Citat:
Ursprungligen postat av
bewings-hatt
Jag har tagit sovmorgon idag. Det ser ju ut som en utmärkt start på veckan detta! Fattar inte riktigt varför inte detta kom redan i fredags men det finns så mkt mer att hämta här.
Det blir en spännande vecka. Men jag blir inte förvånad om kursen pumpas och vi ser grövre dyk. Vad vi kan räkna med är att ifall WHO-ansökan sågas, trots konkluderande info, så åker vi ned i Marianergraven.
Citat:
Ursprungligen postat av
bajssprutan
Jag är lite skeptisk även om jag numera har gains. Är det säkert att Ocugen enbart har nyttjat indier som försöksdjur och inte små söta fluffiga kaniner eller kissekatter ?
Frågan vi ska ställa oss är snarare om ifall det kan finnas spår av curry i vaccinet?
Citat:
Ursprungligen postat av
MrLevaLivet
Jag LÅG 44% plus tills jag tänkte tanken att logga in på Flashback, då började den backa. Vad ser man nu då, jo The Master Jinxer är i farten så nu fortsätter det nedåt. Skämmes! 😁
Edit: Du är förlåten, missade att min site redan uppdaterats, jag ligger 44% upp nu alltså. Inget att klaga på precis.
Det är tur det, nu slipper jag skämmas! Jag gillar inte att lägga rekar som folk förlorar pengar på.

Men vad som sker framöver nu kan jag inte styra över, plocka vinst eller gambla lite. Jag ligger kvar. Uppsidan är massiv om EUL fastställs.