2021-11-01, 11:35
Medlem
När han dör kommer han i media beskrivas som den fantastiske rapparen. "Prisbelönt", "fantastiskt flow", "råtalang", "mest spelad på spotify" mm.
Citera
2021-11-01, 12:18
Medlem
pulverhonungs avatar
Dumle bör redan ha tillräckligt med fiender, att stå och prata ut i media lär ju inte göra honom någon tjänst, kommer sova gott dagen jag läser att han blivit klippt.
Citera
2021-11-01, 12:21
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TearDrops
Hon sa ju själv att sexet först var frivilligt och att hon sen "plötsligt" ändrade sig

Gjorde hon det före eller efter, att hon fick en pistol uppkörd i vaginan av apa-jäveln.
Citera
2021-11-01, 13:42
Medlem
Kan man betta nånstans på deras liv? Aldrig att dumle fyller 35 med så många fienden han skaffar sig.

Hade gärna tjänat några kronor på dem.
Citera
2021-11-01, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnagetmanglar
Haha, vad ful han var 🤣
Aldrig hört talas om denna pojke förut. Men seriöst, Dumle? Det är en godis.

Alla stavar fel, trodde ni gjorde det medvetet. Han är Dumlee inte Dumle.
Citera
2021-11-01, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av villintekommentera
Att våldtäkten reducerades till ”övergrepp” kanske var ett villkor för att han skulle ställa upp på intervjun?

Hur förhåller han sig till domen utåt? Var det känt i dessa kretsar innan han uppmärksammades i samband med detta? Hur ser omgivningen på det?

Ang våldtäkten, vilket straff blev det, blev det ngt straff överhuvudtaget, så slipper jag leta
Citera
2021-11-01, 17:49
Medlem
RuneRusks avatar
Dumle lär få smaka på en klubba innan han får pipan nedtryckt i halsen.
Citera
2021-11-01, 18:10
Medlem
Han äger ingenting. Bor hos morsan. Springer och skjuter folk för 100 papp max. Kriminella världens Dollar Store. Och det står SVT och göder fittan över. lol.
Citera
2021-11-01, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Rövskägg
Han äger ingenting. Bor hos morsan. Springer och skjuter folk för 100 papp max. Kriminella världens Dollar Store. Och det står SVT och göder fittan över. lol.

Skriven hos morsan och bor där är två helt olika saker. Kan intyga att han inte bott hos mamma på MÅNGA ÅR.
Citera
2021-11-01, 18:22
Medlem
Pantone297Cs avatar
Finns det någon reell hotbild mot den här superkända artisten?
Vem vill fimpa Dum-lee?
Oavsett hoppas jag det sker snart.
Citera
2021-11-01, 18:53
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Skriven hos morsan och bor där är två helt olika saker. Kan intyga att han inte bott hos mamma på MÅNGA ÅR.
Vad tror ni? Hur länge innan Dumle blir jappad? Tabbe och Voi, en i huvet två i bröstet. Jag gissar innan jul. Han sålde Einar men så länge han inte fick betalt i odödlighet var det inte värt det.
Citera
2021-11-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam

Åh fan, inte ens bott där på många år! Shit, bara klättrar i hyreskön. Han får skriva själv här i tråden då om hur han inte bor hos morsan och var han bor så tror jag på det mer än det du säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in