2021-10-31, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Det fanns en tid då våldtäktsmän hade dåligt rykte bland andra kriminella.

Var det aldrig sant eller har det totalt blivit annorlunda?

Vidrigt att personen ifråga går fri och går så mycket uppmärksamhet.

Sjukt.
MYCKET BRA FRÅGA!

Jag undrar också över det här, förr när etniska Svenskar och folk från Balkan var överrepresenterade på fängelserna så sågs våldtäktsmän och pedofiler som smuts och riskerar ordentligt med konsekvenser. Idag så sitter det mest araber och negrer, våldtäktsmän har de alla inom sina släkter så det är väl acceptabelt.

usch.
Citera
2021-11-01, 00:06
Medlem
Han är jordgubbe snart om han inte golar ner sig själv och söker skydd i häktet.
Senast redigerad av blackniggeryoe 2021-11-01 kl. 00:12.
Citera
2021-11-01, 00:14
Medlem
Vi är väl flera som hoppas att han inte kommer att sitta i soffan hos Malou.

Men säker kan man inte vara.
Citera
2021-11-01, 00:40
Medlem
Kan någon förklara varför jag vill se denna människa få den brutalaste döden? Varje gång jag tänker eller ser honom på sociala medier så hoppas jag till gudarna att hans söta rövhål blir så töjd att han hamnar i en paralys och inte kan prata.

Dumlee, du är den äckligaste parasiten. Jag kommer dansa på din grav i så många år. Jag kommer lägga avföring och kissa på din gravsten, den ska bli en bajamaja ditt jävla äckel. De du gjort mot min nästkusin ska du alltid bli påmind om i all oändlighet. Din jävla horunge till människa.
Citera
2021-11-01, 00:55
Medlem
rex144s avatar
Mehdi är uppvuxen i en miljö där straffknull är en metod att disciplinera unga killar.
Hans äldre kusiner brukade sätta på honom.
I mellanöstern är homosexuella våldtäkter vanliga då man vet att offret skulle aldrig anmäla sådan våldtäkt till polisen eftersom det är skamligt och ett brott i sig, den våldtagna killen skulle inte få några sympatier och han skulle bli brännmärkt för livet.
Så jag är inte förvånad att Mehdi gillar att våldta i grupp och förnedra sina offer. Det är så han har blivit förnedrad och sådant beteende går i arv.
Citera
2021-11-01, 02:45
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammalhiphopare
Abdulmahdi är ett snarlikt namn som betyder tjänaren av mahdi.

Han har alltså gått från att bli tjänare till mästaren, till att bli mästaren själv.
Citera
2021-11-01, 07:44
Medlem
villintekommenteras avatar
Att våldtäkten reducerades till ”övergrepp” kanske var ett villkor för att han skulle ställa upp på intervjun?

Hur förhåller han sig till domen utåt? Var det känt i dessa kretsar innan han uppmärksammades i samband med detta? Hur ser omgivningen på det?
Citera
2021-11-01, 08:17
Medlem
Gnagetmanglars avatar
Haha, vad ful han var 🤣
Aldrig hört talas om denna pojke förut. Men seriöst, Dumle? Det är en godis.
Citera
2021-11-01, 08:53
Medlem
Citat:
Först skickas lillebrorsan fram att ta på sig brottet, men den var helt täckt av Mehdis DNA. Innan han bytte namn inne på anstalten så hette han Mehdi Abdumahdi Baker Hedi, därav smeknamnet ”Våldtäkts-Hedi”, ett namn som tydligen gör honom väldigt upprörd.

https://twitter.com/hanifbali/status/1454396676140064771?s=20
Citera
2021-11-01, 10:20
Medlem
Ingen kommer göra något ändå
Citera
2021-11-01, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonesStones
Du förstår nog inte vad som hände.
Hon var rädd för att de skulle bli arga om hon inte hade sex med henne, jag förmodar att de var aggressiva Och hotfullheten hängde väll i luften.

Bara där är det ju fel.
Att hon sen slutar upp väldigt skadad och traumatiserad är ju bara våldtäktsmännens fel. Hur kan du kalla henne slyna?? Du verkar inte ha någon empati

Hon sa ju själv att sexet först var frivilligt och att hon sen "plötsligt" ändrade sig
Citera
2021-11-01, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Man borde visa henne ett foto där dumles hjärna sprutas ut över ett foto, där man just avslutat honom genom en välriktad hagelsalva genom huvudet. Helt ärligt, jag skulle gärna ställt upp som skytt.

Problemet i vårt land är att vi tillåter honom och hans flockmedlemmar att leva.

Man måste vara beredd att dö för att göra något sånt

Finns inte män i Sverige som prioriterar andra över sig själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in