2021-11-01, 13:42
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Så vi kan utesluta @vcbarre helt? Dom var väl rätt nära vänner
Varför Barre skulle vara inblandad alls vet jag inte. Att NG var hos honom i Märsta tidigare under morddagen kan ju vara relaterat utan att Barre alls är inblandad.
Citera
2021-11-01, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Varför Barre skulle vara inblandad alls vet jag inte. Att NG var hos honom i Märsta tidigare under morddagen kan ju vara relaterat utan att Barre alls är inblandad.

Vi får inget hjälp utifrån bara massa skit!
Finns inte nån som va med Einar i den Puben?
Eller nån som har mer info om nåt?
Folk bara pratar om massa skit
Citera
2021-11-01, 13:51
Medlem
Eviies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Så de skulle stå och skjuta mot varandra med Einar emellan? Tveksamt va..

Det har jag inte skrivit. Jag tänker en GM i porten, en bakifrån. Ingen flyktväg. Låst. När de väl skjuter är det väl klokt att inte avlossa samtidigt som de står mittemot varandra. Detta är det värsta tänkbara scenariot, alltså. Att de låst honom där, beordrat ner på knä, FaceTime, förnedring och pang.
Citera
2021-11-01, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Vi får inget hjälp utifrån bara massa skit!
Finns inte nån som va med Einar i den Puben?
Eller nån som har mer info om nåt?
Folk bara pratar om massa skit

Gått snart 2 veckor
Citera
2021-11-01, 13:56
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Gått snart 2 veckor
Vet du vem/vilka som äger sstv?
Citera
2021-11-01, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Så vi kan utesluta @vcbarre helt? Dom var väl rätt nära vänner
Vcbarre har garanterat ej goat han, han va med morsan o alexandra på minnesstunden o höll om dem osv. Plus adam o barre e inte såna snorungar som Dumle e

Va ens dumle elr adel på minnesstunden??? Tror inte det så hundra procent dom goa
Citera
2021-11-01, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles1.
Om han hade träffats tidigare än vid porten så hade han förmodligen hunnit bli blodigare. Med tanke på att blodet rann under honom och inte neråt på den vita T-tröjan så tror jag att det var en iskall avrättning där han hann bli riktigt rädd och förnedrad. Jag tror på hämnd för H's bror.
Aa de sant han mst blivit avrättad liggandes ner
Citera
2021-11-01, 14:00
Medlem
Zzzzorrros avatar
Tror ni verkligen att ghettobarnen inte lärt sig någonting av Encro-helvetet?

Tror ni verkligen ni ska sitta läsa sida in sida ut av deras kriminella konversationer igen?

Dom tiderna är borta med vinden.

Ni borde alla tänka till lite. Polisen har väl utvecklade knep och knåp för sådana hära fallen. Dom har gett upp hoppet eftersom dom vet bättre. Jag ber inte till er att tro mig. Jag ber er bara analysera vad polisen släpper för info närmaste åren och när ni fattat dom kört i diket tänka på vad dom och varför. Deal boyz n girlz?

Nisse var 19 år. En vuxen man. I andra länder har man fru och barn. Om ens pappa har dött i krig så tar man hand om sin mamma och alla syskon oxå. Åker till stan och ut på jordbruket på landet, sköter alla ärenden med alla människor.

Men ni menar alltså en 19 åring här i Sverige med livets alla möjligheter är ett barn?

En vuxen man som berättar hur han mördar och gör brott är en bebis?

En karl vuxen nog att skriva kontrakt på oskylida människors huvudet är ett missförstått förskolebarn?

Einar visste så klart om riskerna i den lek han lekte. Varför kan inte ni acceptera hans val och öde istället som vuxna människor?

Hur länge är man "ett barn" i Sverige? I USA räknas även 12-13 åringar som brottslingar om dom begår grova våldsbrott. En annan fråga. Är dom andra 19-20 åringarna i gängen som skjuter oxå barn eller?

Abbetappe, finns många som "sörjer" och delar ut "kramar" på sina nära vänners begravningar. När dom i själva verket såg till att få vännen dödad eller mördade vännen. Finns hur många sådana exempel som helst i den kriminella världen. Att han sörjde på hans minnesplats i sig säger absolut ingenting.

Är det nåt barre och adaaam ser ut som... Så är det just snorungar. Begå lite brott, sitt en 4-6 års volta kom snacka sedan.
Senast redigerad av Zzzzorrro 2021-11-01 kl. 14:05.
Citera
2021-11-01, 14:24
Medlem
Det finns en del personer genom trådens gång som sagt att de tror att Einar inte är död osv, men jag har bara dementerat uppgifterna för att det låter otroligt. Jag var dock inne på Vc.barre och adams live i helgen när man kunde höra en antydan till einars röst i bakgrunden, och alla i kommentarerna blev helt chockade men varken barre eller adam läste upp dom av någon skum anledning. Idag ser jag en inspelning från samma live, fast på tiktok och denna gången är jag inte berusad. Fan va de låter som einar asså.. Jag gillar inte lösa rykten eller konspirationer så jag tänker avvakta med att länka den, men är det någon som tyckte sig höra samma sak?? Vore ju inte jättekonstigt direkt om einar velat gå under jorden men som sagt om detta inte stämmer så är det skämmigt att ens länka.
Citera
2021-11-01, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Det finns en del personer genom trådens gång som sagt att de tror att Einar inte är död osv, men jag har bara dementerat uppgifterna för att det låter otroligt. Jag var dock inne på Vc.barre och adams live i helgen när man kunde höra en antydan till einars röst i bakgrunden, och alla i kommentarerna blev helt chockade men varken barre eller adam läste upp dom av någon skum anledning. Idag ser jag en inspelning från samma live, fast på tiktok och denna gången är jag inte berusad. Fan va de låter som einar asså.. Jag gillar inte lösa rykten eller konspirationer så jag tänker avvakta med att länka den, men är det någon som tyckte sig höra samma sak?? Vore ju inte jättekonstigt direkt om einar velat gå under jorden men som sagt om detta inte stämmer så är det skämmigt att ens länka.

Han är död. Bilder finns. Helt osannolikt att han lyckas fejka sin död. Polisen skulle aldrig gå med på det. Lägg ner det bara.
Citera
2021-11-01, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Tror ni verkligen att ghettobarnen inte lärt sig någonting av Encro-helvetet?

Tror ni verkligen ni ska sitta läsa sida in sida ut av deras kriminella konversationer igen?

Dom tiderna är borta med vinden.

Ni borde alla tänka till lite. Polisen har väl utvecklade knep och knåp för sådana hära fallen. Dom har gett upp hoppet eftersom dom vet bättre. Jag ber inte till er att tro mig. Jag ber er bara analysera vad polisen släpper för info närmaste åren och när ni fattat dom kört i diket tänka på vad dom och varför. Deal boyz n girlz?

Nisse var 19 år. En vuxen man. I andra länder har man fru och barn. Om ens pappa har dött i krig så tar man hand om sin mamma och alla syskon oxå. Åker till stan och ut på jordbruket på landet, sköter alla ärenden med alla människor.

Men ni menar alltså en 19 åring här i Sverige med livets alla möjligheter är ett barn?

En vuxen man som berättar hur han mördar och gör brott är en bebis?

En karl vuxen nog att skriva kontrakt på oskylida människors huvudet är ett missförstått förskolebarn?

Einar visste så klart om riskerna i den lek han lekte. Varför kan inte ni acceptera hans val och öde istället som vuxna människor?

Hur länge är man "ett barn" i Sverige? I USA räknas även 12-13 åringar som brottslingar om dom begår grova våldsbrott. En annan fråga. Är dom andra 19-20 åringarna i gängen som skjuter oxå barn eller?

Abbetappe, finns många som "sörjer" och delar ut "kramar" på sina nära vänners begravningar. När dom i själva verket såg till att få vännen dödad eller mördade vännen. Finns hur många sådana exempel som helst i den kriminella världen. Att han sörjde på hans minnesplats i sig säger absolut ingenting.

Är det nåt barre och adaaam ser ut som... Så är det just snorungar. Begå lite brott, sitt en 4-6 års volta kom snacka sedan.
Du kan ju förklara vilka brott han har dömts för innan du riktar en massa anklagelser.
Citera
2021-11-01, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Vet du vem/vilka som äger sstv?

Nej tyvärr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto