2021-10-27, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drblaa
Hur avdramatiserat är det egentligen med transpersoner bland thaifolk? Har träffat en mycket trevlig massös som jag gissar är ladyboy men inte vågat fråga. Spelar egentligen ingen roll för mig, hon är fin som hon är nu oavsett vad hon varit tidigare men jag är nyfiken. Skulle jag förolämpa henne om jag frågade rakt ut?
Gör som Mick Dundee i den första Crokidile-filmen😅
Citera
2021-10-27, 09:30
Medlem
B-types avatar
Massöserna på stället jag besökt några gånger nu har börjat klä sig i väldigt tighta klänningar och gå utan trosor. Visserligen trevligt men kommer det in en kund som är ute efter enbart massage så kan det bli lite uppenbart vad som pågår bakom de stängda dörrarna.
Dags att byta stamhak.
Citera
2021-10-27, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Varför skulle du bara körd? Du har ju inte varit där. Hade du varit där och betalt med Swish eller kreditkort eller skrivit kåta sms till salongen om dina erfarenheter vid senaste besöket så hade det varit värre.
Möjligen kan du bli kontaktad om det sker ett tillslag och de tar mamas mobil, men precis som du säger är det ju inget olagligt att fråga efter en specifik massös. Det ordnar sig!

Håller med dig, lite klantigt men det ordnar sig vettu...
Citera
2021-10-27, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hunky
Har ett thaiställe som jag besöker varje gång jag är i Malmö (bor annorstädes). Vanligtvis använder en icke-reggad mobil vid kontakt med verksamheter på andra sidan lagen.

Men gjorde bort mig och skickade ett sms till thaistället (mamasan ”känner” mig) med texten ”Hej, har du ladyboy som jobbar nästa vecka?”.

Ponera att farbror Blå håller koll på stället, gör en razzia eller liknande. Är jag då körd? Det är ju inte olagligt att fråga om transpersoner, hehe…

Men är det inte så att du känner fobi/aversion mot att en man tar på dig samtidigt som du önskar bli masserad av någon med starka händer och därför vill du ha just en ladyboy.
Citera
2021-10-27, 12:53
Medlem
Var nyligen vittne till ett bråk på en salong i norrförort. En kund fick en utskällning av mamasan. Han hade varit väldigt hårdänt mot den ladyboy han fått massage av. Tydligen ville han ha en ung pojke som massör. Det var väldigt märkligt att se en man på 1.90 stå och bli utskälld av en 1.50 lång mamasan. Han såg rädd ut och stammade och ville bara därifrån. Nyfikna jag följde efter honom till hans bil och tog regnumret. Det visar sig vara en medelålders respektlös 3-barnspappa från Sollentuna. Vilka svin det finns.
Citera
2021-10-27, 13:59
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Massöserna på stället jag besökt några gånger nu har börjat klä sig i väldigt tighta klänningar och gå utan trosor. Visserligen trevligt men kommer det in en kund som är ute efter enbart massage så kan det bli lite uppenbart vad som pågår bakom de stängda dörrarna.
Dags att byta stamhak.
Jag har sett samma sak på ett av mina ställen jag brukar gå till. Känns väldigt onödigt. Inte konstigt att bängen börjat jaga thaisalonger mer och mer.
Citera
2021-10-28, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Jag har sett samma sak på ett av mina ställen jag brukar gå till. Känns väldigt onödigt. Inte konstigt att bängen börjat jaga thaisalonger mer och mer.

Samma erfarenhet här. Håller med om att det är lite onödigt.
Citera
2021-10-28, 23:40
Medlem
Mutkers avatar
Någon som träffat på någon ladyboy i Örebro?
Citera
2021-10-30, 11:49
Medlem
Hej på er som ny i thaiträsket vill jag gärna höra om 600 är för mycket för ett bra hj. Sedan vore det intressant att få tips på vad övriga tjänster bör kosta. Tack på förhand.
Citera
2021-10-30, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanskarde
Hej på er som ny i thaiträsket vill jag gärna höra om 600 är för mycket för ett bra hj. Sedan vore det intressant att få tips på vad övriga tjänster bör kosta. Tack på förhand.

600 ligger i den högre skalan… i min värld…

Hj 300-400
Btb 700-800
Boom-boom 1000

Fått nej en enda gång då hon ville ha 2000 för boom-boom. Annars går de alltid med på 1000kr. Samma pris under många år nu.
Citera
2021-10-30, 15:52
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
600 ligger i den högre skalan… i min värld…

Hj 300-400
Btb 700-800
Boom-boom 1000

Fått nej en enda gång då hon ville ha 2000 för boom-boom. Annars går de alltid med på 1000kr. Samma pris under många år nu.
Näe... priserna har gått upp överlag, åtminstone i min hemstad i Mellansverige i storleksordningen 100 000.
Citera
2021-10-30, 15:55
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mutker
Någon som träffat på någon ladyboy i Örebro?
Öömm...ujujuj.. det dräller av dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in