2021-10-29, 23:27
Medlem
Ograsts avatar
Jag undrar om Dumles kamrater gillar att han är våldtäktsman?
Citera
2021-10-29, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Jag undrar om Dumles kamrater gillar att han är våldtäktsman?
Självklart så älskar de det!!
Citera
2021-10-29, 23:36
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyfranA
Media myntade det men fjollan dumle säger i intervjun att han tyckte det lät bra så nu använder de namnet själva också.

Det kan man ändå förstå. Dödspatrullen låter ju lite mer skräckinjagande än "de tre musketörerna" (3MST)
Citera
2021-10-29, 23:45
Medlem
Homo-fils avatar
Stora journalist spaden till expressen.

Åker till en källare i förorten, intervjuar en gängkriminell, och har inte stake nog att ställa en enda kritisk fråga. Inte ens nämna i förbifarten att han är dömd för en riktigt vidrig våldtäkt.

Undra om reportern hade skyddsväst också?
Citera
2021-10-29, 23:47
Medlem
knark-kungens avatar
Att dumle pistolpullade en brud har det blivit en trådsanning eller finns det en dom på det?
Citera
2021-10-30, 00:06
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Att dumle pistolpullade en brud har det blivit en trådsanning eller finns det en dom på det?
Det var en annan kille som använde pistolen
(FB) Skvaller om gangster rapparen Mehdi Sachit ”Dumle”
Citat:
Vidare har målsäganden berättat att när killen tog ut pistolen ur munnen fortsatte Hedi att ha vaginalt sex med henne bakifrån och sedan turades killarna om att ha sex med henne vaginalt bakifrån och oralt. Hon trodde att hon skulle dö och ville bara komma hem. Till slut, när hon trodde att det var klart, kom en kille som satt i soffan närmast sängen fram till henne och sa ungefär att ”nu ska du också få njuta” och förde in en pistol eller liknande i hennes underliv.
Hedi är Dumle, pistolkillen en annan kille.

Dumle åtalades, men jag har ännu, märkligt nog, inte sett någon kommentera vad han fick för ev påföljd. Trots att flera citerar ur domen. Själva domen hittar jag inte heller.
Citera
2021-10-30, 00:52
Medlem
zzahirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Det var en annan kille som använde pistolen
(FB) Skvaller om gangster rapparen Mehdi Sachit ”Dumle”

Hedi är Dumle, pistolkillen en annan kille.

Dumle åtalades, men jag har ännu, märkligt nog, inte sett någon kommentera vad han fick för ev påföljd. Trots att flera citerar ur domen. Själva domen hittar jag inte heller.

I tingsrätten fick Dumle 200 timmars samhällstjänst. Hade han fått fängelsestraff hade påföljden varit 8 månader. I hovrätten höjdes straffet till ett års fängelse.

Här är hovrättsdomen:
(FB) Sex män häktade för gruppvåldtäkt i Sundbyberg - 2014
Citera
2021-10-30, 00:58
Medlem
Ser jag fel eller har han färgat håret lila?
Citera
2021-10-30, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
Hej

Vad har ni för skvaller om Dumle?

Förutom gruppvåldtäkt där han tryckte in en pistol i en tjejs fitta och såg till att artisten Rozh blev mördad?

Mvh

Kan du inte som TS förklara lite mer om honom, för oss oinvigda är det jättesvårt att ta reda på något om honom.
Citera
2021-10-30, 02:30
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Är det sant? Mehdi är ju ett väldigt viktigt namn som syftar på mehdi shiamuslimernas jesus som ska komma och rädda mänskligheten..Att byta till ett sånt namn är ju ganska stort
I det här fallet har han nog tagit namnet efter sin idol Mehdi Tayeb.
Citera
2021-10-30, 03:13
Medlem
Nu har samnytt skrivit en artikel om honom och våldtäkten.
Citat:
Med ett leende på läpparna i videointervjun pratar Sachit om sitt gängkriminella liv och hånar rättsväsendet.

– Anstalterna är Kalle Anka. Det är inga fängelser, anser Sachit om fängelsetiden.

Vidare framför Sachit att Sveriges invånare ska ha tålamod med gängkrigen och deras skjutningar och bombdåd. Detta eftersom det inte är någon svensk som dör.

– Låt folk skjuta varandra. Stör inte dem. Det är inte en ”Kalle” eller en ”Fredrik” som dör. Det är folk som själva skapat problem och som gjort knas. Låt oss äta varandra, tills vi är slut. Det är bästa sättet. Han som lever är bäst, han som är död är död. Det stör inte folk, i slutändan är det shunos som har dött.
Senast redigerad av 3m.22 2021-10-30 kl. 03:38.
Citera
2021-10-30, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kak
I det här fallet har han nog tagit namnet efter sin idol Mehdi Tayeb.

När man inte kan sova och hamnar i denna tråden.

Vem kan ens ha Mehdi Tayeb som idol? 😳

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Mehdi_Tayeb

Om nu denne avart har han som idol, betyder det att han är bisexuell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in