2021-10-31, 11:05
Medlem
Okej, så jag köpte då 2g amfetamin av en polare som han sa skulle vara det bästa. Senare på kvällen så började ja då snorta. Men efter ett tag började jag känna att det som brinner i ansiktet och på kroppen och när jag kollar i kameran så har ja fått som röda utslag som bränner runt på hela överkroppen. Eftersom de va så varmt så tänkte ja att de kunde vara tecken på överhettning så ja drack vatten och gick ut och då lugnade det ner sig. Men sekunden ja kom in igen så kom det igen tillsammans med VÄRLDENS huvudvärk. Speciellt i tinningen, det kändes som huvudet skulle sprängas. Är dessa biverkningar vanliga? Någon annan som fått sånna?
Citera
2021-10-31, 11:18
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Bankat med nåt skit garanterat.
Citera
2021-10-31, 11:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jadubrafraga
Okej, så jag köpte då 2g amfetamin av en polare som han sa skulle vara det bästa. Senare på kvällen så började ja då snorta. Men efter ett tag började jag känna att det som brinner i ansiktet och på kroppen och när jag kollar i kameran så har ja fått som röda utslag som bränner runt på hela överkroppen. Eftersom de va så varmt så tänkte ja att de kunde vara tecken på överhettning så ja drack vatten och gick ut och då lugnade det ner sig. Men sekunden ja kom in igen så kom det igen tillsammans med VÄRLDENS huvudvärk. Speciellt i tinningen, det kändes som huvudet skulle sprängas. Är dessa biverkningar vanliga? Någon annan som fått sånna?

Tog du 2 gram ? Är annars totalt jävla ointressant hur mycket du köpte!

Det är nämligen inte en rimlig dos och du bör fått en allergisk reaktion på något skit.
Citera
2021-10-31, 11:28
Medlem
Jag drog inte 2, men minst en 1 drog jag ner iallafall
Citera
2021-10-31, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cat-mind-jedi
Tog du 2 gram ? Är annars totalt jävla ointressant hur mycket du köpte!

Det är nämligen inte en rimlig dos och du bör fått en allergisk reaktion på något skit.

Drog inte ner båda, men drog iallafall ner en 1, vart som osäker om ja skulle fortsätta då jag börja halvt brinna.
Citera
2021-10-31, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jadubrafraga
Drog inte ner båda, men drog iallafall ner en 1, vart som osäker om ja skulle fortsätta då jag börja halvt brinna.

Varför anser du att 1 gram skulle vara en rimlig dos?
Symtomen du borde fått skulle innebära att du var förvirrad och kände eufori och trötthet, då det handlar om en kraftig överdosering.
Citera
2021-10-31, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cat-mind-jedi
Varför anser du att 1 gram skulle vara en rimlig dos?
Symtomen du borde fått skulle innebära att du var förvirrad och kände eufori och trötthet, då det handlar om en kraftig överdosering.

Ja nä inga sånna syntom fick jag
Citera
2021-10-31, 20:26
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Har du frågat polarn som du köpte det av?
Citera
2021-10-31, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Har du frågat polarn som du köpte det av?

Frågade han nu och han sa att eftersom det var Bomullstjack så kunde jag vara allergisk. Okej så vad är de för speciellt med bomullstjack och vilket ämne är det isåfall jag är allergisk mot?
Citera
2021-11-01, 12:47
Medlem
Robbadobbs avatar
Det finns så mycket rc skit idag som droger kan blandas med, det kan vara en anledning.
Alternativt tål du inte tjack eller tog för mycket.
Testa mindre nästa gång och vänta tills det får effekt innan du fyller på. Eller så tar du aldrig mer tjack. Har du tagit tjack förut?
Citera
2021-11-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Det finns så mycket rc skit idag som droger kan blandas med, det kan vara en anledning.
Alternativt tål du inte tjack eller tog för mycket.
Testa mindre nästa gång och vänta tills det får effekt innan du fyller på. Eller så tar du aldrig mer tjack. Har du tagit tjack förut?

Jo jag har tagit förut och har absolut inte reagerat såhär förr
Citera
2021-11-02, 14:07
Medlem
Mild överdos + överkänslig mot nåt i banket skulle jag lägga mina 2 cent på.(spekulation)
Senast redigerad av OmegaHaccintosh 2021-11-02 kl. 14:29.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in