2021-11-01, 18:47
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemskeSven
Nja, det måste ju vara ok att som feminist "äga sin sexualitet" och "inte skämmas för sin kropp" och allt sånt där. Det sagt så känns de här bilderna väldigt "vanlig porr för den manliga blicken" vilket nog inte går så väl hem. Famförallt så fick hennes image som förebild för unga brudar en törn.

Det där med att "äga sin sexualitet" och att "inte skämmas för sin kropp", är nog något som bara feministerna själva håller med om och ett svepskäl för att få visa sig näck.
2021-11-01, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemskeSven
Nja, det måste ju vara ok att som feminist "äga sin sexualitet" och "inte skämmas för sin kropp" och allt sånt där. Det sagt så känns de här bilderna väldigt "vanlig porr för den manliga blicken" vilket nog inte går så väl hem. Famförallt så fick hennes image som förebild för unga brudar en törn.

Håller med. Å ena sidan helt feministiskt korrekt, å den andra kanske ändå mindre lyckat för beundrarskaran som består av flickor mellan 8-12.

Men hon har ju själv visat på viss självinsikt:

”Jag, personligen, anser inte mig själv vara någon slags heliga Maria över feminismen. Det har liksom bara blivit så av okänd anledning. Jag är fullt medveten om att det finns många, många tjejer som är bättre än mig på detta på så extremt många sätt och som får för lite uppmärksamhet.”

Såg att hon skall vara med i Hellenius hörna; undrar om hon får frågor om bilderna då.
Men kanske inspelat tidigare.
2021-11-01, 18:58
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg
Såg att hon skall vara med i Hellenius hörna; undrar om hon får frågor om bilderna då.
Men kanske inspelat tidigare.

Det är knäpptyst från media. De skulle aldrig någonsin våga fråga henne om detta och definitivt inte i mysprogrammet Hellenius hörna, eller på TV överhuvudtaget för den delen.
2021-11-01, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Är det någon som ska gå på hennes konserter? Eller har hennes stjärthål skrämt er?

Mig skrämmer man inte så lätt. Men jag gillar inte hennes musik.
2021-11-01, 19:01
Medlem
Citat:
Kommer ihåg när moderaten Borg viftade med ballen på någon fest det blev massa rubriker men om Zara visar sitt stjärthål då ska det tystas ner. Varför är det så?

Journalisterna är avundsjuka på Borgs monsterdase.
2021-11-01, 19:03
Medlem
Citat:
Är det någon som ska gå på hennes konserter? Eller har hennes stjärthål skrämt er?
Hennes stjärt ser härlig ut. Som artist ointressant.
2021-11-01, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Det där med att "äga sin sexualitet" och att "inte skämmas för sin kropp", är nog något som bara feministerna själva håller med om och ett svepskäl för att få visa sig näck.

Japp. Enkel och korrekt förklaring. De trånar efter männens lystna blickar. Men det är ju inte riktigt något man kan stå för.
Däremot rätten att få näcka.

Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Det är knäpptyst från media. De skulle aldrig någonsin våga fråga henne om detta och definitivt inte i mysprogrammet Hellenius hörna, eller på TV överhuvudtaget för den delen.

Ja risken finns ju för att stämningen i myssoffan skulle bli något ansträngd om det fördes på tal. Men som feminist borde hon ju tala ut, utan att skämmas.
2021-11-01, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proggrogg

Ja risken finns ju för att stämningen i myssoffan skulle bli något ansträngd om det fördes på tal. Men som feminist borde hon ju tala ut, utan att skämmas.

Ja hur skall mam hantera detta som förälder? Om barnen på internet får se dessa bilder? Eller kanske ser att pappa börjar bli intresserad av artisten?
2021-11-01, 19:43
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Journalisterna är avundsjuka på Borgs monsterdase.
Haha måste vara så, det går att skriva mycket om den.
2021-11-01, 20:24
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Kommer ihåg när moderaten Borg viftade med ballen på någon fest det blev massa rubriker men om Zara visar sitt stjärthål då ska det tystas ner. Varför är det så?

Kanske för att ZL aldrig hade som syfte att visa sitt kön för kreti och pleti, vilket däremot Borg verkar ha haft.
2021-11-01, 20:30
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnusen
Stötte tidigare idag på en hel drös bilder på den världsomslagna Zara Larsson samt henne fullt blottade kropp utan några som helst undantag för skygghet. Det var med andra ord bilder på henne (med tatueringar som matchar hennes egna) i alla möjliga positioner; i ena gick det att beskåda de vackra brösten och i den andra hade hon två fingrar i chokladstjärnan.

Jag hade gärna bifogat några bilder som bevis då jag vet att ni flashbackare inte bara är VÄLDIGT kritiska när det kommer till sådant men också VÄLDIGT sugna på att se den guldvärda erotiska samlingen jag innehar.

Med de varmaste och ödmjukaste hälsningar en sådan som jag kan ge; får jag önska er en riktigt fin kväll.

Mvh. Dundersnusen

Hon är en dum hora och en skam för Sverige. Det är vad jag tycker. Bevis på att kvinnor inte borde ha rösträtt.
2021-11-01, 20:30
Medlem
Citat:
Den här döda vännen kan ju vara något hon bara säger för att kunna hantera känslorna över dom läckta analbilderna.
Absolut, bilderna plågar henne 100 gånger mer än Einar. Jag menar, hon har ju hundratals vänner liksom och det är ju inte hennes bror som dött.
Detta är inga vanliga nakenbilder som man sett innan på kändisar, detta är illa, illa som fan för henne alltså

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in