2021-10-30, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Nu har samnytt skrivit en artikel om honom och våldtäkten.
Undrar hur flickan mår när expressen ska dra in annonsintäkter på detta monster.
Måste kännas bra för henne att se hans ansikte smetat överallt.
Media fortsätter att ge asen en plattform.
Citera
2021-10-30, 08:01
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzahir
I tingsrätten fick Dumle 200 timmars samhällstjänst. Hade han fått fängelsestraff hade påföljden varit 8 månader. I hovrätten höjdes straffet till ett års fängelse.

Här är hovrättsdomen:
(FB) Sex män häktade för gruppvåldtäkt i Sundbyberg - 2014
Nej, denna dom gäller en annnan person:
Mohammad MEHDI Alsuhil, 19981206-4393

Dumle heter numer Mehdi Sachit, men tidigare Abdulmahdi Baker Hedi (vid tiden för våldtäkten). Han är född 19951103.
https://mrkoll.se/person/mehdi-sachit-hinderstorps-grand-10-1-tr-spanga/cYfruerADYuqcYfrpuhQcYfrcYfrcYfrkyqRaQkyqRaQpuhQcY fr
Citera
2021-10-30, 08:17
Medlem
https://www.friatider.se/flickan-forblodde-nastan-under-gruppvaldtakten-nu-glorifieras-domde-rapparen-i-expressen
Citera
2021-10-30, 09:56
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Gruppvåldtäkten var för övrigt riktig rå och brutal. Kvinnan som blev utsatt höll på att förblöda av skadorna efter att ha fått en pistol uppkörd i underlivet. Det är så genomvidrigt och hemskt att det inte ens går att hitta på sådana här historier.
Apropå Rozh, så ska hans mamma ha sagt något i stil med att "alla som hänger med Dumle dör" vilket ger indikationer på att han har lurat ut flera personer till sin död än bara Rozh.

Mer finns att läsa i FUParna för mordet på Rozh och gruppvåldtäkten.

Låter som en riktig duktig och trevlig samhällsbärande invandrare.
Citera
2021-10-30, 10:11
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
https://www.friatider.se/flickan-forblodde-nastan-under-gruppvaldtakten-nu-glorifieras-domde-rapparen-i-expressen
Tack, där fanns ju domen. Om den nu höll i hovrätten.
https://www.friatider.se/sites/default/files/b7206-14.pdf
Citera
2021-10-30, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Hittar inte FUPen på gruppvåldtäkten men några citat från domen kan vara på sin plats i den här tråden.

Hedi nedan är alltså Dumle.
Citat:
Även om samlaget började frivilligt

Så hon börjar ha frivilligt gruppsex med 7+ araber/negrer. Maken på större slyna får man verkligen leta efter. Som man bäddar får man ligga osv. Givetvis skulle alla dess undermänniskor ha hängts omgående och inte bara fått lite samhällstjänst och Expressen reportage, men inte speciellt synd om tjejen direkt.

Dessa avarter suktar samtidigt kvinnliga journalister(Erika Nielsen, Sanna Drysén, Nina Svanberg..) efter medans de grinar om 'det vita patriarkatet'. Fantastiskt samhälle vi bygger. "Feminismen" i ett nötskal.
Citera
2021-10-30, 11:55
Avslutad
Någon som har förundersökningen på detta fall? Försökt googla och läsa mig fram men hittar inget mer än domen.
Citera
2021-10-30, 11:55
Medlem
Ngn som har fup om dumles senaste vapenbrott och kan lägga upp den här i tråden
Hört att den ska vara väldigt intressant
Citera
2021-10-30, 12:08
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Han är max 170 cm.
Citera
2021-10-30, 12:19
Medlem
4608s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Nu har samnytt skrivit en artikel om honom och våldtäkten.
Märks ju att han har pundat bort hjärnan, om han någonsin hade någon intelligens. Skulle jag se två shunos skjuta en tredje shuno så kan jag nästan lova att jag hade varit den fjärde shunon på platsen som blir skjuten. Shunar gillar inte när shunos ser saker de egentligen inte ska se.
Citera
2021-10-30, 12:35
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Undrar hur flickan mår när expressen ska dra in annonsintäkter på detta monster.
Måste kännas bra för henne att se hans ansikte smetat överallt.
Media fortsätter att ge asen en plattform.
Ja, det är så vidrigt så man vill spy. Bilderna från FUP, på hennes genomblodiga kläder, får mig tårögd...
Citera
2021-10-30, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
så kan jag nästan lova att jag hade varit den fjärde shunon på platsen som blir skjuten. Shunar gillar inte när shunos ser saker de egentligen inte ska se.

Inte nödvändigtvis. Vad har du sett liksom. ”Två negrer med rånarluva sköt en arab”
Ja grattis neger beskriver ungefär hälften av de gängkriminella och även utan rånarluvan är det tveksamt om du hade sett något av värde. Precis som kineser ser likadana ut ser sommelierer likadana ut. Väldigt svårt att beskriva närmare utseende om du inte intimt känner vederbörande. ”Jo han hade mörk hy och något stora läppar” grattis som sagt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in