2021-10-19, 14:19
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Ja flytningar är vanligt fast hon får det till ngt fult när hon skriver om det på det sätt hon gör tycker jag. Hon vill ge tillbaka på dom som säger elaka saker om henne men hon gör det på ett sätt som biter henne själv i röven men texten hon skrivit blir hon som sin egen mobbare.

Haha - tänk om du bara...- men tjena Linda, hur fan är det med flytningarna idag?! luktar det surt? jävla stinkbomb!!! o din senaste krönika luktar precis som dina trosskydd!
Citera
2021-10-19, 14:58
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Nä jag vet inte heller, och önskar att jag aldrig nånsin själv hade läst det..
Hon ser INTE ut sådär i verkligheten, som hon gör på bild alltså..
Lägg på en 10-15 år, dubblera rynkorna och lägg till en alltid ovårdad frisyr så stämmer det betydligt mycket bättre.
Hon hade varit finare (om det skulle ha ngn som helst betydelse) om det inte var för att hon är så kortison-svullen. Det har sabbat hennes vackra drag och fått henne att se riktigt sjuk ut, som typ dagens Vince Neil.
Citera
2021-10-30, 12:30
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Jag har ju inte haft ngn koll på Skugge så idag kände jag mig nyfiken o funderande över om hon skrivit ngt gällande Me Too. Det har hon o bland det första jag såg va en artikel i en damtidning som beskriver hur Skugge tycker att det är synd att män överlag - i dejtningvärlden - blivit skraja för att skicka bilder på sitt kön, hon menar att det inte är något dåligt o att det inte är metoo att få en dickpick av en man som man dejtar.
https://www.femina.se/i-rampljuset/linda-skugge-det-ar-hett-med-dickpicks/6445918
Skugge säger bl a; [...]"är sexigt att få en "dickpick", en inzoomad bild på mannens kön."[...]

Jag håller med Skugge! det är synd om män blir skraja.
Citera
2021-10-30, 12:35
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Hon hade varit finare (om det skulle ha ngn som helst betydelse) om det inte var för att hon är så kortison-svullen. Det har sabbat hennes vackra drag och fått henne att se riktigt sjuk ut, som typ dagens Vince Neil.
Naaaw va hjärtlöst att kritisera ngn för utseendet när sjukdom är orsaken. Jag tänker inte minst på den kortisonsvullnad som drabbar många cancerpatienter under behandling.
Citera
2021-10-30, 13:47
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Naaaw va hjärtlöst att kritisera ngn för utseendet när sjukdom är orsaken. Jag tänker inte minst på den kortisonsvullnad som drabbar många cancerpatienter under behandling.
Fast jag skrev även att utseendet inte har betydelse
Citera
2021-10-30, 14:38
Medlem
Citat:

I hennes fall är sjukdom ingen ursäkt, hon hade sett för jävlig ut ändå. Inte ens perfekt hy hade hjälpt eftersom hennes insida är så totalt genomrutten. Så denna sjukdom kan man nog betrakta som ett straff från högre makter.
Citera
2021-10-31, 12:50
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Fast jag skrev även att utseendet inte har betydelse
Ja, förlåt! det gjorde du! det va fint av dig o jag va överkänslig o lite smågrinig. Förlåt!
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
I hennes fall är sjukdom ingen ursäkt, hon hade sett för jävlig ut ändå. Inte ens perfekt hy hade hjälpt eftersom hennes insida är så totalt genomrutten. Så denna sjukdom kan man nog betrakta som ett straff från högre makter.
Jag känner inte till henne mera än att jag rätt nyligen läst ett par artiklar hon skrivit - vad är det för sjukdom hon har förresten?
Citera
2021-10-31, 12:56
Medlem
Citat:
Ja, förlåt! det gjorde du! det va fint av dig o jag va överkänslig o lite smågrinig. Förlåt!

Jag känner inte till henne mera än att jag rätt nyligen läst ett par artiklar hon skrivit - vad är det för sjukdom hon har förresten?

Addisons sjukdom. Gör tydligen att hon ser lika motbjudande ut i ansiktet som hennes depraverade och smutsiga själ. Så åkomman klär henne fint.
Citera
2021-10-31, 13:23
Medlem
KnackehaxanMias avatar
En allvarlig sjukdom! googlade just, står att man kan leva som vanligt ändå om den medicineras. Inte konstigt att hon kanske känner sig modfälld o bitter då o då - kanske det sipprar ut över hennes texter med?
Citera
2021-10-31, 14:53
Medlem
Citat:
En allvarlig sjukdom! googlade just, står att man kan leva som vanligt ändå om den medicineras. Inte konstigt att hon kanske känner sig modfälld o bitter då o då - kanske det sipprar ut över hennes texter med?

Hon har alltid varit en vidrig fitta och hör hemma i Dachau.
Citera
2021-11-06, 15:47
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Hon har alltid varit en vidrig fitta och hör hemma i Dachau.
Vad är det som gör att du känner så - jag blir nyfiken på vad det är konkret som du retar dig på- kanske mest för att jag inte känner till Skugge- kan du ge ngt exempel?
Citera
2022-02-08, 15:36
Medlem
Citat:
Vad är det som gör att du känner så - jag blir nyfiken på vad det är konkret som du retar dig på- kanske mest för att jag inte känner till Skugge- kan du ge ngt exempel?

Lite känns det som att du känner till Skugge jättemycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in