2021-10-29, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Dömdes Dumle för den där gruppvåldtäkten? Jag vill minnas att jag läst det tidigare i tråden. Jag studsade på att det i Expressen-artikeln står att han är dömd för ”övergrepp” och inte våldtäkt. Om han dömdes för den så är det ett jävligt märkligt ordval…

Med tanke på hur illa flickan skadades så är kanske det var betalningen som han fick av Expressen. Vi kallar det övergrepp. Sjuka människor.

Go:aren Dumle dömdes till 200-timmar för att ha grovt misshandlat, våldtagit och traumatiserat en flicka i timmar tillsammans med 4-7 kompisar. Han borde ha skjutits på fläcken men i Sverige vill många hellre agera mot kattmördare, viktiga saker.
Citera
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Jag får dåliga vibbar av de flesta som är inblandade i gängkriminalitet. Einar var bara 19år, kommer från medelklassen men ville framstå som en traumatiserad flykting vars äldre släktingar krigat och mördat sedan korstågen. Så hård var han, den blekfete mammagrisen.
En del verkar fly från sig själva. Dumle borde konfronteras med vad han var delaktig i att göra mot en ung kvinna tillsammans med flera andra väldigt störda individer.
Minst halva gangsterrap-Sverige borde suttit på hispan, behandlats med el och tung medicinering i väntan på mental mognad.
Personligen tycker jag att det verkar som om Einar kanske var i behov av behandling.
Tydligen så fungerade elbehandlingen på blondinbella, kvinna men hon menar att hon bältades och ”behandlades” med elchocker.
Du ska veta att det är så äckligt hög elspänning att patienternas muskler förvrids, därför spänns dom fast, så det är en extremt billig men tydligen effektiv behandling som kan ses som en omformatering av hårddisken. Ofta så glömmer patienters stora delar av sitt tidigare liv, så om det är humant kan diskuteras.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Aa kan vara så men jag tror de hade sprungit efter dumle först

Citat:
Ursprungligen postat av becko
Ok du vet mer och bättre, men någon tråden skrev att Einar hade blivit medlem i ”HSL”, och du vet bättr men som jag fattat det så är DP och HH delvis nya Tensta

Vilka finns kvar i hsl de hänger inte ens i deras egna områden. De flesta i dp sitter inne ju vilka är ute i dagsläget
Citera
2021-10-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Vet du nåt om skjutningen i Sätra? Alla studios med självrespekt har ju övervakningskameror menar jag, kanske finns filmbevis för om Dumle är den orm alla säger eller också jagad?
Ingen aning men tror man ville åt dumle men misslyckades adel borde sluta hänga med dumle känns som folk som hängt med han blivit goade
Citera
2021-10-29, 22:47
Medlem
Citat:
Dree low rensade hans insta 1-2 månader sen lite innan han blev häktad om det är någon som kommer hämnas Einars död så tror jag att det är dree low

Dree Low kommer inte hämnas. Om det är någon som kommer hämnas så är det 1.Cuz. Som ju lämnat kriminaliteten. Är ändå större chans att han faller tillbaka i gamla spår än att Dree Low hämnas
Citera
2021-10-29, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Misstanken var anstiftan, inte hot. Jag gissar anstiftan som i en uppmaning att ta någon av daga.

.... Men skrev Le*s detta själv?
Även om så har hävdats av MSM låter det väldigt märkligt i mina öron. Och varför skulle han skriva det i sitt eget blod till någon som inte var där?

Vaddå inte var där? Om han skrivit "Döda XXXXX", så kunde väl Einar & co läsa det.
Citera
2021-10-29, 22:50
Medlem
Orkar inte läsa hela tråden, för till skillnad från Skåne är det grovt mycket skitsnack i trådarna gällande Stockholm speciellt Västerort men reagerade på följande:

Den där ”dumle” han ser fan ut som en transa med halvt blonderat långt hår och plockad ögonbryn som alla andra Iranier bögar 🤣

Vrf tar dessa avskum ”kriminella” på sig västar inför en intervju på bestämd plats med journalister? Och varför NÄR det ska fotas?! 🤦🏻‍♂️ Herre min skapare jag skäms.

Hur kommer det sig att han visar sitt ansikte och erkänner sin inblandning med ett kriminellt gäng som DP?! Borde inte det vara straffbart?

Vrf skriker den lilla transan ring Aina när han säg FTP o knulla Aina höger o vänster? (För att leka G så klart, innerst inne släcker du lampan gråter han och skriker efter just ”Aina” )

Vem fuck är den där Leis Khadra btw? Lilla Einar var inte rädd för vårby och alla andra men han sökte skydd och gömde sig pga en shono som heter Leis? Och han blev klippt som en hund?!

Jag tror så här: Adel är och har alltid varit en pundare och varit längst ner i listan, han har blivit utnyttjad i uppsala, Stockholm Göteborg och Malmö och nu grovt återigen i Stockholm. Hans största ”brått” har varit att han snott något och gjort en ”bax” rån utan personal = stöld. Samma sak som de hade kapat hans smutsiga hand för i hemlandet.

Dumle eller Mehdi Sachit är en springpojke åt 3MST (DP) men goar folk gör pengar och ser ut som en transa så han är med på skiten!

Leis knullade deras liv och pressade de hårt och de visste att det var antingen servera Nisse eller bli serverade…. Tror skottlossningen mot studion var för att markera att Leis menade allvar och efter det gav tjuv kurden och våldtäkts mannen ifrån och serverade Einar på en tallrik.
Citera
2021-10-29, 22:54
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Vaddå inte var där? Om han skrivit "Döda XXXXX", så kunde väl Einar & co läsa det.
Ja, därför undrade jag om inte anstiftan var en uppmaning till Einar, och därför att hotbilden mot Einar ökade pga den händelsen trots att polisen dementerat att det inte rörde sig om ett hot mot Einar.

Menar man istället att Le*s skrev ett hot i sitt eget blod (som MSM hävdat) går ingenting ihop, inte heller med vad Le*s blev misstänkt för (anstiftan till mord).
Citera
2021-10-29, 22:55
Medlem
beckos avatar
Citat:
Vilka finns kvar i hsl de hänger inte ens i deras egna områden. De flesta i dp sitter inne ju vilka är ute i dagsläget
Dumle beskriver att han åker runt i bilar, parkerar och röker på med sina polare och byter bostad nästan varje dag för att, så dom finns. Postaren menade att Einar, dumle och Adel förenklat är HSL, men som jag fattat det från andra trådar så var DP och delar av HH springisar åt HSL en gång i tiden.
Citera
2021-10-29, 22:59
Medlem
Låter mycket troligt. Trodde dock att Leis var vän med Adel och co.
Hur som helst så verkar det som att några i södra Stockholm har satt ett pris på Einar och någon annan konstellation har tagit på sig uppdraget.
Senast redigerad av YoungMajor 2021-10-29 kl. 23:02.
Citera
2021-10-29, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungsgarden
Jag tittade in på forumet för att läsa tråden i medier och journalistik om Expressens osmakliga publicering i bild och ord om "Dumle". Jag blev förvånad när det inte fanns en dylik tråd. Som svar till expressens försvarsartikel Lägg ut! där chef för journalisterna hävdar att de inte publicerat någonting romantiserande eller positivt i den meningen att det kan locka till sig unga i kriminalitet. Lägg av! Enbart fotot av D där han tar på sig västen skriker att det är tufft och spännande att vara gängmedlem till aktuell målgrupp. Det är knappast som att expressen avskräcker någon.

Å andra sidan är ju inte journalistiken någon moraltant. I SVT visar man intervjuer med talibaner och andra våldsverkare. Man kan nog inte klandra Expressen för att göra samma sak, även om det nu såklart är osmakligt.

OnT:
Själv tycker jag det är bra att de i Nisses omgivning kommer till tals så vi får se den rätta sidan av dessa mördare/banditer. Det är ju ett miserabelt liv de lever.
Citera
2021-10-29, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbax
Orkar inte läsa hela tråden, för till skillnad från Skåne är det grovt mycket skitsnack i trådarna gällande Stockholm speciellt Västerort men reagerade på följande:

Den där ”dumle” han ser fan ut som en transa med halvt blonderat långt hår och plockad ögonbryn som alla andra Iranier bögar 🤣

Vrf tar dessa avskum ”kriminella” på sig västar inför en intervju på bestämd plats med journalister? Och varför NÄR det ska fotas?! 🤦🏻‍♂️ Herre min skapare jag skäms.

Hur kommer det sig att han visar sitt ansikte och erkänner sin inblandning med ett kriminellt gäng som DP?! Borde inte det vara straffbart?

Vrf skriker den lilla transan ring Aina när han säg FTP o knulla Aina höger o vänster? (För att leka G så klart, innerst inne släcker du lampan gråter han och skriker efter just ”Aina” )

Vem fuck är den där Leis Khadra btw? Lilla Einar var inte rädd för vårby och alla andra men han sökte skydd och gömde sig pga en shono som heter Leis? Och han blev klippt som en hund?!

Jag tror så här: Adel är och har alltid varit en pundare och varit längst ner i listan, han har blivit utnyttjad i uppsala, Stockholm Göteborg och Malmö och nu grovt återigen i Stockholm. Hans största ”brått” har varit att han snott något och gjort en ”bax” rån utan personal = stöld. Samma sak som de hade kapat hans smutsiga hand för i hemlandet.

Dumle eller Mehdi Sachit är en springpojke åt 3MST (DP) men goar folk gör pengar och ser ut som en transa så han är med på skiten!

Leis knullade deras liv och pressade de hårt och de visste att det var antingen servera Nisse eller bli serverade…. Tror skottlossningen mot studion var för att markera att Leis menade allvar och efter det gav tjuv kurden och våldtäkts mannen ifrån och serverade Einar på en tallrik.

Hur har du fått det till att Leis är den som pressat för att få Einar fimpad? Du har ju definitivt mixat ihop den info du har läst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in