2021-10-27, 22:02
Medlem
thewilddukes avatar
I Malmö och resterande städer finns det stora mängder av Azsaprasolom tabletter.
Blåa tabletter från Serbien tillverkade av Galenika. De säljs i kartfirm eller lösvikt. En karta ca 15 tabletter kostar ca 150kr .
Tråkig utveckling
Citera
2021-10-28, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewildduke
I Malmö och resterande städer finns det stora mängder av Azsaprasolom tabletter.
Blåa tabletter från Serbien tillverkade av Galenika. De säljs i kartfirm eller lösvikt. En karta ca 15 tabletter kostar ca 150kr .
Tråkig utveckling

Alprazolam menar du? Vad är det som är tråkigt? De är underdoserade dock
Citera
2021-10-28, 20:22
Medlem
Jag vet att det har diskuterats många gånger kring Ksalol och huruvida dessa eller åtminstone 99 procent av dessa kommer ifrån mer eller mindre professionella fabriker i exempelvis Indien och Serbien som förser en stor del av den internationella narkotika marknaden. Detta som jag försttt det sker en gråsvart zon med förmodat samarbete med seriösa kemister, politiker och maffia.

Har säkert dykt upp ett antal aktörer som velat kopiera och ta sin del av marknaden. Tror det är man upptäckt mycket ren samt kanske även orena substanser, dvs ej ren generica.

Önskar få kontakt med någon insatt via PM eller tråden för mer faktabaserade diskussioner. Den majoritet av Ksalol som nu finns på vissa DS platser: Kommer dessa från Serbien, Indien främst eller ifrån skabbiga källare i Kina.

Förpackningarna i piller som ligger i blister såsom med Galenika trycket på förpackningen ser riktigt bra ut. Däremot, utifrån lång erfarenhet är min gissning att dosen oftast ligger på ca 0.5 mg på 1mg Ksalolen. Men är det ren Ksalol kan det vara ett ok pris ändå vid köp av några hundra.
Citera
2021-10-29, 18:59
Medlem
Folketstempels avatar
Alprazolam och två pavor vin är en lagom grund, kanske en holk på det.
Tre fyra piller, man blir inte ens i närheten så bäng som på av z-analoger, (alltså ingen fyllekörning och bränner ner ett hus där din ovän bor).
En bra festbenzo 5/5.
Citera
2021-10-29, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Alprazolam och två pavor vin är en lagom grund, kanske en holk på det.
Tre fyra piller, man blir inte ens i närheten så bäng som på av z-analoger, (alltså ingen fyllekörning och bränner ner ett hus där din ovän bor).
En bra festbenzo 5/5.
Ja Z-analoger och alkohol ska man ta det försiktigt med, men det gäller ju även Alprazolam.
Citera
2021-10-29, 19:33
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja Z-analoger och alkohol ska man ta det försiktigt med, men det gäller ju även Alprazolam.
Jag blir speedad av Z-analoger under fyllan, typ efter jag tappat taget, del två av fyllan.
Jag kan om jag har en pistol i handen skjuta en granne som jag anser blocka min bil på parkeringen.

Alprazolam har aldrig fått mig att göra saker som polisen blir inblandad i. Thats my 5 cents...
Citera
2021-10-29, 20:04
Medlem
Har iofs lång erfarenhet av Benzo och övriga droger men haft långa uppehåll de senaste 15 åren då och då. Hur funkar det med toleransen. Äter Imovane på recept och dricker måttligt ca 1-2 ggr i veckan.

Har senaste veckan tagit 30 ST 7.5 mg
Zopiclone totalt. Fick hem ksalol, diazepam samt zopiclone 10 mg i förrgår. Tog 5+6 mg alpra samt lite alkohol igår och i förrgår. Blev lite svängd men hade väntat mig mkt mer. Tog igår kväll i idag därför 6 ST 10 mg zopiclone o två glas vin samt 7 alpra o tre glas vin idag. Är lite småbenzad men inte mer. Tror ni det är underdoserade ksalol eller min tolerans som redan skjutit i höjden pga jag missbrukat tidigare?
Senast redigerad av SDless 2021-10-29 kl. 20:37.
Citera
2021-10-29, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Har iofs lång erfarenhet av Benzo och övriga droger men haft långa uppehåll de senaste 15 åren då och då. Hur funkar det med toleransen. Äter Imovane och dricker måttligt ca 1-2 ggr i veckan.

Hade senaste veckan tagit 30 ST 7.5 mg totalt. Fick hem ksalol, diazepam samt zopiclone 10 mg o förrgår. Tog 5+6 mg alpra samt lite alkohol igår och i förrgår. Blev lite svängdeen hade väntat mig mkt mer. Tog igår kväll i idag därför 6 ST 20 mig zopiclone o två glas vin samt 7 alpra o tre glas vin idag. Är lite småbenzad men inte mer. Tror ni det är underdoserade ksalol eller min tolerans som redan skjutit i höjden pga jag missbrukat tidigare?
Jag skulle säga att ALLA ksalol från FS är underdoserade! Är det Zopiklon från FS också? Jag har förvisso bara köpt Zopi från FS en gång, men det gick ju inte att jämföra med apoteksvaror.
Citera
2021-10-29, 20:38
Medlem
Citat:
Jag skulle säga att ALLA ksalol från FS är underdoserade! Är det Zopiklon från FS också? Jag har förvisso bara köpt Zopi från FS en gång, men det gick ju inte att jämföra med apoteksvaror.

Med ca 50 procent tror du?
Ja, Imovane från FS också
Citera
2021-10-29, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Med ca 50 procent tror du?
Ja, Imovane från FS också
Ja, minst. Men en del ligger nog på 1 mg, det är därför svårt att dosera om man inte vet hur starka de är. Rekommenderar dig att köpa Aristo 2 mg (spanskt apotek), dom är riktigt bra.
Citera
2021-10-29, 20:48
Medlem
Citat:
Ja, minst. Men en del ligger nog på 1 mg, det är därför svårt att dosera om man inte vet hur starka de är. Rekommenderar dig att köpa Aristo 2 mg (spanskt apotek), dom är riktigt bra.

Kostar väl säkert dubbelt så mycket men är kanske värt det...
Citera
2021-10-29, 20:53
Medlem
Citat:

Sen är ju såklart Alpra o Zopiclone i stora drag korstoleranta så misstänker att det spelar in. Hade käkat 30 7.5 apoteksimovane på en vecka o var lite småabsad när jag fick hem sakerna från FS. Var inte mer än några veckor sedan som jag käkade 100 lorazepam därifrån också i kombo med sub. Utöver det misstänker jag att 30 års periodande med Benz, opiater, alkohol har satt sina spår så att man blir tolerant snabbare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in