Citat:
Padel ja får kanske samma verkan som innebandyn fick en gång, Sverige bäst men alla ev. blivande duktiga tennisspelare kanske valde den sociala gemenskapen som innebandyn erbjöd
Allvarligt talat vem f-n bryr sig om en vunnen innebandymatch, möjligtvis bara de inblandade
En känd idrottsledare sa en gång på 90-talet innebandy är idrottens cancer med tanke på att den dränerade många "riktiga" idrottsgrenar på blivande förmågor
Allvarligt talat vem f-n bryr sig om en vunnen innebandymatch, möjligtvis bara de inblandade
En känd idrottsledare sa en gång på 90-talet innebandy är idrottens cancer med tanke på att den dränerade många "riktiga" idrottsgrenar på blivande förmågor
Gillar att lira padel, men visst, det är fan ingen "riktig" sport på samma sätt, så det vore bedrövligt om det lockade ungdomar iväg från tennisen. Som med innebandyn.
Citat:
Såg ut som misstänkt nättouch på matchbollen. Han ramlade ju in i nätet, men kommentatorerna verkade mena att bollen nog hann studsa en andra gång. Hursomhelst, bra för Tiafoe, men han känns fortfarande ojämn.
Citat:
Riktigt fin är hon.
Kan dessutom kvalificera sig för slutspelet om hon vinner tävlingen, tror jag. Har dock inte sett en enda WTA-slutspelsmatch i mitt liv.Varför ogillar du Raducanu? Just fått ett fett kontrakt med Dior.
Var lite divig i Wimbledon, men jag tycker hon verkar sympatisk.Plus: det här med att vinna USO från kvalet hade också med Covid att göra: fanns liksom inga solida möjligheter att slå igenom förra året, så tänker att hon kunde glida under radarn där och göra förbättringar som inte visade sig på en icke-existerande tour.