2021-10-30, 13:43
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matau
Åklagaren / chefsutredare borde förmodligen besöka Chihab Lamouri, ledaren för Vårbynätverket, och erbjuda särskilda förmåner i fängelset för att hitta mördarna till Einars död.
Det fungerar inte riktigt så i Sverige, det är inte USA vi bor i. Förhoppningsvis kommer denna metod vara möjlig inom en snar framtid.
Citera
2021-10-30, 13:46
Medlem
Nån som har koll på om Nisse varit i Istanbul under senaste året/åren?
(Vet ej om de redan tagits upp i tråden dock)
Citera
2021-10-30, 13:46
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
På Ig story (s.favelaofficial) beklagar han och Dp tidigt Einars död.
Nu gör han reklam för Adel & Dumles släpp av en musikvideo där Einar ses. Antar det är hyllningsvideon Dumle pratade om. Så Humle & Dumle verkar vara inne i stugvärmen hos DP.
Det verkar i princip vara konsensus att Dumle (i samförstånd med Adel?) goat Nisse.

Det sägs även att Nils varit lierad med Dp på sistone, ev betalat dem för skydd (vet ej om det är bekräftat dock).

Vad ska man tro?
Är Dumle & Adel oskyldiga mot alla odds eller löper de hela linan ut på dubbelspelet helt utan skam? Ska hyllningsvideon få Humle & Dumle att verka oskyldiga?
Eller bara en snabb (shame less) money grab medan uppståndelsen varar?

Att tro Dumlee skulle vara oskyldig är ju fan bara naivt! Dumlee är sedan tidigare dömd för grov våldtäkt! En sådan person saknar karaktär och skulle med 99% kunna sälja sin egen mamma. En sån trasig person med sådan historik bakom sig borde fan mer än bara punkt markeras borde sedermera punkteras!

Vidrig sak, förstår inte ens varför expressen intervjuar en våldtäkts man, ger honom ens friheten till att yttra sig.

Vad är det för ens gäng DP? Jävla våldtäkts män sens när blev det accepterat av gäng att ens tillåta dessa personer vandra fritt?

VIDRIGT!!!!!
Citera
2021-10-30, 13:47
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Jag har inte bemödat mig med att försöka leta, men finns det nån tråd, någon som samlat in alla mål där enchro chattar etc är med i FUP? Skulle inte haft något emot att lusläsa dessa efter kopplingar mellan folk.
Varför skulle någon leta efter FUPn åt dig för att du själv inte orkar göra det? Gå in på tråden som handlar om kidnappningen så tar det inte lång tid tills du hittar FUPn.

Chattloggarna är enkla att hitta i FUPn.
Citera
2021-10-30, 13:49
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Nån som har koll på om Nisse varit i Istanbul under senaste året/åren?
(Vet ej om de redan tagits upp i tråden dock)
Inte i Istanbul, men mycket i Dubai det senaste året.
Citera
2021-10-30, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av araziel
"Man märker vem som är 100. jag vet inte, jag ser på ögonen bara. Glöden i ögonen."

Vad är det för synsk förmåga Dumlee utvecklat med åren?

Dödspatrullens Medlem Om Sveriges Blodigaste Gängkrig VS (Shottaz / FLG) INTERVJU
https://www.youtube.com/watch?v=UTGva-LKWWw

Pinsamt att ta Expressens ljud och lägga till egna bilder. De som vill se den riktiga intervjun kan göra det på insta.

https://www.instagram.com/p/CVm44hgIObA/
Citera
2021-10-30, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
En fråga, hur är man på frifot om man misstänks för mordförsök? Knivkärningen med Einar som var nyss.

Nu blev han ju friad från misstanke angående den händelsen, vad händer alltså, är det så svårt att ta reda på fakta inna man lägger en kommentar 🙄
Citera
2021-10-30, 14:02
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Varför skulle någon leta efter FUPn åt dig för att du själv inte orkar göra det? Gå in på tråden som handlar om kidnappningen så tar det inte lång tid tills du hittar FUPn.

Chattloggarna är enkla att hitta i FUPn.

Den har jag redan, jag menar alla mål som kan och/eller är baserade på enchro i Sthlm. Får väl öppna en samlingstråd om detta.
Citera
2021-10-30, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Kan väl finnas någon äldre bakom som tagit en lite större summa för uppdraget och planerar allt? Men småkidsen som utför själva skjutningen kanske inte får så mycket. Om man ska spekulera.

300.000 är summan jag fått till mig. Vem har råd att betala 300.000 för Einár?
Citera
2021-10-30, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buschebba
Alla skriver om hur mobilen polisen hittat är en burner, ”inte skulle dem vara så dumma i huvudet att de tar med sig sin egen telefon” låter det!

Hur förklarar vi filmerna som sprids på de två misstänkta gärningsmännen då? Tänker på ”smoked” videon. Har ju knappast skickats från en burner, isåfall rejält pantad då denne loggat in på Instagram/Snapchat.

Som nämnt flertalet gånger i tråden, de videor du nämner ska vara gamla & redigerade med texter och geolocations.
Citera
2021-10-30, 14:17
Medlem
maxatdunders avatar
En snabb psykoanalys av Dumlee om inslaget i Expressen känns som han varken är ångerfull eller känner någon koppling till E när han säger saker som "Folk måstes bort ju", tolkar det indirekt som att han rättfärdigar beteende att döda andra, tror han kan ha goat Einar och rationaliserar att det inte är så allvarligt för gamet är sån när sanningen är att han inte brydde sig om E som en vän, utan umgicks av andra anledningar.
Citera
2021-10-30, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deztiney
300.000 är summan jag fått till mig. Vem har råd att betala 300.000 för Einár?

Också hört 300k.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in