2021-11-01, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Vilken bluff denna pisse Nisse var. Han kom från övremedelklassförhållanden i Stockholms innerstad son till skådespelarna Lena Nilsson och Örjan Ramberg. Han är så längt ifrån de riktiga gängkriminellas eller för all del även random invandrares verklighet som man kan vara. Så otroligt patetisk figur.

Men och det ska betonas all skuld ska läggas på hans idioter till PK hjärntvättade föräldrar. De är de som egentligen har dödat sin egen son genom att hylla den fina kulturen i orten och propagera för de mekanismer som skapat dagens tillstånd i orterna.

Pissenisse är med all sannolikhet väldigt insyltad i Stockholms gängkriminalitet, att jappa någon är bara motiverat då en verklig grund finns för det nämligen droger, pengar, hämnd, e t c
Citera
2021-11-01, 14:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Det finns en del personer genom trådens gång som sagt att de tror att Einar inte är död osv, men jag har bara dementerat uppgifterna för att det låter otroligt. Jag var dock inne på Vc.barre och adams live i helgen när man kunde höra en antydan till einars röst i bakgrunden, och alla i kommentarerna blev helt chockade men varken barre eller adam läste upp dom av någon skum anledning. Idag ser jag en inspelning från samma live, fast på tiktok och denna gången är jag inte berusad. Fan va de låter som einar asså.. Jag gillar inte lösa rykten eller konspirationer så jag tänker avvakta med att länka den, men är det någon som tyckte sig höra samma sak?? Vore ju inte jättekonstigt direkt om einar velat gå under jorden men som sagt om detta inte stämmer så är det skämmigt att ens länka.

Hade han gjort det hade max hans mamma fått veta det om ens hon. Se Peter Rätz som exempel
Citera
2021-11-01, 15:07
Medlem
Tror ni detta kommer lösas??
Citera
2021-11-01, 15:10
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb

Nej, men hoppas jag har fel. Ju fler av dom som hamnar på anstalt desto bättre
Citera
2021-11-01, 15:16
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ja

Edit:
Jag lägger till "delvis lösas".

Vilka som styr bakom sstv kommer aldrig att komma fram.
Citera
2021-11-01, 15:18
Medlem
qutms avatar
Citat:
Enligt tråden så är det ju löst, och polisen har väl mer information, minst kulhål och en massa underrättelser, förhör, vittnen och videos.
Kan väl kanske vara så att GW har helt fel och att polisen bara samlar in ännu mer information och förbereder massarresteringar?
Senast redigerad av qutm 2021-11-01 kl. 15:24.
Citera
2021-11-01, 15:18
Medlem
Citat:

De som sköt kommer nog aldrig bli kopplade till detta, vem som beställt är tveksamt också. Det är gott nog om Dumle får det han förtjänar oavsett sammanhang.
Citera
2021-11-01, 15:23
Medlem
Polisiärt är detta avslutat och löst. Det är så polisen löser brott. Man utreder de, samlar in vittnesmål, misstänker en massa folk .. men det räcker inte till åtal. Man lägger ett lock på grytan och inväntar tills nästa mord.
Citera
2021-11-01, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av araziel
Vad är det för frihet du lever i? Friheten att betala 25% MOMS på nästan allt du handlar? Friheten att ha rättegång om polisen nånsin får dig pinka positivt? Friheten sjunga "du gamla du fria..." redan som dagisbarn?

Ja, och friheten att sova gott om natten, friheten att få uppleva sina barn & barnbarn leka, friheten att ha en skön ålderdom, friheten att slippa svarta babbar i vartenda gathörn, friheten att slippa bli skjuten, friheten att......

OnT: Det är ju intressant att två användare påstår att en av gärningsmännen är svensk. Det borde ju passa in på Z och hans bror. Även om de säkerligen härstammar från nån j-vla klan i Rumänien.
Citera
2021-11-01, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
För att vara tydlig för flashbacks mindre bemedlade skara:

Nej mordet på Dara är inte anledningen till Einar blev skottad. Haval sitter i häkte med restriktioner även.

Men det fick han fast i ett mycket dåligt umgänge som till slut fick dödad.

Det är det snuten menade med "Einar varit mycket vårdslös senaste tiden" typ 30 min efter han dog. Karman kanske andra kallare det.

Han trodde det kontraktet och pengarna han skicka runt skulle skydda och rädda honom. Istället blev det tragiskt nog tvärtom.

Nisse nisse boy bor i Skanstull men leker ghettobarn. En åsna utan dess like i svensk historia. Om ni visste några av hans moves ni skulle förstå bättre.

Tro mig jag har inte skrivit något känsligt alls. Det skulle vara att Dumle är goaren. Men den som inte fattat det är ju efterbliven. Snuten är på han som labrador på bajsmacka oxå.

Spelar väl ingen roll att han sitter där. Du anser alltså att Nisse beställde mordet på D*ra men inte att familjen eller Skarpnäck hämnades / var med som anstiftare?

Tycker allt verkar personligt här.

Har du annan info så dela med dig!
Citera
2021-11-01, 15:43
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Polisiärt är detta avslutat och löst. Det är så polisen löser brott. Man utreder de, samlar in vittnesmål, misstänker en massa folk .. men det räcker inte till åtal. Man lägger ett lock på grytan och inväntar tills nästa mord.
Tur att vi har dig som är så insatt i hur Polisen jobbar!

Mycket handlar om prestige för Polisen nu, så denna utredning är långt från att vara nerlagd.
Citera
2021-11-01, 16:09
Medlem
Frickys avatar
Dumlee lägger upp på sin Instagram story där han och ett gäng fixar sin cannabisodling.

Återigen, glöm inte att Expressen valde att göra en intervju med honom bara för några dagar sedan. En intervju som dom placerade på första sidan.

Länk till filmklippet:
https://streamable.com/t39wzv

Hur dum får man vara? Får uppfattningen av att han tror han är odödlig och att ingen kan stoppa honom. Förhoppningsvis fortsätter han tro att han är odödlig så han tillslut blir ett enkelt offer att klippa.

Man ser också i ansiktet på råttan hur habbad han är, riktig luffare.
Senast redigerad av Fricky 2021-11-01 kl. 16:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in