2021-10-29, 20:33
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Är ju dock garanterat inte rapen du gillar med Haval utan arab-autotune-soundet.

Så kan det vara, tack för något jag inte tänkte på.
Citera
2021-10-29, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Är alla sandapor och flugätande negrer i DP kvinnomisshandlande våldtäktsmän?

Nej, Dödspatrullen använder förmodligen Dumle som en bricka i kriget mot Shottaz tills dom själva kommer ut. Då blir han förmodligen klippt.
Citera
2021-10-29, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Definitivt inte, den mannen VILL inte lämna gangstervärlden, det både ser och hör man i den där intervjun. Snackar om att visst, om man kan bli så bra att man lever på sin musik, då kanske man kan lämna gangsterlivet, jävla skitsnack. Tror han att stekta sparvar ska flyga in i munnen på honom? Man måste liksom ha en begåvning också. Oavsett, Dumle vill inte lämna gangsterlivet, det är hans liv.

100.

Det var någon som skrev här inne för någon dag sedan att en pistol klickade framför hans huvud i mordförsök för flera år sen.

Han har klarat sig till 25 nu är det 30.
Citera
2021-10-29, 20:36
Medlem
Frickys avatar
Undra hur DP ser på Dumlee's exponering hos Expressen. Har vi ens någonsin bevittnat någon intervju i media från DP/Shottaz/HH osv?

Jag kan tänka mig att alla i DP sitter i soffan ikväll och garvar åt Dumlee medans dom röker sin spliff.
Citera
2021-10-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Ja, mycket möjligt!

Skicka mig ett PM.
/Fricky

Det går ej än.
Citera
2021-10-29, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Att Adel valde goa på Einar för sin barndomsvän som ville hämnas så mycket att mördarna fick använda FaceTime som kommer förmodligen göra så att de kommer åka fast

Du menar han som blev knivhuggen? Leis? Ja, det kan mycket väl stämma och nu röker Adel ner sig med braj.

Stämmer FaceTime så åker dom fast.
Citera
2021-10-29, 20:39
Medlem
Deckard-Cains avatar
Sådär! Nu har ni skrivit snart 7800 inlägg i tråden. Jag förstår att vissa av er har vigt senaste veckan åt endast denna tråd och några flak joltkola. Vi andra har jobbat på, dragit in skattepengar och läst lite ibland.

Kan ni snälla inte göra en uppdatering á 29/10.

Vad VET vi?
Vad MISSTÄNKER vi?
Vad säger polisen?
Vad kan vi avfärda?
Vad tror vi om kommande händelseutveckling?

Glöm inte att gå med i a-kassan
Citera
2021-10-29, 20:40
Medlem
Citat:
Intressant teori.

Men känns det inte väldigt långsökt och en utdragen process för att få Einar mördad på ett "snyggt" sätt?

Dödspatrullen har ingen historik utav att göra genomtänkta mord.

Genomtänkta mord när Makke som styrde så styrdes Dp med våld o bara döda alla som står i vägen!
Nu e det Sebbe som styr o det kan vara så att han kände lite empati för Einar för de verkar typ se ut som värsta svenskar o tyckte synd om honom att hans största fiende leker med Einar bara för han e svensk o har ingen bakom sig då har han kanske bestämt att de tar in honom för mina fiendes fiende e min vän Dp har gjort saker under radarn styrs av en smartare o mer genom tänk ledare än innan o Dumele e hans högra hand i Sverige medan han dricker mojito i spanien
Citera
2021-10-29, 20:40
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Undra hur DP ser på Dumlee's exponering hos Expressen. Har vi ens någonsin bevittnat någon intervju i media från DP/Shottaz/HH osv?

Jag kan tänka mig att alla i DP sitter i soffan ikväll och garvar åt Dumlee medans dom röker sin spliff.

Jag tror nog att flertal är ute och åker och vill bjuda med dumle på en helkväll
Citera
2021-10-29, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Einar e ung han kan manipuleras enkelt sen i framtiden bror vi behöver 1 mille här 2 millar där kan jag göra låt med dig bror?
Om Einar skulle svara bror kan inte hjälpa nu då skulle Dp Bara säga minns du inte vem va alltid bakom dig?
Det förklarar att Dp sörjer honom o Dree tagit bort allt för han kanske fick reda på sanningen o han alltid tyckt om Einar

Dag Hammarskjöld.

Det kan starta beef mellan Andre och Adel.
Citera
2021-10-29, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Nej, Dödspatrullen använder förmodligen Dumle som en bricka i kriget mot Shottaz tills dom själva kommer ut. Då blir han förmodligen klippt.

Varför skulle det vara som du säger och inte bara att de alla är snabbknullarämnen?
Citera
2021-10-29, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Precis fått bekräftat från mina håll att Einár ligger på en solig strand i Bahamas och sörplar på en Pina Colada as we speak. Han fick visst en "exit" av Säpo mot att han golade ner massvis av kriminella gängmedlemmar och deras brott.

Kommer givetvis inte riskera att röja min identitet för att behöva bevisa detta så tro mig eller ej.
stakkars, så full av hat du er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in