Om jag förstår ditt rätt nu? Rätta mig gärna de jag missförstått och tolkat fel.
Det är Dumle som hanterar kniven, men hugger av misstag Adels vän? (För hade han huggit han med avsikt, borde väl adel vetat de och sökt vedergällning?)
Dumle söker upp detta unga lejon från Hässelby (hur är kopplingen där?) får han att "skjuta" utanför studion. När han sedan ska träffas för att få pröjs, skjuter Dumle med avsikt sönder tungan och käften på han som en symbol för att ej snacka.
(Eftersom de klantigt nog läckt att han snackat)
När han sedan möter upp Nisse, så har han kontaktat SuperMario eller någon från den sidan av stan och de dyker upp och skjuter sen? Benji har ju även han nämnts vid både namn och bild på Instagram bla. (StrappedupBenji eller va de stod på bilden, som en Dara referens)
Händelsekedjan känns ju faktiskt inte helt orimlig, med tanke på att ett vittne dessutom sett någon komma maskerad ur skogen vid deras hem ort.
Vems är telefonen som "tappades" på platsen för att förvirra?
Hur fan lyckades han med allt detta, utan att någon märkt något?
Om han nu är påväg till Spanien, så lär vi ju aldrig se han igen. Han har väl bytt namn 7-8 ggr senaste året bara
Sjukt om allt detta stämmer nu
Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Akalla vet jag att det sägs att det var Yohanes som sköt mot Adel och Dumle och blev skjuten I munnen i Akalla för att han inte skulle gola att han sköt på Dumles uppdrag. När Einar fick veta att Dumle och Abel blivit utsatta för en skottlossning så fick de gömma sig hos Einar.
Dumle ska ha bett Yohanes att låtsas skjuta på honom och Abel för att Einar skulle tro på att de var ute efter honom för knivhuggen.
Men att Dumle egentligen kontaktade Havals killar när han sedan träffade Einar och berättade var Einar befann sig. Abel ska inte ha vetat något om att Dumle spelade dubbelt. Men det är vad jag fått höra.
Younes lär inte kunna prata mer om inte en tandläkare fixar till hans käft. Men allt detta är bara rykten och kan inte tas för intäkt för en sanning.