Citat:
Du har tydligen inte förstått att Esbjörn är en gammal man och att detta år varit mycket uppslitande och prövande för honom, vilket hans juridiska ombud framförde i samband med förlikningen.
Att sitta i domstol med massmedial bevakning och ha en politiker med svada som motpart tror jag de flesta av oss skulle ducka för, vare sig vi hade rätt eller inte. Ännu jobbigare om man är 82 år och aldrig varit i dylikt sammanhang. Tänk dig själv med media som sticker upp en mick under näsan på en och fotografer som klickar vid varje mimik
Att sitta i domstol med massmedial bevakning och ha en politiker med svada som motpart tror jag de flesta av oss skulle ducka för, vare sig vi hade rätt eller inte. Ännu jobbigare om man är 82 år och aldrig varit i dylikt sammanhang. Tänk dig själv med media som sticker upp en mick under näsan på en och fotografer som klickar vid varje mimik
Esbjörn har med alla medel försökt att få Ebba backa från affären. I senaste förhandlingen erbjöd han också att han skulle betala Ebba över en miljon kronor om hon drog sig ur affären. Men icke.
I samband med förlikningen så sa Esbjörns juridiska ombud Per Hans Berg
citat; Esbjörn har hela tiden känt sig lurad vid husköpet. Han har känt sig bearbetad och inte fullt ut vetat vad han skrev på vid avtalstillfället. Slut citat
Det där har fastnat på min näthinna och ser detta framför mig så fort Ebba syns i rutan. Tycker hon känns som en fullblodsegoist, en helt oempatisk diva. En sund människa agerar inte på det här viset
I samband med förlikningen så sa Esbjörns juridiska ombud Per Hans Berg
citat; Esbjörn har hela tiden känt sig lurad vid husköpet. Han har känt sig bearbetad och inte fullt ut vetat vad han skrev på vid avtalstillfället. Slut citat
Det där har fastnat på min näthinna och ser detta framför mig så fort Ebba syns i rutan. Tycker hon känns som en fullblodsegoist, en helt oempatisk diva. En sund människa agerar inte på det här viset
Att få en mick uppkörd efter att ens ombud har bjudit in journalister är något som de borde ha tänkt på om det nu är ett stort problem för Esbjörn.
På min näthinna har fastnat det övergrepp som begicks på Esbjörn då han förleddes att skriva på en generalfullmakt samt att man försökte ta över hans liv som godman.
Vi får hoppas att han kommer ur klorna på dessa satans kärringar.