2021-11-01, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reptileking
Om killen i Akalla är inblandad. Har tjänstemännen som läckte och journalisten som skrev varit uppe med en ask choklad och blommor? Vore fint om dom bad familjen om ursäkt. Gärna gråta ut i tv och be om ursäkt för vad dom gjort mot rättssamhället också. Lär inte bli fler vittnen på länge nu.

P.S
Ta alltid för vana att låsa källarförrådet ordentligt efter dig, annars kanske Sickan, Sinan eller Dumlee kommer och spelar in rapvideo efter du varit där. Lämnar ammo på golvet och vaskar dyrsprit. Jobbigt att städa efter om dom inte gör det själva.

Om 16 åringen gick till polisen och berättade vad han gjort hade åklagare aldrig släppt taget om ungen.
Citera
2021-11-01, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av araziel
Om 16 åringen gick till polisen och berättade vad han gjort hade åklagare aldrig släppt taget om ungen.

Verkar som Åklagaren och Polisen gjort bort sig.
Citera
2021-11-01, 20:01
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Så polisen ska få tag i einars mördare för att han vunnit grammis sålt platina och haft många streams på spotify? Eller vad försöker du exakt komma fram till.
Skillnaden är att det nu handlar om prestige för Polisen att få tag i en gärningsman.

Tillskillnad från en somalie i Rinkeby som ingen känner till.

Det är så det funkar. Einar var en av Sveriges nutids största artister, så att det är väl självklart att detta brott kommer få mer resurser jämfört mer andra brott.

Det handlar inte om att han var vit.
Citera
2021-11-01, 20:03
Medlem
Stämmer det att Adel snackade skit om Einar enligt förundersökningsprotokollet gällande kidnappningen av Einar? Adel ska ha bett vårbynätverket om förnedringsbilderna och sa att han sket i vad som hände med honom (Einar).
Senast redigerad av DIGRFSE344 2021-11-01 kl. 20:11.
Citera
2021-11-01, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Vilken bluff denna pisse Nisse var. Han kom från övremedelklassförhållanden i Stockholms innerstad son till skådespelarna Lena Nilsson och Örjan Ramberg. Han är så längt ifrån de riktiga gängkriminellas eller för all del även random invandrares verklighet som man kan vara. Så otroligt patetisk figur.

Men och det ska betonas all skuld ska läggas på hans idioter till PK hjärntvättade föräldrar. De är de som egentligen har dödat sin egen son genom att hylla den fina kulturen i orten och propagera för de mekanismer som skapat dagens tillstånd i orterna.

Har du inget att tillföra så kan du hålla käften, du snackar om sånt du inte har en aning om tydligen..
Citera
2021-11-01, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Stämmer det att Adel snackade skit om Einar enligt förundersökningsprotokollet gällande kidnappningen Einar var med om? Adel ska ha bett vårbynätverket om förnedringsbilderna och sa att han sket i vad som hände med honom (Einar).

Enligt tråden ja, har inte själv läst dessa papper.
Citera
2021-11-01, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersidan
Enligt tråden ja, har inte själv läst dessa papper.
Fyfan och sedan hänger han med Einar som är helt ovetande om detta. Denna Adel varelsen kan inte ha ett rött hjärta, snarare ett svart hjärta.
Citera
2021-11-01, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Ali Khalis pappa och Havals pappa är riktiga bröder dock så är havals mamma kurd.
Haha. Nej men sluta nu bara för båda heter khalil betyder inte att dem är kusiner. Känner dem båda o dem är inte kusiner. Du tror alla som heter svensson är kusiner
Citera
2021-11-01, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Fyfan och sedan hänger han med Einar som är helt ovetande om detta. Denna Adel varelsen kan inte ha ett rött hjärta, snarare ett svart hjärta.

Många många lömska ormar runt Nisse. Därför tror jag att man rätt ”lätt” kunde pressa fram en hämnd mot Haval / D*ra. Och låsa Nisse till sig.
Citera
2021-11-01, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Jag är bara så otroligt ledsen över allting, hela situationen. Att vissa gottar sig över hans död stör mig så förbannat, bara för att han var "svenne".
När Dara blev dödad åkte jag till Skarpnäck och tände ett ljus på minnesplatsen, för att visa sorg, trots att jag är "svenne" själv.
Skiter fullständigt i grupperingarna.

Fin gest av dig!
Många här i tråden delar nog din sorg, men visar och hanterar den olika bara. Jag tror tex inte tråden levt som den lever, om inte folk försöker förstå.

Hur illa detta kanske låter i text, så tror ja faktiskt de kommer komma något positivt ur detta. MGM har nog förmodligen helt underskattat Nisses egentliga storlek.
Jag tror att detta mordet var droppen som fick bägaren att rinna över.
Hans kändisskap, platsen och just det extremt fega tillvägagångssättet tror ja gör att MGM tillslut kommer få skulden för all typ av polisiär förändring som förmodligen kommer ske nu pga detta + att hans musik lär ju boostas och dominera alla listor närmaste 10-15 åren.
Citera
2021-11-01, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Haha. Nej men sluta nu bara för båda heter khalil betyder inte att dem är kusiner. Känner dem båda o dem är inte kusiner. Du tror alla som heter svensson är kusiner

Känner du båda?!
Citera
2021-11-01, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klipper020
Hahahaha du känner inte dem alls, du är vilsen själ😂

Undrar om du inte släppt riktigt känslig info. Känns varmt som fan i varje fall!

Edit: OM detta stämmer så är ju det ”storkurden” som jag tidigare eftersökte i tråden. Kanske även de som Han Som Skrev Så Här syftade på.
Senast redigerad av Dundersidan 2021-11-01 kl. 20:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in