2021-11-01, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagelskur
Ja en person i min närhet har fått kraftigt förhöjda levervärden efter vaccinet. Själv har jag fått högt blodtryck och får nu äta blodtryckssänkande.
Nämenvafan...är detta sant...jag hoppas vid min själ att ni blir bättre, ni som blivit sjuka av vaccinet...fy f-n alltså...på ren svenska🧐
2021-11-01, 02:45
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rugg
Det är väl knappast självklart att en ung och vältränad person ska behöva åka till sjukhus med ambulans bara sådär.
Du försöker normalisera något som är abnormt. Varför är du inte nyfiken på huruvida vaccinet har skadat denna unga person?

Varför tror du ens att det handlar om vaccin? Det är redan dött och begravet att Eriksens fall handlade om vaccin.
2021-11-01, 02:49
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebeneezer22
Jaså..Du är lost...Lost.Villain...det har jag sagt förut och kommer säga igen...vi hörs när du tagit din 22:a injektion...din lelle stats-sprutnarkoman!

Och inga argument som vanligt.
2021-11-01, 02:57
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebeneezer22
Vad sägs om levertransplantation och förhöjda levervärden...är du Big Pharma-lobbyist eller?!

Hur många fall pratar vi om? Typ fem?

Lite sött att ni svarar på era egna inlägg.
2021-11-01, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saija
En tjej jag känner har fått oregelbunden mens efter vaccinationen och den kommer utan förvarning. Vet någon om det här går över? Går det göra någonting åt det? Känns jävligt lurigt.

Jag har flera personer i min närhet som fått mensproblem.
Även en person som passerat klimakteriet.
En vän till mig sa att om man haft mens regelbundet i 40 år så känner man sin kropp och upptäcker snabbt om det sker förändringar.

Själv har jag haft mensvärk i 7 månader nu (sen April). Det började med lite värk men har bara blivit värre och nu börjar jag överväga att stanna hemma från jobbet. Jag har mensvärk varje dag men inga blödningar. Jag har varken haft mensvärk eller blödningar på 10 år men i våras kom värken tillbaks.
Det verkar inte som att det vill sluta.
Har varit hos läkare som undersökt mig med ultraljud och prover, men det är inget fel på min kropp allt ser normalt ut.

Jag såg en artikel som en läkare skrivit angående att kvinnor upplever ökad mensrubbning.
Han uttryckte det så "det verkar vara något i luften" eftersom så många fått problem. 😎
2021-11-01, 11:34
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semester2021
Jag har flera personer i min närhet som fått mensproblem.
Även en person som passerat klimakteriet.
En vän till mig sa att om man haft mens regelbundet i 40 år så känner man sin kropp och upptäcker snabbt om det sker förändringar.

Själv har jag haft mensvärk i 7 månader nu (sen April). Det började med lite värk men har bara blivit värre och nu börjar jag överväga att stanna hemma från jobbet. Jag har mensvärk varje dag men inga blödningar. Jag har varken haft mensvärk eller blödningar på 10 år men i våras kom värken tillbaks.
Det verkar inte som att det vill sluta.
Har varit hos läkare som undersökt mig med ultraljud och prover, men det är inget fel på min kropp allt ser normalt ut.

Jag såg en artikel som en läkare skrivit angående att kvinnor upplever ökad mensrubbning.
Han uttryckte det så "det verkar vara något i luften" eftersom så många fått problem. 😎

Har man haft mens i 40 år är det nog inte så konstigt att det börjar bli förändringar/upphöra. Oavsett vaccin...
2021-11-01, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Varför tror du ens att det handlar om vaccin? Det är redan dött och begravet att Eriksens fall handlade om vaccin.

Källa på det?
2021-11-01, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CathelynWajld
Du är helt ute och cyklar. Det som är helt nytt, under de gångna nio månaderna, är den gigantiska omfattningen av hjärtproblem hos unga, vältränade idrottsmän. Frekvensen har tusenfaldigats vilket saknar motstycke i världshistorien. Har aldrig tidigare hänt. Helt nytt, sedan vax-kampanjen inleddes.
Den gigantiska omfattningen som saknar motstycke i världshistorien är ca 1 av 100.000 vaccinerade. Den absoluta majoriteten blir också fullt återställda.

Sen är hjärtmuskelinflammation hos unga idrottsmän inte helt ovanligt även för ovaccinerade. När jag spelade fotboll som tonåring så var det en i mitt lag som fick det efter att ha fortsatt träna hårt med förkylning.

I fallen med inflammation efter vaccinering så handlar det säkert också oftast om personer som fått influensa-liknande symptom men fortsatt att träna istället för att ta det lugnt någon vecka efter vaccineringen.
2021-11-01, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Har man haft mens i 40 år är det nog inte så konstigt att det börjar bli förändringar/upphöra. Oavsett vaccin...

Jag har aldrig hört tidigare att folk har fått tillbaks mens och mensvärk efter de passerat klimakteriet. Jag har aldrig tidigare hört att så många fått mens rubbningar som nu. Jag har aldrig heller hört att någon haft mensvärk dagligen i flera månader som i mitt fall. Så man börjar ju undra..
2021-11-01, 12:54
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Den gigantiska omfattningen som saknar motstycke i världshistorien är ca 1 av 100.000 vaccinerade. Den absoluta majoriteten blir också fullt återställda.

Sen är hjärtmuskelinflammation hos unga idrottsmän inte helt ovanligt även för ovaccinerade. När jag spelade fotboll som tonåring så var det en i mitt lag som fick det efter att ha fortsatt träna hårt med förkylning.

I fallen med inflammation efter vaccinering så handlar det säkert också oftast om personer som fått influensa-liknande symptom men fortsatt att träna istället för att ta det lugnt någon vecka efter vaccineringen.

Säkert? Du spekulerar alltså? Vad får dig att tro att någon är intresserad av dina personliga antaganden och gissningar? Länka till källor som stödjer dina påståenden istället, tack.
2021-11-01, 13:10
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semester2021
Jag har aldrig hört tidigare att folk har fått tillbaks mens och mensvärk efter de passerat klimakteriet. Jag har aldrig tidigare hört att så många fått mens rubbningar som nu. Jag har aldrig heller hört att någon haft mensvärk dagligen i flera månader som i mitt fall. Så man börjar ju undra..

Klart att vaccinet är boven.

Låt de inte förvilla dig.
2021-11-01, 13:17
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CathelynWajld
Säkert? Du spekulerar alltså? Vad får dig att tro att någon är intresserad av dina personliga antaganden och gissningar? Länka till källor som stödjer dina påståenden istället, tack.

Haha, hela denna tråd är baserat på personliga antaganden och gissningar (rättare sagt en lista på åkommor) om vad som beror på vaccin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in