2021-11-01, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
De extrema samtyckeslagarna Sverige instiftade 2018 har inte heller gjort saken bättre. Dessa sjuka lagar avskräcker säkert många män från att ha sex med kvinnor då de kan bli dömda för våldtäkt även vid ett samtycke..
Haha du menar att det borde vara okej att våldta så även ni fula snubbar som ingen tjej frivilligt skulle ligga med skulle kunna få knulla?

Fyfan så jävla äckliga du och resten av er i incelhögern är...
Citera
2021-11-01, 09:47
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegbil
Nu har jag vart sexuellt aktiv i över 18 år. Och har ALDRIG hamnat i en situation där det ens vart på tal om någon form av uttnytjande. Inte enligt dagens regler eller tidigare.

Av den enkla anledningen att jag inte ligger med medvetslösa kvinnor. Jag ligger inte med kvinnor som är så fulla att dom knappt kan stå och jag tror inte att allt som funkar på porrfilm funkar utan bra kommunikation innan.

Testa det så ska du se att det inte är så jävla svårt att hålla sig på rätt sida om lagen.

Och läser man på hur många på den här sidan resonerar om ex graviditet, där kvinnan ska ta ansvar för alla konsekvenser och mannen bara ska stoppa in kuken och om det råkar bli barn så ska det aborteras.
Många skulle behöva testa att börja bete sig vuxen och framförallt ta ansvar för sin egen sexualitet och dess konsekvenser så ska ni se att kvinnor börjat dyka upp.

Men det är väl enklare att skylla på hororna och slynorna och fittbärarna.

Jag har inte heller hamlat I den situationen. Vilket är helt jävla irrelevant.

Men eftersom du varit aktiv i 18 år så får man ju förmoda att du håller dig till något äldre damer med mer skinn på benen, som inte är uppväxta med dessa nya lagarna och metoo-haveriet . Dvs mognare kvinnor som vet hur de ska ha sex. För de yngre killarna som växer upp nu blir situationen helt annorlunda. Jag förstår det är svårt för dig att sätta dig in i med ditt svartvita tunnelseende. Men försök.

Du är irrelevant.
Senast redigerad av Emoll 2021-11-01 kl. 09:59.
Citera
2021-11-01, 09:49
Medlem
kalle1967s avatar
Vi behöver legalisera sexköp igen för folkhälsans skull. Kanske alla gangsterskjutningar beror på att unga män inte får ligga längre? ;-)
Citera
2021-11-01, 09:49
Medlem
Selfefficacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Vem bryr sig vad en ointelligent och falsk kvinna tar på allvar?

Här diskuterar vi män som inte ligger, men du ville istället diskutera dig själv (som alla kvinnor gör) och bara publicera lögner om att du inte bryr dig om att utnyttja din kille, trots att du inte kan nämna en endaste sak du ger till honom. Det är helt uppenbart att du enbart utnyttjar, och således inte ger något alls av värde eller som han skulle vilja ha och uppskattar.

Ridå.

Fasiken va mycket du tydligen vet om mig och mitt förhållande.
Kan som sagt inte ta sådana uttalanden på allvar. Är ganska uppenbart varför du inte ligger. Det vore vara ditt problem. Lägg fokus på dig själv istället för att skriva tusentals arga inlägg på fb.
Citera
2021-11-01, 09:51
Medlem
Citat:
Varför tror du aktivt sexliv för kvinnor betyder fast sällskap?

Kvinnor använder attraktiva män som sexredskap. Vandrande dildosar, och tillbehör för att åtminstone tillfälligt försöka imponera på omgivningen.

Kvinnor älskar ingen man, men parar sig förstås med ett fåtal.

Kvinnor älskar genom att utnyttja, män älskar genom att ta om hand. Det kallas hypergami, och är biologi. Endast män kan älska på det vackra och ädla sättet.

Och vad händer med de få bra kvinnorna enligt män? Kvinnorna som inte har blivit förstörda av feminism, kvinnor som gifter sig med en man på samma utseendenivå (eller fulare) än henne själv, kvinnor som är trogna och omhändertagande trots att hennes make är en betahanne. Dessa kvinnor belönas med incelsöner som blir 3/10 utseendemässigt.
Jag har sagt det förut i tråden och jag säger det igen: Vem vill du helst ha som far? En kort, ful betabux som är en bra försörjare eller Chadgener som gör dig lång och snygg så du kan knulla vilken kvinna du vill utan att ens behöva försöka? Män hatar kvinnor som bara vill knulla med snygga män men kvinnornas söner kommer tacka dem.
Citera
2021-11-01, 09:58
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Haha du menar att det borde vara okej att våldta så även ni fula snubbar som ingen tjej frivilligt skulle ligga med skulle kunna få knulla?

Fyfan så jävla äckliga du och resten av er i incelhögern är...
Helvete vad smart du är! Så intelligent! Du måste ju vara vänsterpartist
Citera
2021-11-01, 09:59
Medlem
Grisigts avatar
Hur är detta feminismens fel? Feminism har aldrig stått i vägen för mig eller mina kompisar. Vi är inga Chads med 10/10 looks och vi är inga soyboys som fjäskar för tjejer och håller med dom om allt politiskt. Man jobbar på sin personlighet och sitt yttre och går ut och träffar människor OM man nu vill träffa kvinnor.
Det är inte feministernas fel att folk sitter hemma vid datorn, äter chips och tror att kvinnorna borde komma hem till dom och suga av dom bara för att dom är män
Tycker verkligen inte synd om er incels, det är väldigt sällan någon annans fel. Skulle väl vara dom som föds med sjukdomar/genetiska fel som gör att dom blir bortvalda men detta är såklart väldigt sällsynt.
De flesta har bara en dålig personlighet med ett mediokert yttre som sedan också hatar feminism/kvinnor. Självklart blir man då inte attraktiv.. Ingen raketforskning precis.
Jobba på dig själv först istället för att gnälla.
Citera
2021-11-01, 10:00
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Jag vet vad du försöker göra här men du lyckas inte.

Jag tror nog att jag lyckades
Citera
2021-11-01, 10:05
Medlem
Grisigts avatar
Citat:
Jag har inte heller hamlat I den situationen. Vilket är helt jävla irrelevant.

Men eftersom du varit aktiv i 18 år så får man ju förmoda att du håller dig till något äldre damer med mer skinn på benen, som inte är uppväxta med dessa nya lagarna och metoo-haveriet . Dvs mognare kvinnor som vet hur de ska ha sex. För de yngre killarna som växer upp nu blir situationen helt annorlunda. Jag förstår det är svårt för dig att sätta dig in i med ditt svartvita tunnelseende. Men försök.

Du är irrelevant.

Du är incel antar jag? Dina inlägg skriker det iallafall. Klassiker att skylla på nya "lagar" och me too Då ligger inga 18-åringar med varandra? Varför skulle DU inte få ligga för att kända skådespelare blir uthängda? Svaret finns nog hos dig. Din personlighet och dina åsikter är ju vidriga så direkt du öppnar munnen så drar väl alla kvinnor åt andra hållet, can't blame them!
Citera
2021-11-01, 10:05
Avstängd
sonicguides avatar
Citat:
Varför tror du aktivt sexliv för kvinnor betyder fast sällskap?

Kvinnor använder attraktiva män som sexredskap. Vandrande dildosar, och tillbehör för att åtminstone tillfälligt försöka imponera på omgivningen.

Kvinnor älskar ingen man, men parar sig förstås med ett fåtal.

Kvinnor älskar genom att utnyttja, män älskar genom att ta om hand. Det kallas hypergami, och är biologi. Endast män kan älska på det vackra och ädla sättet.
För att som man kunna älska på det vackra och ädla sättet behöver man oftast vara över 24 år.
Citera
2021-11-01, 10:30
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisigt
Du är incel antar jag? Dina inlägg skriker det iallafall. Klassiker att skylla på nya "lagar" och me too Då ligger inga 18-åringar med varandra? Varför skulle DU inte få ligga för att kända skådespelare blir uthängda? Svaret finns nog hos dig. Din personlighet och dina åsikter är ju vidriga så direkt du öppnar munnen så drar väl alla kvinnor åt andra hållet, can't blame them!

Ja just det, för det var ju endast kända skådespelare som åkte med under hela metoo- trenden. Väldigt många unga tjejer hakade på trenden. Bara för att. Metoo blev en katastrof. Det vet alla. Och hela den mediala uppståndelsen som det blev, påverkade givetvis samhället i stort.

Du låter som en fjollig simp som måste dra incelkortet för att kunna göra någon poäng. Utan fakta att komma med. Ledsen för att göra dig besviken med att krossa dina känslor, men jag låg senast förra helgen, med en KK jag träffar periodvis. Om det nu är relevant. Men fortsätt du simpa för tjejer. Ni feminiserade män som är feminister har ju oftast minusvärde på testosteronnivån i kroppen.
Senast redigerad av Emoll 2021-11-01 kl. 10:33.
Citera
2021-11-01, 10:36
Medlem
Citat:
Helvete vad smart du är! Så intelligent! Du måste ju vara vänsterpartist
Jag har en uppmätt iq på strax över 120 men vad du röstar på krävs knappast någon större intelligens att lista ut...

Det kommer aldrig vara okej att våldta hur mycket du än önskar det så tyvärr kommer ingen av er få knulla förrän ni ändrar på er.
Fråga dig själv, det verkligen värt att runka i kudden eller ska ni kanske försöka rannsaka er själva?
Det kanske liksom inte är ALLA andras fel att ingen vill ligga mer er?

Citat:
jag låg senast förra helgen

Nej du din jävla clown, det finns ingen på denna planet som går på den lilla nödlögnen...
Senast redigerad av Blalotus 2021-11-01 kl. 10:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in