Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Akalla vet jag att det sägs att det var Yohanes som sköt mot Adel och Dumle och blev skjuten I munnen i Akalla för att han inte skulle gola att han sköt på Dumles uppdrag. När Einar fick veta att Dumle och Abel blivit utsatta för en skottlossning så fick de gömma sig hos Einar.
Dumle ska ha bett Yohanes att låtsas skjuta på honom och Abel för att Einar skulle tro på att de var ute efter honom för knivhuggen.
Men att Dumle egentligen kontaktade Havals killar när han sedan träffade Einar och berättade var Einar befann sig. Abel ska inte ha vetat något om att Dumle spelade dubbelt. Men det är vad jag fått höra.
Younes lär inte kunna prata mer om inte en tandläkare fixar till hans käft. Men allt detta är bara rykten och kan inte tas för intäkt för en sanning.
Okej, om detta stämmer så är han nyckeln till framgång!

Har för mig att jag läste något om att han just var "talbar" i någon artikel
(sen kanske han inte behöver vara talbar eftersom de flesta kan kommunicera genom skrift)...
Då är teorin att ena sidan efter Nosh & Chow-bråket gett något typ av ultimatum mot Dumle och Co.
Inte helt otroligt va?.. Typ: "Ge oss Nisse så får du leva". Iscensätter sen skjutningen för att få träffa Nisse och diskutera detta / goa.
Det har stått lite här och var att det var en "svart hand" som knivade Leis på Nosh & Chow – men det kanske bara är "trådsanningar"?
Finns svarta handskar så klart, men vi kan väl ändå konstatera att Dumle ivf. inte är svart.