Citat:
Ursprungligen postat av
Adonis.
Hur kan du veta så mycket om allt och alla när du aldrig har träffat ngn av alla som du uttalar dig om? Jag menar alla är ju fucking psykopater, judar rödingar, bögar, you name it.
Du tror att det är nationalister som sitter här på Flashback och skriver alla de här hatiska och sjuka inläggen om de olika nationella organisationerna och deras företrädare?
Citat:
Ursprungligen postat av
Adonis.
Varför var du förresten inte på logikdagen?

Jag skulle så himla gärna vilja se de där hjältarna hålla tal live, men jag vet inte riktigt hur jag någonsin ska våga besöka ett DFS-evenemang. Om jag t.ex. skulle träffa Magnus Söderman i det verkliga livet så hade jag nog blivit så nervös att jag hade svimmat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Adonis.
Mitt hus i La Zenia, Spain, har kostat betydligt mer.
I de där trakterna var jag ganska mycket när jag var barn, och ordförande Dan Eriksson var i början av december 2018 på en nationalistisk konferens i Cartagena. Jag minns att jag tyckte att spanjorerna var så värdelösa som bjöd honom på tråkig hämtpizza. Dan hade nog hellre velat ha tapas. Gambas al ajillo! När Stefan Jacobsson var på konferens i italienska Catania så åt han bläckfiskpasta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Adonis.
Var du på alternativmässan? Var den bra? Träffade du ngn intressant sverigevän?
Jag skulle hellre ta livet av mig än att umgås med de där människorna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Adonis.
Vad tror du om the future för Logikdagen. Kommer den att överleva & bli ett stående inslag i Svenskarnas hus? Själv tror jag det.

Ja, jag tror att det kommer att bli många fler Logikdagar.
Nästa stora evenemang i Svenskarnas hus är fyraårsfesten. Vad tror du och ni andra om den?