Nog för att bönder oftast är simpla människor med nätt och jämt tvåsiffriga IQ'n, men är det ändå inte anmärkningsvärt att ingen av dom nånsin verkar kolla upp vad det är för människor de bjuder in till Sundbyholm - och framförallt gården senare? Sociala medier har ju funnits ganska länge nu och dem brukar säga ganska mycket om en person.
Jag frågar rent allmänt, men framförallt för att jag upptäckte Mikaela's TikTok nyss. Den bekräftade, milt sagt, alla fördomar jag hade om henne.
jhapp,då sitter man och väntar på länk till Mikaelas tiktok....vänta...vänta
har sökt som en galning men hittar inte....
hon är ju magisk på något sätt...
Senast redigerad av beckstern 2021-10-31 kl. 10:12.
Programmet och dina repliker är ju ibland väldigt hopklippta, så det framstår som värre än det är.
Tycker inte du verkar galen. På Flashback verkar det som en sport att skriva så nedvärderande som möjligt om andra människor. Känner med dig för jag har också alltid varit annorlunda och dessutom haft starka känslor. Du är en vacker och säkert även klok kvinna så var stolt! Mvh
Men Backis bondgård ser ju inte alltför kul ut! Bara ett öde hus mitt i skogen, inte en solstråle når fram, inga vackra ängar eller vyer. Skulle bli väldigt deprimerad av ett sånt boende.
Jag kände precis tvärtom! Mysigt, personligt, och betydligt mer själ i ett sådant hus än i ett stort hus med massor av sovrum, extrem takhöjd etc Men jag kanske ändrar mig när vi fått se mer…
Är ju inte svårt direkt att luska fram nån deltagares namn och sedan kolla hennes vänlista på facebook. Sen hittar man en deltagare till, kollar hennes vänlista, sen hittar man en till osv...
Håller med. Är det något som är fånigt så är det när det bildas ett drev mot en person utan egentlig anledning. Som det här med att Heidi skulle vara född man. Det finns ju inga som helst indikationer på att det skulle vara så. Nu när Heidi är här och har dementerat det hela vore det på plats med en ursäkt till henne från flera i tråden.
Av de fyra bönderna så är det helt klart tre stycken som är genomsnälla. Den fjärde gav lite konstiga vibbar ibland i det han sa. Lite småelak/skrytig.
Är ju inte svårt direkt att luska fram nån deltagares namn och sedan kolla hennes vänlista på facebook. Sen hittar man en deltagare till, kollar hennes vänlista, sen hittar man en till osv...
Håller med. Är det något som är fånigt så är det när det bildas ett drev mot en person utan egentlig anledning. Som det här med att Heidi skulle vara född man. Det finns ju inga som helst indikationer på att det skulle vara så. Nu när Heidi är här och har dementerat det hela vore det på plats med en ursäkt till henne från flera i tråden.
Tack för länken😃
Mikaela är kompis med två av mina vänner...fan vad sjukt😆
Enligt wikipedias definition: Demisexualitet är en variation av asexualitet. En demisexuell person kan endast utveckla sexuell attraktion till någon efter att ha skapat ett starkt känslomässigt band till personen.
Låt mig förklara vad som egentligen menas : Extremt pervers - med rätt person. Gränslös - men trogen sin master. Tjejer i 24/7 BDSM-förhållanden beskriver sig ofta som "demisexuella". En "demisexuell" tjej tycker pervest sex är romantiskt. Helt förtappade.
Prideflaggan, ja. Den används väl av alla som sätter en hittepå-label på sig själv*. Men antagligen används den framförallt av Mikaela för att hon anser sig vara "bisexuell" utöver "demisexuell".
Jag tror inte att bonnraggar-Daniel är BDSM-typen, så vad han ska göra med henne begriper jag inte. Till skillnad från epadator, är jag inte alls säker på att han bara övnings-kysste Mikaela. Jag tror att han är legitimt trollbunden av henne och att han väljer henne.
*
* Homosexuell är inget hittepå - även om transsexuell och homosexuell är samma sak. Labels utöver heterosexuell, homosexuell eller transsexuell är fake och hittepå.
Enligt wikipedias definition: Demisexualitet är en variation av asexualitet. En demisexuell person kan endast utveckla sexuell attraktion till någon efter att ha skapat ett starkt känslomässigt band till personen. [/spoiler]
Märkligt att kalla det en variation av asexualitet. Jag skulle snarare kalla det normal. Med deras logik borde ju även heterosexualitet vara en variation av asexualitet eftersom man är asexuell mot ena könet.
Enligt wikipedias definition: Demisexualitet är en variation av asexualitet. En demisexuell person kan endast utveckla sexuell attraktion till någon efter att ha skapat ett starkt känslomässigt band till personen.
Låt mig förklara vad som egentligen menas : Extremt pervers - med rätt person. Gränslös - men trogen sin master. Tjejer i 24/7 BDSM-förhållanden beskriver sig ofta som "demisexuella". En "demisexuell" tjej tycker pervest sex är romantiskt. Helt förtappade.
Prideflaggan, ja. Den används väl av alla som sätter en hittepå-label på sig själv*. Men antagligen används den framförallt av Mikaela för att hon anser sig vara "bisexuell" utöver "demisexuell".
Jag tror inte att bonnraggar-Daniel är BDSM-typen, så vad han ska göra med henne begriper jag inte. Till skillnad från epadator, är jag inte alls säker på att han bara övnings-kysste Mikaela. Jag tror att han är legitimt trollbunden av henne och att han väljer henne.
*
* Homosexuell är inget hittepå - även om transsexuell och homosexuell är samma sak. Labels utöver heterosexuell, homosexuell eller transsexuell är fake och hittepå.
Ne jag undrar hur det ska gå för Daniel sen när det går upp för honom att han måste ta fram piskan och smiska på Mikaela med lite övertygelse, alternativt ställa sig själv där på alla fyra med gagball i munnen och bröstvårtsklämmor. Svårt att se det framför mig men vad vet jag.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!