2021-10-29, 22:18
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Det där har du fyllt på själv! Det bryter väl mot reglerna!

vart då , i så fall ska du anmäla inlägget, så får vi se vem som har rätt av oss, men har du fel så är det ajöss för dej med all trovärdighet
2021-10-29, 22:21
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det sägs rent ut av L att det hon upplevde som provocerande var filmandet. Hon ber honom upprepade ggr att sluta med det. Han skiter i henne. Hon upprepar önskan flera ggr. Han nonchalerar totalt.

Jag gissar att detta inte är första gången han filmar henne i ett oönskat läge.

Inte vet jag hur ni tänker, men om min man ens kommit på tanken ... hade han suttit i snödrivan Utanför huset!
Okej, Emil fick skylla sig själv för hon sa ju sluta filma, han slutade inte filma så nu är han DÖD!

Är du dum Remark?
2021-10-29, 22:23
Medlem
Citat:
Han kan ju lika bra ha haft en egen bössa, basebollbat eller kniv som inte syns på filmen.

Bara teoriprövning.

Varför ägna sig åt teoriprövning när fakta finns att tillgå? Förstår inte syftet med detta.
2021-10-29, 22:25
Medlem
Citat:
Du fattar ingenting!

Jag beskriver vad som står i domen!!!

Ett förtydligande känns behövligt. Tingsrätten har sett filmen vid minst tre tillfällen. Att de sett filmen framgår med tydlighet i domen.
2021-10-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Hade varit bättre hon hade tagit mot hjälp till hyran i stället? Hon har säkert låtit någon annan betala typiskt den personligheten.

Har förstått att du gärna delar in folk i grupper. Fetton kan betala sin egen sjukvård typ. Apropå egocentriskt tycker jag, till motsats från dig, att vägra vaccinera sig mot en samhällsfarlig sjukdom är det yttersta beviset.

Hon fick ingen hjälp med hyran. Och ja, hon försökte hela tiden. Det var en ockerhyra där flertal hyresgäster falskeligen var skrivna och ägaren inhystade bostadsbidragen. Så det fick hon inte trots två barn.
Senast redigerad av Remark 2021-10-29 kl. 22:48.
2021-10-29, 22:27
Medlem
Någon som vet hur hon fick tillgång till vapenskåpet som jag antar var hans eftersom dom var hemma hos honom?
2021-10-29, 22:29
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inzomniak
Någon som vet hur hon fick tillgång till vapenskåpet som jag antar var hans eftersom dom var hemma hos honom?

Finns svar på det i fup, och lite varstans i tråden. Det har avhandlats ett par ggr redan nämligen. Tror t.o.m. det stått i ex Aftonbladet?
2021-10-29, 22:29
Medlem
BMC64s avatar
Citat:

Nej det var hennes, det flyttades från hennes tidigare lägenhet enligt FUP
2021-10-29, 22:31
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillebrorn
Ett förtydligande känns behövligt. Tingsrätten har sett filmen vid minst tre tillfällen. Att de sett filmen framgår med tydlighet i domen.

Tack, nu kanske jag slipper bli anmäld av nån foliehatt som påstår att jag klipper och klistrar i domen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Okej, Emil fick skylla sig själv för hon sa ju sluta filma, han slutade inte filma så nu är han DÖD!

Är du dum Remark?

Jag har över huvud taget inte kommenterat domen. Tolkningarna ansvarar du för.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Nej det var hennes, det flyttades från hennes tidigare lägenhet enligt FUP

Okey då hänger jag med, tack.
2021-10-29, 22:35
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Det var hennes eget vapenskåp och vapen, men märkligt nog stod det placerat i hans (?) sovrum (fast de enligt både tingsrätt och Aftonbladet var sambos.

Hans egna vapenskåp med hans vapen var placerat i garaget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in