2021-10-28, 18:36
Medlem
sickscores avatar
Jag har bekanta som berättade om det här. Jag fick fup idag och jag blev så förbannad och så otroligt ledsen för tjejen. Enligt källor ingen man umgås med. Han är mytoman,han gillar att slå på kvinnor och hota sina vänner. Han åkte dit för 11 år sen på misshandel på sitt ex men han lärde sig inte då. Någon som vet mer om detta as?

https://anonfiles.com/ve98b9Rfu9/Dom_Stefanos_Kiriakidis.Solna_TR_B_11795-20_Dom_2021-03-10_pdf
2021-10-28, 19:16
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickscore
Jag har bekanta som berättade om det här. Jag fick fup idag och jag blev så förbannad och så otroligt ledsen för tjejen. Enligt källor ingen man umgås med. Han är mytoman,han gillar att slå på kvinnor och hota sina vänner. Han åkte dit för 11 år sen på misshandel på sitt ex men han lärde sig inte då. Någon som vet mer om detta as?

https://anonfiles.com/ve98b9Rfu9/Dom_Stefanos_Kiriakidis.Solna_TR_B_11795-20_Dom_2021-03-10_pdf

Detta är ingen FUP, det är ett Domslut!
Han är en gris i alla fall!
2021-10-29, 08:34
Medlem
sickscores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToorMan
Detta är ingen FUP, det är ett Domslut!
Han är en gris i alla fall!

Självklart, ett domslut. Det ska finnas ett från hovrätten där han fick ökat fängelsestraff
2021-10-29, 08:37
Medlem
sickscores avatar
St*fan*s K*r*ak*d*s

Förnamn: e o
Efternamn i

Bor tydligen i Mariehäll. Alfons Åbergs gata Bromma.
2021-10-29, 16:04
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Självklart, ett domslut. Det ska finnas ett från hovrätten där han fick ökat fängelsestraff

Rubriken i tråden är missvisande.
2021-10-30, 17:14
Medlem
sickscores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToorMan
Rubriken i tråden är missvisande.

Ja, mod kanske kan hoppa in och ändra rubriken. Sorry.
2021-10-30, 23:26
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ja, mod kanske kan hoppa in och ändra rubriken. Sorry.
Nej, tråden låses istället.

Skapa en ny tråd, i Aktuella brott. Skriv en vettig rubrik där ort och datum finns med samt vad det handlar om.
Startinlägget ska också berätta vad det handlar om, gärna med länk till någon tidningsartikel.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in