2021-10-30, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
En snabb psykoanalys av Dumlee om inslaget i Expressen känns som han varken är ångerfull eller känner någon koppling till E när han säger saker som "Folk måstes bort ju", tolkar det indirekt som att han rättfärdigar beteende att döda andra, tror han kan ha goat Einar och rationaliserar att det inte är så allvarligt för gamet är sån när sanningen är att han inte brydde sig om E som en vän, utan umgicks av andra anledningar.

Ja det är klart att han goat NG. Det här är ett monster helt utan samvete, han måste avlivas finns 0 procent chans att han kan omvandlas. Skulle gärna trycka av själv om jag slapp sitta inlåst till följd.
Citera
2021-10-30, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deztiney
300.000 är summan jag fått till mig. Vem har råd att betala 300.000 för Einár?

Det är väl den summan de sägs att Nisse lagt för att såra Haval med?
Citera
2021-10-30, 14:21
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Ja det är klart att han goat NG. Det här är ett monster helt utan samvete, han måste avlivas finns 0 procent chans att han kan omvandlas. Skulle gärna trycka av själv om jag slapp sitta inlåst till följd.

Han är en slug jävel men man ser på kroppsspråket att han har ett finger med i leken
Citera
2021-10-30, 14:23
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulledbeef
Också hört 300k.

300K är inga pengar, inte i den kriminella världen och pratar vi om Einar som var Sveriges största rappartist är det ingenting. Ortenkillar som inte ens fyllt 18 gör allt för den summan, de hade säkert tryckt av att skott mot deras egen moder för 1 miljon. Allt för att få den där guldkejdan eller Guccikepsen så man kan flexa för andra killar.
Citera
2021-10-30, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deztiney
300.000 är summan jag fått till mig. Vem har råd att betala 300.000 för Einár?
300k e ingenting dem flesta kan nog
Citera
2021-10-30, 14:50
Medlem
Vad jag fått höra fick Einar betala HH 500k för att klippa Dara. 300k låter osannolikt lågt med tanke på att Einar visste att folk på allvar jagade honom och var tvungen att vara mer försiktig än tidigare.
Citera
2021-10-30, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Vad hände med lejonen? Splittrades flocken efter att unghannarna växt upp och blivit bortjagade av flockens ledare?
Ja merhawi dog ju han va ledaren
Citera
2021-10-30, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaaaaaa
Vad jag fått höra fick Einar betala HH 500k för att klippa Dara. 300k låter osannolikt lågt med tanke på att Einar visste att folk på allvar jagade honom och var tvungen att vara mer försiktig än tidigare.
Han fick bra pris ja hört, dom löste garanterat Dara för mindre än 500lax. 200-300k maaaax
Citera
2021-10-30, 14:55
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Är inte detta lösa rykten? Hur länge har det ryktats att NG beställde mordet på Dara?

För övrigt anser jag att Haval's vittnesmål är trovärdigt. Får se om den ståndpunkten ändras.
Senast redigerad av LadySweden 2021-10-30 kl. 15:01.
Citera
2021-10-30, 14:56
Medlem
Vet man vart dom övriga skotten som inte träffade einar hamnade? Finns det bevis att dom vart beskjutna när dom kom ut ifrån cykel rummet?

Är det helt uteslutet att adel och dumle inte kan va dom som skjutit?
Finns de någon möjlighet att dom följt med han till porten och knäppt han där?
Tänker att folk hör skott och kollar ut igenom fönstren. Är dom då 4st som sprungit åt olika håll bör ju fler uppmärksammat dom?

Har inte helt hängt med överallt så detta kanske redan tagits upp.
Citera
2021-10-30, 14:56
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Han fick bra pris ja hört, dom löste garanterat Dara för mindre än 500lax. 200-300k maaaax

Jaha, ni som ”hört” att Einar fick ett rabatterat pris av HH på att fimpa Dara, har ni något som helst att backa upp det med eller är det bara löst skitsnack?
Citera
2021-10-30, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
Att tro Dumlee skulle vara oskyldig är ju fan bara naivt! Dumlee är sedan tidigare dömd för grov våldtäkt! En sådan person saknar karaktär och skulle med 99% kunna sälja sin egen mamma. En sån trasig person med sådan historik bakom sig borde fan mer än bara punkt markeras borde sedermera punkteras!

Vidrig sak, förstår inte ens varför expressen intervjuar en våldtäkts man, ger honom ens friheten till att yttra sig.

Vad är det för ens gäng DP? Jävla våldtäkts män sens när blev det accepterat av gäng att ens tillåta dessa personer vandra fritt?

VIDRIGT!!!!!

Jag ställer lite frågor bara. Funderar över DP:s roll i detta och motsägelsefulla signaler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in