.
Vi styrker samlag oavsett kroppsöppning från tråden.
Citera
2021-11-03, 22:09
Medlem
Roidberts avatar
Jag skulle bara känna mig sexuellt frustrerad av att bli avrunkad. Vill åtminstone att hon skall suga min kuk.
Citera
2021-11-03, 22:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag skulle bara känna mig sexuellt frustrerad av att bli avrunkad. Vill åtminstone att hon skall suga min kuk.
Jo man vill "använda" kvinnan maximalt det håller jag med om men däri tycker jag inte att samlag ingår. Då är det ju hon som använder mannen.
Undrar om ni samlagsmänniskor har provat annat, eller om ni bara har lärt er att samlag är bra, det ska man ha och sedan inte vidare tänkt på frågan.
Citera
2021-11-03, 22:16
Medlem
StoffeSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreaspapandreou
Jag sa inte att runka själv eller ensam är alternativet.

Har varit med ganska många kvinnor men endast träffat 3 som kan suga så att jag kommer.

(Säker på att det inte är jag som har vårt att komma då de som sugit av mig ordentligt gjort det på mellan 1-3 min) Samlag är därför ett bättre alternativ än oralsex för mig.

Ska det runkas så är det bättre att jag tar hand om det själv så blir det ordentlig gjort.

Det är synd att kuken inte sitter närmare munnen så kunde man få ordentligt oralsex oftare.
Citera
2021-11-03, 22:18
Moderator
Maviels avatar
Väldigt få kvinnor kommer av vaginalt samlag. Så nej det är nog inte bara för kvinnans skull.
Citera
2021-11-03, 22:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Väldigt få kvinnor kommer av vaginalt samlag. Så nej det är nog inte bara för kvinnans skull.
Kanske inte men män tror ju så. Samlag är på inget sätt avancerad sex. Det har alla haft och det vet man. Det är som att äta ex. potatismos till middag varje dag hela livet.
Samlag har man som nybörjare när man inte vet bättre eller pga att man inte utforskat vad som är bättre. Ska jag ha samlag så får det bli med en dildo om hon frågar annars kan det vara.
Citera
2021-11-03, 22:27
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Kanske inte men män tror ju så. Samlag är på inget sätt avancerad sex. Det har alla haft och det vet man. Det är som att äta ex. potatismos till middag varje dag hela livet.
Samlag har man som nybörjare när man inte vet bättre eller pga att man inte utforskat vad som är bättre. Ska jag ha samlag så får det bli med en dildo om hon frågar annars kan det vara.

Alltså det finns väl ingen fast manual…? Olika vad man känner för?
Citera
2021-11-03, 22:28
Medlem
Citat:
Jag funderar och försöker förstå varför de flesta män vill eller säger sig vilja ha samlag. Jo, för att män är kåta och attraherade av kvinnor, så långt är jag med...
Men min analys går längre. Det har visat sig att de som pratar sig varma för samlag främst vill tillfredsställa kvinnan och imponera hur bra de är i sängen.
Slutsatsen är att samlag för njutnings skull är en myt som bottnar i dåligt självförtroende och narcissistiskt behov att visa sig maskulin, dvs leva upp till antagna förväntningar av kvinnan.

T.ex. petting, avsugning eller att runka själv en kvinna är lättare och sprutet blir precis lika bra om inte bättre. Jag undrar varför ni som har samlag har just samlag.
Vad är ert skäl till att ha samlag istället för att t.ex. runka, eller att bli avrunkad, och spruta tjejen i munnen, ansiktet, på eller i fittan?
Det finns tusen sätt att komma. Samlag är bara ett sätt, så varför är ni så fixerade vid just samlag?
Jävligt märkligt resonemang, det finns ju inget skönare avslut när man knullar än att få spruta i fittan.
Det är allt jag drömmer om när jag knullar en fin tjej, och jag tror evolutionen och nativiten ger mig rätt. 🤪
Citera
2021-11-03, 22:28
Medlem
IcyHearts avatar
Instämmer i Maviels inlägg… Väldigt få kvinnor kommer ju av samlag, långt under hälften av alla kvinnor… så förstår inte alls
vad trådstarten går ut på, att samlag skulle vara ”för kvinnors skull”… 🤔 Ett totalt mystiskt antagande.

Är ju snarare tvärtom, att det är många kvinnor som faktiskt ”ställer upp” med just samlaget för mannens skull, fastän det inte ger dem något sexuellt alls, nästan. Men att ”han tycker ju det är så skönt” och att de gillar att mannen njuter, samt att det är trevligt med närheten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in