Citat:
Det tror jag. HD förefaller manipulativ av högsta rang mot sina två män och verkar absolut ha kapacitet.En sak man åtminstone kan konstatera är att Lena adrig skulle ha följt med in bakom planket om HD hade varit med på promenaden från Lenas hus.
HD kan visserligen ha stått gömd bakom planket.....
Men troligast är att hon kan ha varit mycket aktiv i att uttrycka sitt hat mot Lena och att SD tog henne på orden och mördade Lena.
Det sistnämnda är vad jag tror.
HD kan visserligen ha stått gömd bakom planket.....
Men troligast är att hon kan ha varit mycket aktiv i att uttrycka sitt hat mot Lena och att SD tog henne på orden och mördade Lena.
Det sistnämnda är vad jag tror.
Du såg väl mina citat nyss?
I mars/april vill hon bli av med honom, inlåst för mord - och två månader senare målar hon i huset och de sover ihop.
Hon hade väl kunnat fejka att hon är på nattlig promenad, kan inte sova pga sin ångest.
Såg det lyste, ville sluta fred bland loggar innan USA och visat sig lika förstående och klok som hon gjorde inför JO om hans otrogna ex - lika falsk och lömsk som en vit flugsvamp vill säga.
Kan du inte bara följa med en bit ner en liten bit på vägen så vi inte väcker barn och grannar, vill så gärna prata ut.
Resan har ingen betydelse mer än giga för jag älskar JS ska du veta. LW fattar som sagt inte att hon är orsak till skilsmässa.
Var det här bakom du hade gitarrgömman? Jag skulle visa B*eppe och L i mars men vi hittade inget.
Jag vill erkänna att jag faktiskt inte var med på FTF men jag ska logga alla nu på riktigt.
Som du sett har jag inte loggat om mer sen april. Kan du inte snabbt visa vart den satt?
I ett sånt scenario vet hon att dörren stod på glänt.
Nu tror jag dock mer på att hon ställde ultimatum, att han är med på banan men vacklar. Vilket ses när han reagerar med att inte åka.
Men kapaciteten har hon, kapabel att ljuga är hon och känslokall visar hon sig vara så det betvivlar jag inte.
Att helgen innan var planerad för mord vid en väl vald myst - dvs Absolute xmas som lanserades samma dag som skutan välter.
JG smög efter SD och rapporterade brott mot livslångt kontaktförbud till HD som blev galen.
Själv inleder HD otroheten samma månad.
Livet leker.
Senast redigerad av develi 2021-11-01 kl. 15:07.
Senast redigerad av develi 2021-11-01 kl. 15:07.