2021-11-03, 20:03
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Skulle inte förvåna mig om hon är en kolbrännare/mudshark.

Det är ganska uppenbart när man gör idolreportage om en gruppsvåldtäktsman, jag tror faktiskt hon knullar med gruppvåldtäktsmannen. Hon har dessutom kolbrännarutseendet, de ser alltid lite smutsiga och svettiga ut oavsett hur mycket de tvättat sig, bra exempel är bilden i den här artikeln:
Expressen-kvinnan granskade "sexism hos polisen" innan hon mörkade gangsterns gruppvåldtäkt
https://www.friatider.se/expressen-kvinnan-granskade-sexism-hos-polisen-innan-hon-morkade-gangsterns-gruppvaldtakt

Smutsig och svettig look, som om hon doppats i Stockholms kloaker.

Notera hur hon dessutom fått gruppvåldtäktsmannen att posera i skyddsväst UTAN någon tröja på Expressenpostern, det är något man gör när man vi sexualisera någon, det flödar i de kladdiga trosorna på detta psykfall Nina Svanberg.

Återöppna mentalsjukhusen och skicka tillbaka Nina Svanberg till sitt SAFE SPACE.
Senast redigerad av GTFO-Foreigner 2021-11-03 kl. 20:06.
Citera
2021-11-03, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Based Edward Blom.

Hur kan man ge detta djur medieutrymme överhuvudtaget?

Gud välsigne Edward.
Citera
2021-11-03, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Att du tycker att Mehdi "ler vackert" i intervjun får mig att ifrågasätta om du kan läsa av ansiktsuttryck öht. Intervjun handlade om gängkriget i Stockholm. Hans våldtäktsdom har ingenting med gängkriget som sådant att göra. De intervjuar en person med insyn i gängkriget som delar med sig av sina erfarenheter.

Expressen skulle givetvis aldrig göra en intervju med Breivik där Breivik får framställa sig själv som något positivt. Det vore ett kolossalt självmord för varumärket. Mehdi framställs inte heller i positiv bemärkelse, men du kanske tycker det? Du heter ju Wakkawalla så jag får anta att du tycker att blattetugg är tufft.

Att Nina kallat våldtäkten för "en mindre incident" missade jag. Om hon gjorde det så är det givetvis inte OK. Om hon inte gjorde det så är det ytterligare poäng in på minuskontot för din del.

Men om Breivik börjar en rapkarriär då. Kan man göra en intervju med honom då där han kräver att utöya ej nämns?
Jag tycker ju inte det.

Jag är svensk nationalist och vill kasta ut alla kriminella invandrare by the way.
Citera
2021-11-03, 21:27
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Men om Breivik börjar en rapkarriär då. Kan man göra en intervju med honom då där han kräver att utöya ej nämns?
Jag tycker ju inte det.

Jag är svensk nationalist och vill kasta ut alla kriminella invandrare by the way.

Ska vi hypotetiskt anta att Breivik sadlar om till gangsterrappare? Nä, sandlådenivå. Vi avslutar där.

Det enda denna tråd syftar till öht från första början är att vinna billiga politiska poänger. Jag är också nationalist men jag kan skilja på rätt och fel. Att angripa en kvinnlig journalist som försöker göra sitt jobb är otroligt lågt.
Citera
2021-11-03, 22:14
Medlem
svampsubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
....
Tycker du att en journalist bör skriva ett reportage för att sedan mörka det mest frapperande?
Som liknelse en artikel om Anders Eklund, nymuckad som ska starta upp ett nytt åkeri. Men man tar inte upp att han mördade Engla?

Bla, bla, bla, kontentan är att gruppvåldtäkter förekommit i Sverige och även Svenskar har varit delaktiga över tid. Det är illa nog och inget specifikt beroende på nationalitet utan på vad människor utsatts för och då ofta relaterat till upplevelser i krig.

En journalist är tvungen att ta hänsyn till lagar annars blir de dömda för t.ex. förtal. Expressen och Nina Svanberg har med all säkerhet vägt ordvalen mycket noga för att hålla sig inom lagarna, annars hade ett reportage om gängkriminalitet varit omöjligt.

Hellre ett reportage om samtiden än total tystnad och förnekelse, respektera istället de som vågar ta bladet ur munnen och som skildrar den pågående brottsligheten som tar livet av så många ungdomar i Sverige.

Kritisera Svenskar som nyttjar drogerna som livnär gängkriminaliteten och polisen som medvetet låter gängen ta död på varandra, det skulle vara mer försvarbart än att ge sig på en journalist som belyser problemen.
Senast redigerad av svampsubba 2021-11-03 kl. 22:17.
Citera
2021-11-03, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utspilld
Jag försvarar inte journalisten i fråga eller hennes agerande, helt förkastligt. Men vad som är mer förödande är att svenska män verkar helt hjärndöda när det kommer till detta. Istället för att förstå och fokusera på psykologin bakom det hela så hänger folk upp sig på symptomen.

Inse att era kvinnors (undermedvetna) hat mot er är helt befogat. Det handlar i grunden om att ni misslyckas med att vara just deras män, beskyddare. Vad de sedan säger (och i tanken tror) är andledningen till hatet är egentligen ganska irrelevant.
Vakna för helvete eller byts ut! Helt enligt Darwins lära.

Lugn nu du får det att låta som varenda kvinna i Sverige hatar sina män hahaha lägg ner. Det finns faktiskt fler friska välmående tjejer som har helt underbara förhållanden med svenskar än tvärtom. Dom vidriga feminist idioterna som hatar svenskar och verkligen står för det är som tur är i stor minoritet än. Även om det verkar som dom blir fler och fler och det är en tråkig utveckling. De flesta i min omgivning har bra förhållanden svenskar och inget feministhat där inte!
Citera
2021-11-03, 22:28
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsubba
Bla, bla, bla, kontentan är att gruppvåldtäkter förekommit i Sverige och även Svenskar har varit delaktiga över tid. Det är illa nog och inget specifikt beroende på nationalitet utan på vad människor utsatts för och då ofta relaterat till upplevelser i krig.

En journalist är tvungen att ta hänsyn till lagar annars blir de dömda för t.ex. förtal. Expressen och Nina Svanberg har med all säkerhet vägt ordvalen mycket noga för att hålla sig inom lagarna, annars hade ett reportage om gängkriinalitet varit omöjligt.

Hellre ett reportage om samtiden än total tystnad och förnekelse, respektera istället de som vågar ta bladet ur munnen och som skildrar den pågående brottsligheten som tar livet av så många ungdomar i Sverige.

Kritisera Svenskar som nyttjar drogerna som livnär gängkriminaliteten och polisen som medvetet låter gängen ta död på varandra, det skulle vara mer försvarbart än att ge sig på en journalist som belyser problemen.

Journalisten hade kunnat belysa problemen på ett annat sätt. Men för att vara välkommen till en källare vid Järvafältet, där lite fräcka bilder kunde tas slöt hon förmodligen ett avtal med Mr Våldtäkt att inte nämna den värsta gruppvåldtäkten i modern svensk historia.

Hon har fått kritik från många håll just nu, knappast bara på flashback.

Folk som knarkar (varför skulle det just vara knarkande svenskar man ska kritisera? Är de värre än andra knarkare?) får kritik dagligen från alla håll och kanter. Polisen kritiseras också dagligen från olika håll.

Vad är det som knäcker dej så mycket med att en journalist får kritik när denne utelämnar de viktigaste, sjukaste delarna om en person och skapar något som kan liknas vid ett idolporträtt?
Citera
2021-11-03, 22:43
Medlem
svampsubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Journalisten hade kunnat belysa problemen på ett annat sätt. Men för att vara välkommen till en källare vid Järvafältet, där lite fräcka bilder kunde tas slöt hon förmodligen ett avtal med Mr Våldtäkt att inte nämna den värsta gruppvåldtäkten i modern svensk historia.

Hon har fått kritik från många håll just nu, knappast bara på flashback.

Folk som knarkar (varför skulle det just vara knarkande svenskar man ska kritisera? Är de värre än andra knarkare?) får kritik dagligen från alla håll och kanter. Polisen kritiseras också dagligen från olika håll.

Vad är det som knäcker dej så mycket med att en journalist får kritik när denne utelämnar de viktigaste, sjukaste delarna om en person och skapar något som kan liknas vid ett idolporträtt?

Svensk lag går före dina och andras önskemål om övertydlighet gällande utförda brott.

Vad kritiken har för värde beror på om andra har gjort en referens till rikets lagar precis som Expressen har gjort.

Svenska medborgare är en majoritet i landet som brukar droger, de utan medborgarskap som knarkar är en minoritet.

Det handlar som sagt om Sveriges lagar och dom begränsar vad man kan och får skriva om redan avtjänade brott. Gällande idolporträtt så är det din tolkning, jag ser en skildring av en värld som endast insatta har en aning om. Det är skrämmande hur människor kan bli så indoktrinerade som du och andra i detta drev mot en enskild journalist, snacka om gruppsamverkan utan ansvarstagande.
Senast redigerad av svampsubba 2021-11-03 kl. 22:46.
Citera
2021-11-03, 22:53
Medlem
Vad äcklig hon är, man mår riktigt illa, den här tråden handlade om henne? Grab her by the pussy och man får en näve snor
Senast redigerad av PKsluddret 2021-11-03 kl. 22:56.
Citera
2021-11-03, 22:57
Medlem
trickydicks avatar
Har Expressen eller Nina kommenterat stormen?
Citera
2021-11-04, 00:37
Medlem
Pungs avatar
Nina kommer jobba kvar på Expressen. Det är väl ingen som tror att den seriösa median skulle låta sig påverkas av vad hat-mobben sprider för dumheter på nätet? Ånej, eliten kan bara pudla inför annat elit. Man skulle aldrig urholka sin status genom att låta någon av de egna fällas av obetydliga bloggar som låtas vara medier.

Nina har fortsatt högt förtroende precis som Linnea Claesson, Alexandra Pascalidou och Henrik Arnstad också hade efter att de avslöjats.

Precis som dessa kommer också Nina om några månader meddela att hon med stor sorg lämnar Expressen eftersom hon fått möjlighet att gå vidare till nya utmaningar som hon inte kan berätta om närmare just nu. Men det är alltså dessa nya möjligheter, inget annat, som kommer få henne att helt frivilligt lämna Expressen.
Citera
2021-11-04, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoulevardAlruna
Kalla sig feminist och kalla en gruppvåldtäkt för övergrepp? Ge mej en påse att spy i.
Dessa sk feminister står på förövarnas sida. De är totalt empatilösa.

De har ingen logik utan bara följer med strömmen de kunde lika gärna gå med i IS om det var modernt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in